Vi som temper

Ja syns kurven din var veldi vimsete :p. Ja det blir ei litta «nedgradering» når du har hatt det så enkelt. Men tror nok den nedgraderinga er verdt det for å finne EL :). Veldig enkelt å måle vaginalt me den fra billig tester da det er lys å den piper ok høyt. Mang gang sovnet under temping :facepalm: :hilarious: Haha. Våkner fort med den pipinga :p.

Men den tempen fra billige tester, lagrer den tempen eller må man se bare når den blir målt? Mente på jeg så noen her la til den lagret er par tempinger, eller mistforsto jeg kanskje det svaret her inne? :confused005
 
Først fikk jeg covid, så døde batteriet på termometeret (hadde brukt det under hele prøvinga pluss litt til :p), men nå fikk mannen skaffet batteri, så nå skal jeg prøve å tempe igjen så jeg kan finne ut av syklusen min! Har hatt mye eggehviteslim og blod om hverandre, men potensielt veldig kort syklus. Håper temping kan gi meg endelig svar på om jeg har fått TR tilbake eller ikke :joyful:
 
Spennede/rar kurve denne syklusen.
IMG_1605.jpeg
 
Her er graf fra nåværende syklus, samt sammenligning med forrige syklus. Velger å dele for å vise hvor forskjellige resultatene kan være selv om jeg har tempet relativt likt i begge PP. I PP1 var jeg også innom 3 forskjellige termometer da hovedtermometeret mitt streika på CD14.

Jeg er ikke kjempeflink til å tempe til samme tid (som regel mellom kl. 5-7), derav ‘rocket mountains’-preget graf. Jeg har blitt gravid i begge PP, hvor det i PP1 endte med kjemisk og hvor jeg i dag i PP2 er 4(3+5).
 

Vedlegg

  • IMG_0513.jpeg
    IMG_0513.jpeg
    860,4 KB · Visninger: 38
  • IMG_0512.jpeg
    IMG_0512.jpeg
    468 KB · Visninger: 41
Tempen gikk ned igjen i dag. Skal sies jeg stod opp litt før jeg har innstilt klokka skal tempe, men nå har jo denne tempen vært rar hele syklusen så er lite å belage seg på enn et utgangspunkt. Men ut i fra ff appen ser det jo ut som CD13 er da jeg hadde EL

Nå begynner småling mens murringer. / EL smerter. Skjønner ingenting hvis EL plutselig bestemmer seg for å komme nå :wideyed: Kjente EL smerter ved CD13. Og er nå CD16. Skjønner ikke helt hva kroppen prøver å gjøre akkurat nå. Kanskje noen kloke hoder her som har opplevd det samme. Kanskje?
 

Vedlegg

  • E84AF86D-D7B1-4288-8513-EA235770CA23.jpeg
    E84AF86D-D7B1-4288-8513-EA235770CA23.jpeg
    799,6 KB · Visninger: 33
Tempen gikk ned igjen i dag. Skal sies jeg stod opp litt før jeg har innstilt klokka skal tempe, men nå har jo denne tempen vært rar hele syklusen så er lite å belage seg på enn et utgangspunkt. Men ut i fra ff appen ser det jo ut som CD13 er da jeg hadde EL

Nå begynner småling mens murringer. / EL smerter. Skjønner ingenting hvis EL plutselig bestemmer seg for å komme nå :wideyed: Kjente EL smerter ved CD13. Og er nå CD16. Skjønner ikke helt hva kroppen prøver å gjøre akkurat nå. Kanskje noen kloke hoder her som har opplevd det samme. Kanskje?
Er ikke uvanlig at tempen går ned før EL.


Jeg klarte å huske å tempe i dag :hello2 Lav temp, som gir mening når jeg blør :p Håper jeg klarer å (huske å) få tempet fremover nå, så jeg kan se om jeg har EL
 
Er ikke uvanlig at tempen går ned før EL.


Jeg klarte å huske å tempe i dag :hello2 Lav temp, som gir mening når jeg blør :p Håper jeg klarer å (huske å) få tempet fremover nå, så jeg kan se om jeg har EL


Men tempen har allerede gått ned (som man ser ved CD13 derfor jeg ikke skjønner noe. Hadde mye EL slim den og dagen før så regnet derfor med EL hadde vært den 13 :confused005 Skjønner ingenting jeg nå
 
Men tempen har allerede gått ned (som man ser ved CD13 derfor jeg ikke skjønner noe. Hadde mye EL slim den og dagen før så regnet derfor med EL hadde vært den 13 :confused005 Skjønner ingenting jeg nå
Den droppen der ser jo litt.. "feil" ut? Gir mer mening at det går gradvis ned. Man kan ha EL slim i en uke, er ikke unormalt det heller. Kroppen din kan også ha prøvd å slippe egg, men så gikk det ikke? Vanskelig å si, men EL har du ikke hatt, og det er jo egentlig bare det temping kan gi svar på. Skal man spå EL må man bruke EL tester, også bekrefter man det med temping
 
Den droppen der ser jo litt.. "feil" ut? Gir mer mening at det går gradvis ned. Man kan ha EL slim i en uke, er ikke unormalt det heller. Kroppen din kan også ha prøvd å slippe egg, men så gikk det ikke? Vanskelig å si, men EL har du ikke hatt, og det er jo egentlig bare det temping kan gi svar på. Skal man spå EL må man bruke EL tester, også bekrefter man det med temping


De gangene jeg har testet med el tester har disse vært positive CD11/12 så derfor trodde jeg første at den dip på CD13 var da egget slapp.

De gangene jeg får positiv EL test så blir denne negativ igjen når jeg tester senere på kvelden? Er dette ulempe og hva vil det si om man får en kort peak eller om testen er positiv og flere dager??
 
I dag fikk jeg end en dip på ff. :wideyed:

Gleder meg til tempen kommer i posten så jeg kan sammenligne om kurvene blir mer jevne noe jeg selv har veldig tro på.

Nå er det to dager som det ikke ble tempet og derfor blir jo kurven ikke helt riktig da jeg ikke vet om tempen har gått opp eller ned disse dagene :facepalm:
 

Vedlegg

  • IMG_0010.jpeg
    IMG_0010.jpeg
    789,5 KB · Visninger: 26
Ser dette ut som mensen er på vei?
Jeg så en svak skygge 8 dpo, men er nå 11 dpo og testen er helt hvit. Den ble helt hvit allerede 9 dpo. Er håpet helt ute?
Kjenner også litt mensensmerter/kramper. Ikke veldig, men kjenner ut som den er på vei
 

Vedlegg

  • IMG_6351.png
    IMG_6351.png
    486,6 KB · Visninger: 35
Temp stigning på 5 dpo, kan det være et godt tegn? :bookworm: Eller er det for tidlig til å bety noe som helst?
 

Vedlegg

  • 3D558570-A8D8-4E7B-8C64-1150BCB23F52.png
    3D558570-A8D8-4E7B-8C64-1150BCB23F52.png
    384,4 KB · Visninger: 26
Back
Topp