Ser ut som min graf også.. min faller nå, og er 11 dpo (Da er det bare å vente på tr da sikkert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ut som min graf også.. min faller nå, og er 11 dpo (Da er det bare å vente på tr da sikkert
Er ikke sikkert at det slipper likt hver syklus da.De gangene jeg har testet med el tester har disse vært positive CD11/12 så derfor trodde jeg første at den dip på CD13 var da egget slapp.
De gangene jeg får positiv EL test så blir denne negativ igjen når jeg tester senere på kvelden? Er dette ulempe og hva vil det si om man får en kort peak eller om testen er positiv og flere dager??
Det er kjipt :/. Fikk mensen på dpo 11/12 sist. Syns lutealfasen er kort så har fått progesteron ( duphaston) som jeg skal ta neste syklus fra 2. dag etter pos eggløsningstest fram til 12 dpo.Ser ut som min graf også.. min faller nå, og er 11 dpo (
Er ikke sikkert at det slipper likt hver syklus da.
Tror ikke det, er mange som har kort peak
Åå, håper progesteron hjelper på krysser fingrene! Hvordan kan man se hvor lang lutealfase man har forresten? Ganske ny på temping!Det er kjipt :/. Fikk mensen på dpo 11/12 sist. Syns lutealfasen er kort så har fått progesteron ( duphaston) som jeg skal ta neste syklus fra 2. dag etter pos eggløsningstest fram til 12 dpo.
Nei hvorfor sier du det?Da er det bare å vente på tr da sikkert
Ja det håper jeg og. Super spent faktisk Du må telle fra krysse på ff og hvor mange dager du har fra el til første dag i mensÅå, håper progesteron hjelper på krysser fingrene! Hvordan kan man se hvor lang lutealfase man har forresten? Ganske ny på temping!
Regner med den kommer siden tempen sank. Har en del murringer ogsåNei hvorfor sier du det?
Det vet jeg ikke, men mange her har en av delene og blitt gravide, så Da har man ihvertfall LH som slipper eggSå det vil si det har ingen betydning om man har kort eller lengre peak??
Tempen kan synke om man er gravid også. Se bare min temp. Lyseblå er når jeg var gravid, mørkeblå er nå som jeg ikke er gravidRegner med den kommer siden tempen sank. Har en del murringer også
Hmmh okei. Trodde ikke den kunne synke så «mye» men da er det fortsatt en sjanse da spent på om den går opp igjen i morgen daTempen kan synke om man er gravid også. Se bare min temp. Lyseblå er når jeg var gravid, mørkeblå er nå som jeg ikke er gravidVis vedlegget 408131
Så skjønner man egentlig ikke kan lese om man e gravid da via chartGravidtemp varierer så sykt, her er min gravidchart
Vis vedlegget 408132
Jepp, er ikke vits i å tempe etter positiv test, men jeg var nysjerrig og var vanskelig å bli kvitt vanen Hadde jeg bare sett på tempen hadde jeg ikke trodd jeg var gravid rundt IKM! Temping er spennende, men er jo bare EL som er garantert at man finner, andre ting (som festedipp f.eks.) er ikke særlig sannsynlig. Jeg hadde "festedipp" på 6 DPO hver syklus bortsett fra da jeg ble gravid Det var vel kanskje et lite clue for meg når jeg ikke fikk det da, men begynte ikke å lure før jeg spydde 3 dager senere Også turte jeg ikke teste før 3 dager til!Så skjønner man egentlig ikke kan lese om man e gravid da via chart
Ja spennende er det oftest så kommer ikke festedipp osv når det egentlig skal Eneste som jeg føler at jeg har nogenlunde kontroll på når tr kommer, siden det har vært at hu har dukka opp både på 11/12/13 og 15 dpo liksom. Føler jeg får en pekepinne når tempen synker. Men ser nå forrige syklus at tempen sank fort å mye dagen før jeg spottet. Så er spennende og se hva det her blir tilJepp, er ikke vits i å tempe etter positiv test, men jeg var nysjerrig og var vanskelig å bli kvitt vanen Hadde jeg bare sett på tempen hadde jeg ikke trodd jeg var gravid rundt IKM! Temping er spennende, men er jo bare EL som er garantert at man finner, andre ting (som festedipp f.eks.) er ikke særlig sannsynlig. Jeg hadde "festedipp" på 6 DPO hver syklus bortsett fra da jeg ble gravid Det var vel kanskje et lite clue for meg når jeg ikke fikk det da, men begynte ikke å lure før jeg spydde 3 dager senere Også turte jeg ikke teste før 3 dager til!
jeg mistenker lutealfasesvikt. Har hatt mye kluss med syklusen etter spiraluttak, men hadde håpet det gikk seg til. Når jeg så tempen i dag mistet jeg alt av håp
5, men det er kun de 3 siste hvor jeg har fått en temp økning. Men i mai dro jeg på ferie og glemte termometer, så vet bare at det var under 11 dager.Hvor mange sykluser har du tempet?
Ville ventet til neste syklusBestilte temp som er levert i postkassen de nærmeste dagene. Ville dere ha byttet og tempet med temp måler, eller ventet til evt neste syklus for så å bytte til temp måler?
Temper jo nå med apple watch og kurven på ff blir kanskje enda mer kluss hvis jeg bytter litt over midt i syklusen??