Vi som temper

Nei, men synes ofte jeg har fått el litt tidligere (14-15) etter en foregående syklus med progestron. Nå har jeg ikke tatt prog siden SA, så sånn naturlig sett stemmer det godt med antatt el på cd17 slik legen har anslått utifra strl på eggene. Da skal de være 23-24mm på torsdag, og egget slipper mellom 20-25mm, vet jeg har sluppet på 23 før. Men spent på om det at det kanskje kommer to på likt nå spiller inn på modningstid/størrelse totalt. Og om begge blir modne da.
Spennende da! :happy:

Hei dere!
Denne grafen er helt på jordet, eller? Har tempet i et års tid, og grafen har kun vært sånn når jeg har vært gravid.. men alle testene er negative!
Har jeg hatt EL etter den første stigningen kanskje? Kanskje jeg bare er 6 dpo?
Noen som vet?

Vedlegg

• IMG_4229.jpg
    IMG_4229.jpg
    82,7 KB · Visninger: 44
Hei dere!
Denne grafen er helt på jordet, eller? Har tempet i et års tid, og grafen har kun vært sånn når jeg har vært gravid.. men alle testene er negative!
Har jeg hatt EL etter den første stigningen kanskje? Kanskje jeg bare er 6 dpo?
Noen som vet?

Bruker du klokke når du temper? Hvis det så var jo din kurve veldig jevn i forhold til når jeg tempet med klokke

Sjekk den dippen! If jeg som ikke testet igår kveld for testen om morgenen har vært så negative

Edit: eltesten er kjempenegativ :smiley-ashamed004 Før har jeg gått dip rett før den øker, men da får vi bare se. Mannen stiller villig opp i tjesten så aksjer er uansett lagt inn.

1000009686.jpg

Last edited:
Måtte sjekke hva rød diamant betydde :p

Vedlegg

• Screenshot_20230821-072213.png
    Screenshot_20230821-072213.png
    223,5 KB · Visninger: 41
702D28C2-4512-4202-8DA5-F8AAFC82C170.jpeg

Første dag med høy på monitor i dag! Skal på ultralydkontroll på torsdag, fertilitetslege anslo el til å skje da- men nå er jeg «stressa» for om den skjer før, for jeg vil så gjerne vite om begge folliklene ble helt modne, de var 12mm og 11.5mm på fredag. Tenk om jeg får dobbel sjanse til klaff!! Håper den «bare» er høy i morgen og.. el-strimmel var supersvak, men den kan erfaringsmessig stige kjapt hos meg. Har allerede litt antydning til el-slim, og er kvalm til og fra, sistnevnte er uvanlig for meg. Håper det betyr at letrozol har stabilisert hormonene litt!

Dere som temper: Hvor stor forskjell i temperatur kan det være om man måler kl.07.20 en dag, og så 08.00 neste dag? Kan det være merkbar forskjell, eller vil evt. forskjell kunne tilskrives noe annet enn tidspunktet tempen ble tatt på?

Dere som temper: Hvor stor forskjell i temperatur kan det være om man måler kl.07.20 en dag, og så 08.00 neste dag? Kan det være merkbar forskjell, eller vil evt. forskjell kunne tilskrives noe annet enn tidspunktet tempen ble tatt på?
Det vil nok ikke være enorm forskjell, men absolutt litt. Jeg bruker basal body temp adjuster og legger alle inn som samme tidspunkt. Da blir grafen "riktig" for meg. Det er også individuelt (som alt annet i dette prøvekjøret, haha) hvor mye den enkeltes temperatur påvirkes av tidsforskjellen etc.

Det vil nok ikke være enorm forskjell, men absolutt litt. Jeg bruker basal body temp adjuster og legger alle inn som samme tidspunkt. Da blir grafen "riktig" for meg. Det er også individuelt (som alt annet i dette prøvekjøret, haha) hvor mye den enkeltes temperatur påvirkes av tidsforskjellen etc.
Ja, det høres fornuftig ut. :) Jeg har tempet de siste dagene, sikkert dumt, skulle sikkert begynt på CD1. Tempet ca. kl08.00 de siste tre dagene, og fått ganske lik temperatur (37.06, 37.02, 37.06), men i dag tidlig rakk jeg ikke senere enn 07.20 ca. pga. jobb, og da viste den 36.92. Litt blod på papiret i går, så den tempforskjellen viser kanskje at mens er på vei?

Back
Topp