Vi som temper

Bestilte temp som er levert i postkassen de nærmeste dagene. Ville dere ha byttet og tempet med temp måler, eller ventet til evt neste syklus for så å bytte til temp måler?

Temper jo nå med apple watch og kurven på ff blir kanskje enda mer kluss hvis jeg bytter litt over midt i syklusen??
Eller hvor i syklusen er du?:kr

5, men det er kun de 3 siste hvor jeg har fått en temp økning. Men i mai dro jeg på ferie og glemte termometer, så vet bare at det var under 11 dager.
Men TR har ikke kommet, og tempen oppe i 37 nå på kvelden ( jeg har vanligvis nærmere 36 samme når på døgnet)
Så jeg hååper den er høyere igjen i morgen tidlig:confused:

Tempen blir jo påvirker av ferie, alkohol etc.

Ville startet så du kommer inn i rutine. Men det er opp til deg :)

Om du mener du har hatt eggløsning så er det kanskje best å vente til neste syklus. Eneste du kan evnt følge me er når tempen går ned å tr kommer :)

Jeg har ikke fått opp krysset enda. Hadde veldig hakkete kurve denne syklusen. Men sånn jeg ser ut i fra grafen kan det se ut som EL var CD13. Men det blir jo bare antydning da jeg mangler to temper. Skal ikke ha TR før om cirka 4 dager

Vedlegg

• IMG_0022.jpeg
    IMG_0022.jpeg
    746,9 KB · Visninger: 54
Jeg har ikke fått opp krysset enda. Hadde veldig hakkete kurve denne syklusen. Men sånn jeg ser ut i fra grafen kan det se ut som EL var CD13. Men det blir jo bare antydning da jeg mangler to temper. Skal ikke ha TR før om cirka 4 dager
Utifra det der hadde ikke jeg trodd at du hadde hatt EL :bag: Forhåpentligvis finner du utav det med å tempe "ordentlig" :joyful:

Men ville ff funnet EL til tross for at to temper mangler?
Kanskje, men det FF leter etter er 3 dager etter hverandre med høyere temp (enn tidligere i syklusen), og det har jo ikke du uansett.. Selv om det gikk opp igjen ligger du fortsatt under der du var tidlig i syklusen. Så det er derfor jeg (og sikkert FF) ville tolket at du ikke har hatt EL

Kanskje, men det FF leter etter er 3 dager etter hverandre med høyere temp (enn tidligere i syklusen), og det har jo ikke du uansett.. Selv om det gikk opp igjen ligger du fortsatt under der du var tidlig i syklusen. Så det er derfor jeg (og sikkert FF) ville tolket at du ikke har hatt EL

Burde jeg da fjerne de tempene som er blitt tatt mens jeg hadde mens? Mener da om jeg burde fjerne fra CS1-CD8

Tempen min gikk heldigvis litt opp igjen etter jeg var sikker på at TR var rett rundt hjørnet med tempdropp på 7 dpo:flower Men, kan man si noe om sjansene mine denne syklusen ut ifra charten? Det at den ikke er høyere, er det et dårlig tegn ?

Vedlegg

• 5ED483F6-2E9E-42AE-84A0-643E4B91E222.png
    5ED483F6-2E9E-42AE-84A0-643E4B91E222.png
    384,4 KB · Visninger: 53
Er det noen av dere som temper som også går på progesteron? Jeg går på duphaston, piller oralt, og trodde tempen skulle holde seg høy uansett frem til jeg sluttet med progesteronet. Men de to siste dagene (8 og 9 dpo) har tempen sunket til under coverline. Forstår det ikke helt fordi jeg har økt dosen med progesteron, og jeg får ikke mensen så lenge jeg går på pillene, så jeg synes det var litt vel tidlig at den skulle begynne å synke allerede nå.. Erfaringer?

Er det noen av dere som temper som også går på progesteron? Jeg går på duphaston, piller oralt, og trodde tempen skulle holde seg høy uansett frem til jeg sluttet med progesteronet. Men de to siste dagene (8 og 9 dpo) har tempen sunket til under coverline. Forstår det ikke helt fordi jeg har økt dosen med progesteron, og jeg får ikke mensen så lenge jeg går på pillene, så jeg synes det var litt vel tidlig at den skulle begynne å synke allerede nå.. Erfaringer?
Syklusen jeg ble gravid og gikk på progesterontilskudd (Utrogestan, vaginalt), hadde jeg skikkelig jojo-temp, og den var ikke høy i det hele tatt i forhold til tempen før el :smiley-ashamed004
IMG_0787.jpeg

Takk for svar
Syklusen jeg ble gravid og gikk på progesterontilskudd (Utrogestan, vaginalt), hadde jeg skikkelig jojo-temp, og den var ikke høy i det hele tatt i forhold til tempen før el :smiley-ashamed004Vis vedlegget 408420
Se der ja! Det var jo litt oppløftende å se Min ser nok desverre litt mer mistenkelig ut som en nedgang før tr, den har ikke vært så mye opp og ned, bare nedover egentlig. Hadde trodd den skulle holde seg høyere når jeg gikk på progesteron uansett, og synes 6dpo var veldig tidlig å begynne å synke. Legger grafen den ved her!

Vedlegg

• IMG_7436.jpeg
    IMG_7436.jpeg
    230,8 KB · Visninger: 47
Takk for svar

Se der ja! Det var jo litt oppløftende å se Min ser nok desverre litt mer mistenkelig ut som en nedgang før tr, den har ikke vært så mye opp og ned, bare nedover egentlig. Hadde trodd den skulle holde seg høyere når jeg gikk på progesteron uansett, og synes 6dpo var veldig tidlig å begynne å synke. Legger grafen den ved her!
Ser hva du mener, det virker jo litt rart.. men jeg ville ikke tatt sorgene på forskudd.. Det kan jo være flere faktorer som kan påvirke tempen. Tempen min måneden før, første pp med progesteron, var helt annerledes igjen enn denne syklusen jeg ble gravid på. Håper tempen din hopper opp igjen i morgen, og at dette bare er en østrogendipp :)

Heeey jeg skulle aldri tempe , skulle aldri bli gal , skulle aldri sette meg inn i det der og nå bestillte jeg temp måler på billigtester :bag:

Jeg er CD 9 idag . Hadde EL CD 17 sist . Dette er PP2 med prøving og testing så veldig fersk . Skal jeg vente med å teste til neste CD ? Eller kan jeg begynne nå?

Er det lett lite komplisert med temp ? Synes det er litt godt etter dpo å ha den test pausa . Temper man fra mens slutt til EL ? Likt som strimlene ? Orker ikke legge hele sjela i det heller om dere skjønner …:nailbiting:

Back
Topp