Vi som temper

De gangene jeg har testet med el tester har disse vært positive CD11/12 så derfor trodde jeg første at den dip på CD13 var da egget slapp.

De gangene jeg får positiv EL test så blir denne negativ igjen når jeg tester senere på kvelden? Er dette ulempe og hva vil det si om man får en kort peak eller om testen er positiv og flere dager??
Er ikke sikkert at det slipper likt hver syklus da.
Tror ikke det, er mange som har kort peak

Det er kjipt :/. Fikk mensen på dpo 11/12 sist. Syns lutealfasen er kort så har fått progesteron ( duphaston) som jeg skal ta neste syklus fra 2. dag etter pos eggløsningstest fram til 12 dpo.
Åå, håper progesteron hjelper på❤️ krysser fingrene! Hvordan kan man se hvor lang lutealfase man har forresten? Ganske ny på temping!

Regner med den kommer siden tempen sank. Har en del murringer også
Tempen kan synke om man er gravid også. Se bare min temp. Lyseblå er når jeg var gravid, mørkeblå er nå som jeg ikke er gravid
IMG_1635.jpeg

Så skjønner man egentlig ikke kan lese om man e gravid da via chart :hilarious:
Jepp, er ikke vits i å tempe etter positiv test, men jeg var nysjerrig og var vanskelig å bli kvitt vanen :p Hadde jeg bare sett på tempen hadde jeg ikke trodd jeg var gravid rundt IKM! Temping er spennende, men er jo bare EL som er garantert at man finner, andre ting (som festedipp f.eks.) er ikke særlig sannsynlig. Jeg hadde "festedipp" på 6 DPO hver syklus bortsett fra da jeg ble gravid :hilarious: Det var vel kanskje et lite clue for meg når jeg ikke fikk det da, men begynte ikke å lure før jeg spydde 3 dager senere :laughing002 Også turte jeg ikke teste før 3 dager til! :laughing014

Jepp, er ikke vits i å tempe etter positiv test, men jeg var nysjerrig og var vanskelig å bli kvitt vanen :p Hadde jeg bare sett på tempen hadde jeg ikke trodd jeg var gravid rundt IKM! Temping er spennende, men er jo bare EL som er garantert at man finner, andre ting (som festedipp f.eks.) er ikke særlig sannsynlig. Jeg hadde "festedipp" på 6 DPO hver syklus bortsett fra da jeg ble gravid :hilarious: Det var vel kanskje et lite clue for meg når jeg ikke fikk det da, men begynte ikke å lure før jeg spydde 3 dager senere :laughing002 Også turte jeg ikke teste før 3 dager til! :laughing014
Ja spennende er det :) oftest så kommer ikke festedipp osv når det egentlig skal :hilarious: Eneste som jeg føler at jeg har nogenlunde kontroll på når tr kommer, siden det har vært at hu har dukka opp både på 11/12/13 og 15 dpo liksom. Føler jeg får en pekepinne når tempen synker. Men ser nå forrige syklus at tempen sank fort å mye dagen før jeg spottet. Så er spennende og se hva det her blir til

jeg mistenker lutealfasesvikt. Har hatt mye kluss med syklusen etter spiraluttak, men hadde håpet det gikk seg til. Når jeg så tempen i dag mistet jeg alt av håp :(

Vedlegg

• 0836D997-F2E8-4903-BBA4-183DDBFFCDB2.png
    0836D997-F2E8-4903-BBA4-183DDBFFCDB2.png
    373,6 KB · Visninger: 52
  • 1F0B8F4E-1312-41B8-800F-ED82A895FD99.png
    1F0B8F4E-1312-41B8-800F-ED82A895FD99.png
    381,7 KB · Visninger: 54
Bestilte temp som er levert i postkassen de nærmeste dagene. Ville dere ha byttet og tempet med temp måler, eller ventet til evt neste syklus for så å bytte til temp måler?

Temper jo nå med apple watch og kurven på ff blir kanskje enda mer kluss hvis jeg bytter litt over midt i syklusen??

Hvor mange sykluser har du tempet?
5, men det er kun de 3 siste hvor jeg har fått en temp økning. Men i mai dro jeg på ferie og glemte termometer, så vet bare at det var under 11 dager.
Men TR har ikke kommet, og tempen oppe i 37 nå på kvelden ( jeg har vanligvis nærmere 36 samme når på døgnet)
Så jeg hååper den er høyere igjen i morgen tidlig:confused:

Bestilte temp som er levert i postkassen de nærmeste dagene. Ville dere ha byttet og tempet med temp måler, eller ventet til evt neste syklus for så å bytte til temp måler?

Temper jo nå med apple watch og kurven på ff blir kanskje enda mer kluss hvis jeg bytter litt over midt i syklusen??
Ville ventet til neste syklus :)

Back
Topp