Vi som temper

Er det ikke dagen før tempen stiger man har EL? For på CD9 og CD11 ser jeg tempen er faktisk helt like :bag: Prøvde for moro å legge inn forskjellig på CD10 for å se om kurven endret seg og om krysset kom opp. Og det kom opp på CD10 når tempen var så så lav. Mtp utflod så tenker jo jeg EL har vært enten CD10 eller CD11.
Men den har ikke steget nok til at det har vært el mener jeg da. Den siste du har viser en betydelig økning og diamanten foreslår at el var i går pga den store økningen

Men den har ikke steget nok til at det har vært el mener jeg da. Den siste du har viser en betydelig økning og diamanten foreslår at el var i går pga den store økningen

Nå har ikke jeg tatt tempen CD10.

Men hvis tempen går ned litt i morgen da Hvordan kan jeg da tyde grafen? At EL har vært eller er rundt hjørnet?

Nå har ikke jeg tatt tempen CD10.

Men hvis tempen går ned litt i morgen da Hvordan kan jeg da tyde grafen? At EL har vært eller er rundt hjørnet?
Kan være begge deler, men bør holde seg lenger oppe enn dine laveste temperaturer for at el har vært

Kan være begge deler, men bør holde seg lenger oppe enn dine laveste temperaturer for at el har vært

Hvilken laveste temp tenker du da? Som på CD9 og 11? I dag ble tempen slik. Ville du da ha tolket EL har vært?

Vedlegg

• IMG_0116.jpeg
    IMG_0116.jpeg
    591,2 KB · Visninger: 48
Hei dere som bruker Fertility Friend. Jeg får ikke til å bli medlem der. Får bare opp feilmelding om at det ikke er mulig. Har prøvd vel en uke. Kjenner dere til slike problemer?

Tempen har enda ikke sunket :smiley-angelic001 Og håper den forblir sånn

Hvorfor endrer ikke den i høyre hjørnet seg? Har endret fra håndleddsklokka til vaginal temping. Men den vil ikke endre seg

Vedlegg

• IMG_0146.jpeg
    IMG_0146.jpeg
    683,9 KB · Visninger: 59
I dag kom jeg plutselig inn allikevel. Akkurat i tide til mensen. Synd designet ikke ser ut til å ha endret seg på 20 år eller noe, men liker grafen. Skal sammenligne med Natural Cycles og Apple fremover.

Hvordan er de andre ift FF?
Natural cycles og Apple prøver å forutse når eggløsningen kommer, men syklusen min er for ustabil enda etter at jeg tok ut spiralen. Natural Cycles koster penger da, men de sender gratis Bluetooth termometer. Må gi de litt tid før jeg vet mer. Føler dog jeg har lært masse om FF bare ved å lese denne tråden.

Natural cycles og Apple prøver å forutse når eggløsningen kommer, men syklusen min er for ustabil enda etter at jeg tok ut spiralen. Natural Cycles koster penger da, men de sender gratis Bluetooth termometer. Må gi de litt tid før jeg vet mer. Føler dog jeg har lært masse om FF bare ved å lese denne tråden.

Har prøvd forskjellige apper, men lander gjerne på FF appen. Betalte nylig for 9 mnd og fikk 1 år tilsammen abm. Så fikk da mer ut av den

Hei, ny på temping her :happy: Lurer litt på om man skal måle også når man har mens? Og er det mulig å sjå på tempen når mensen kjem? :happy:
Appane min fann ikkje eggløsning før lenge etterpå (premom og natural cycles), så føler meg litt i blinde på denne tempinga enno.

Hei, ny på temping her :happy: Lurer litt på om man skal måle også når man har mens? Og er det mulig å sjå på tempen når mensen kjem? :happy:
Appane min fann ikkje eggløsning før lenge etterpå (premom og natural cycles), så føler meg litt i blinde på denne tempinga enno.
Du kan, men det er vel ikke nødvendig :happy: Jeg temper fra menser ferdig.
Tempen faller før mensen. Min faller først samme dag , men det blir jo er lite forvarsel.

Har slurvet litt med temping denne mnd da jeg er usikker på om det er noe poeng når jeg har begynt på progestron. Burde jeg legge termometeret i en skuff, eller kan man fortsatt tolke noe fornuftig ut av grafen? :hilarious:
Tempen min faller stort sett senest 9 dpo, så jeg synes det er stas :smiley-angelic006

Vedlegg

• 890710E8-52F2-4D68-8084-4CB60A41600A.png
    890710E8-52F2-4D68-8084-4CB60A41600A.png
    363,3 KB · Visninger: 51
Har slurvet litt med temping denne mnd da jeg er usikker på om det er noe poeng når jeg har begynt på progestron. Burde jeg legge termometeret i en skuff, eller kan man fortsatt tolke noe fornuftig ut av grafen? :hilarious:
Tempen min faller stort sett senest 9 dpo, så jeg synes det er stas :smiley-angelic006
Så lenge du går på prog vil tempen være forhøyet, så jeg hadde lagt den i en skuff og tatt «fri» :)

Tempen var like høy som i går i dag :confused005 men både tempen i går og i dag hadde ikke sunket så alt for mye så det er håp enda.

Men ser det er noen tempinger som har blitt tatt litt tidligere eller senere. Så det har kommet opp trekanter.

Hvordan endrer dere tempen med tallene så det hadde blitt omlag den tempn ved samme klokkeslett som andre? Eller hadde dere bare latt det stå sånn?

Hr satt på chart duo fra den gangen jeg hadde EXU og ser faktisk noen likheter. Er det feil å sammenligne denne syklusen med når jeg hadde EXU?

Dere som temper, måler dere vaginalt eller oralt?

Back
Topp