Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ville ha gjetta på cd 54Når ville dere tenkt el var utifra grafen her?
Syklus er litt ute å sykler. Ut ifra når FF har satt kryss så er jeg jo 13 dpo idag. Pleier å ha lutealfase på 11-12 dager. Tok tidligtest i går, den var BLENDA!! Tidligere graviditeter har det alltid vært strek senest 11 dpo.
Men lurer kanskje på om el muligens heller har vært på cd 54??
Fra tidligere temping, når syklus var normal, så har jeg alltid hatt en veldig tydelig dip rundt eggløsning.
Hva trur dere?
Vis vedlegget 407241
Takk! Ble litt «blendet» av den tydelige dip’en på 49, men 54 stemmer bedre med temp etterpå!Jeg ville ha gjetta på cd 54
34,8? Da var da veldig lavtSelvfølgelig så er jo formen i dag dårlig med vonde bihuler, små tett nese og sår hals. men tempen der i mot sank veldig i dag så vet ikke helt hvordan jeg skal tolke den i dag
34,8? Da var da veldig lavt
35,68 er det laveste jeg har målt men det var på ‘IKM dag’ rett etter spiraluttak og før vi begynte prøvingen.Det er det jeg tenker også. Trodde tempen skulle skyte i været da formen er som den er. Har ikke feber følelse eller noe. Er det normalt å ha såpass lav temp rundt EL dip? For vet EL er rett rundt hjørnet da jeg har kjent litt EL smerter. Men ikke veldig mye.
Hva ellers kan skylle såpass lav temp?
35,68 er det laveste jeg har målt men det var på ‘IKM dag’ rett etter spiraluttak og før vi begynte prøvingen.
Det kan godt være det er normalt ettersom tempen synker før EL, fordelen er jo gjerne at du får en ekstremt bratt kurve når EL har vært Ligger du på et kaldt soverom f.eks.? Jeg tipper min basaltemp er høyere denne pp ettersom det er 20 grader varmere ute kontra hva det var i april/mai
Fikk ikke med meg at du bruker klokke. Tenker at temping på håndleddet i seg selv er forklarende på rar temp, ettersom det ikke anses som like nøyaktig som blant annet oralt, vaginalt, rektalt. Det er selvsagt ingen fasit, heller en antakelse som jeg tenker er veldig sannsynlig. Jeg har også pulsklokke og noen ganger så har den mildt sagt noen merkelige målinger som ikke kan stemme med den faktiske virkelighet.Sammenligner jeg de forje syklusene hvor jeg har tempet ser jeg ingen antydning til at disse hadde så lave kurver. Nå skal det sies at ene syklusen så fikk jeg bare tempet mot slutten da jeg ikke hadde kjøpt klokken og fått registrert før da.
Men her ser du ihvertfall fra de 3 siste syklusene.
Tempen min pleiet også å synke nokså ned da TR kommer. Men den skal jo ikke komme før CD25-CD27. Så er jo en liten stund til.
Rommet er ikke iskaldt. På monitoren stod det rundt 20 grader hvis den ikke viste feil. Så ville ikke ha kalt det kald kald rom
Fikk ikke med meg at du bruker klokke. Tenker at temping på håndleddet i seg selv er forklarende på rar temp, ettersom det ikke anses som like nøyaktig som blant annet oralt, vaginalt, rektalt. Det er selvsagt ingen fasit, heller en antakelse som jeg tenker er veldig sannsynlig. Jeg har også pulsklokke og noen ganger så har den mildt sagt noen merkelige målinger som ikke kan stemme med den faktiske virkelighet.
Nå er det jo slik at det alltid er fare for feil uansett hvordan en måler temp, så hadde det vært meg hadde jeg bare sett bort fra dagens temp og ikke ta den med i beregningen
Skjønner det godt, det er egentlig ganske stress å drive med temping og jeg liker ikke å ha på alarm så det blir litt unøyaktig måletidspunkt for min del. Jeg måler oralt for det er den foretrukne tempingen for voksne, orker ikke "treffe rett hull"-styret med vaginalt of rektalt. Pleier å måle en gang mellom 5-7 og liker best å legge ting inn manuelt i appene slik at feilkilden eventuelt blir megGrunnen for at jeg ikke temper vaginalt er siden jeg ikke alltid får tempet etter samme tid med en liten i hus
Hadde vært greit med temp som legger inn tempen inne på en app man kan laste ned. Ser noen her inne har gjort dette, men vet bare ikke hvor mye man kan belage seg på dette
Men må kanskje tempe vaginalt samt med klokke for å se forskjell? Og hvilken skulle man i tilfelle lagt inn?
Skjønner det godt, det er egentlig ganske stress å drive med temping og jeg liker ikke å ha på alarm så det blir litt unøyaktig måletidspunkt for min del. Jeg måler oralt for det er den foretrukne tempingen for voksne, orker ikke "treffe rett hull"-styret med vaginalt of rektalt. Pleier å måle en gang mellom 5-7 og liker best å legge ting inn manuelt i appene slik at feilkilden eventuelt blir meg
Jepp ser den, jeg har kun meg, meg og meg å tenke på Gjør det som passer best for deg!Guttungen her er såpass mammagutt. Så jeg ender enten på natten eller morgningen opp i sengen til han. Så veldig kjedelig da å sette på alarm som kanskje vekker lille. Så derfor jeg har tenkt håndledds måling er bedre enn å sette på alarm
Jepp ser den, jeg har kun meg, meg og meg å tenke på Gjør det som passer best for deg!