Jeg har ikke 100% satt meg inn i den, men vi får seLiker selv best å bruke fertility friend når jeg temper
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke 100% satt meg inn i den, men vi får seLiker selv best å bruke fertility friend når jeg temper
Jeg har ikke 100% satt meg inn i den, men vi får se
Etter hva jeg har forstått, hvis tempen min fortsetter å gå opp litt mer imorgen, så kan jeg kanskje få krysset?Er ikke alt jeg selv skjønner 100% når det gjelder temping. Men vet når ff appen har observert egget har løsnet får man krysset opp. Som har rett linje. Og hvis den er stiplet så tror den.
Men det krysset kan endre seg.
Etter hva jeg har forstått, hvis tempen min fortsetter å gå opp litt mer imorgen, så kan jeg kanskje få krysset?
Men hvis jeg får stigning imorgen,så blir det tre stigninger/økninger *håpe,håpe at den registrerer el igår om et par dager*Man må vell ha 3 høyere temp / 3 stigninger i tempen før krysser kommer opp som jeg har forstått av andre her inne.
Oi,så gøyJeg bruker også fertility friend, mest fordi det var den jeg brukte sist jeg tempet. Jeg fant tilogmed igjen de gamle grafene, det var litt koselig
Jeg tempet hver eneste dag hele syklusen, selv under mens. Mest fordi at dersom jeg temper/ikke temper så glemmer jeg det Men er det en daglig rutine så er det greit, da husker jeg det.Oi,så gøy
Som du ser, så var jeg veldig dårlig på å huske å tempe den pp'n jeg ble gravid jeg testet ikke etter eggløsning eller noen ting. Jeg hadde gitt opp. Ventet på time hos fertilitetsklinikken.Oi,så gøy
Jeg er som sagt nybegynner på temping, men har lest at slike dipp ikke trenger å bety noe, særlig ikke når temp fortsatt er over den horisontale linja så ikke gi opp!Noen som kan komme med betryggende ord her? Litt bekymra siden tempen har dalet ned de siste dagene… Håper bare den ikke går enda mer ned Jeg vet det er tidlig å miste håpet nå, men jeg kjenner jeg gjør det litt nå
Vis vedlegget 411348
Jeg veeet det egentlig, men når den går så nedover så blir jeg bekymra Har alt for store forventninger denne gangen tror jegJeg er som sagt nybegynner på temping, men har lest at slike dipp ikke trenger å bety noe, særlig ikke når temp fortsatt er over den horisontale linja så ikke gi opp!
Da jeg ble gravid var ikke tempen min så veldig høyere enn coverline den første uka DPO, så gikk den opp og ned, inkl. To ganger rett på coverline. Hadde aldri trodd jeg var gravid basert på tempenNoen som kan komme med betryggende ord her? Litt bekymra siden tempen har dalet ned de siste dagene… Håper bare den ikke går enda mer ned Jeg vet det er tidlig å miste håpet nå, men jeg kjenner jeg gjør det litt nå
Vis vedlegget 411348
Ååååh dette gir meg håp, tusen takkDa jeg ble gravid var ikke tempen min så veldig høyere enn coverline den første uka DPO, så gikk den opp og ned, inkl. To ganger rett på coverline. Hadde aldri trodd jeg var gravid basert på tempen
Huff, ja, en får jo fort forventninger. Men satser på at det går din veiJeg veeet det egentlig, men når den går så nedover så blir jeg bekymra Har alt for store forventninger denne gangen tror jeg
Spennende å følge med din temp også. Beste feelingen er når krysset kommerHuff, ja, en får jo fort forventninger. Men satser på at det går din vei
Ja,var så glad da jeg la inn 36,60 og fikk det oppSpennende å følge med din temp også. Beste feelingen er når krysset kommer