Whaaat?! Den er jo kjempe-positiv! Så gøy Nå må dere jo bare legge inn alle aksjer Og så på så kort tid, fasinerende!!Vis vedlegget 413033Sjekk DEN stigningen på under to timer?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Whaaat?! Den er jo kjempe-positiv! Så gøy Nå må dere jo bare legge inn alle aksjer Og så på så kort tid, fasinerende!!Vis vedlegget 413033Sjekk DEN stigningen på under to timer?!
La heldigvis i går kveld- i grevens tid!Whaaat?! Den er jo kjempe-positiv! Så gøy Nå må dere jo bare legge inn alle aksjer Og så på så kort tid, fasinerende!!
De to folliklene på høyre side hadde forsvunnet, men det var en stor på venstre som er i ferd med å løsne, så han sier eggløsning er i dag! Flott slimhinne på 9.86mm og follikelen så bra ut, ca 23mm.Haha, ja merkelige greier Men viser denne tempen din fra i dag?
Åh, så spennende! Det lover jo veldig godt hvis lh-testene stiger og tempen fortsatt er lav. Du må holde oss oppdatert etter dagens ul da
Så godt det må være å få det bekreftet. Da satser vi på at det gir full klaff denne gangenDe to folliklene på høyre side hadde forsvunnet, men det var en stor på venstre som er i ferd med å løsne, så han sier eggløsning er i dag! Flott slimhinne på 9.86mm og follikelen så bra ut, ca 23mm.
Ja- eller, jeg har jo alltid el forsåvidt. Men godt å vite at alt ser bra ut ig at vi treffer med aksjene. Da er det «bare» kvaliteten på egga det står på- og nå må jeg vel snart ha brukt alle de dårlige?!Så godt det må være å få det bekreftet. Da satser vi på at det gir full klaff denne gangen
Ned på 5dpo er jo null stress- kan være festedipp! Jeg hadde det da jeg ble gravid i februar.Min gikk ned idag
Jeg trodde festedipp vanligvis kom litt senere men du hadde jo en SKIKKELIG dipp der, forskjell på rundt 0,3grader?Ned på 5dpo er jo null stress- kan være festedipp! Jeg hadde det da jeg ble gravid i februar. Vis vedlegget 413106
Jepp, noe sånt!Jeg trodde festedipp vanligvis kom litt senere men du hadde jo en SKIKKELIG dipp der, forskjell på rundt 0,3grader?
Slik jeg har forstått det så er det ganske vanlig med en dip i temp i begynnelsen av lutealfasen, forårsaket av en økning i østrogen (bare Google secondary estrogen surge) Når vi prøvde på andremann og jeg var flink med temperutinene fikk jeg så og si alltid en dip 3 dpoMin gikk ned idag
Du kan nok ha rett i det. Jeg kikket tilbake i dagboken min på forrige syklus. For tidlig temp ble tatt 5dpo, men tempen gikk noe ned. Så kan hende jeg som standard får en dipp daSlik jeg har forstått det så er det ganske vanlig med en dip i temp i begynnelsen av lutealfasen, forårsaket av en økning i østrogen (bare Google secondary estrogen surge) Når vi prøvde på andremann og jeg var flink med temperutinene fikk jeg så og si alltid en dip 3 dpo
Festedipp!!Min gikk ned idag
To follikler hadde forsvunnet, og en i ferd med å løsne...Kan det bety at du slipper tre egg denne syklusen? Eller misforstår jeg dette? Håper det blir din tur nå endelig.De to folliklene på høyre side hadde forsvunnet, men det var en stor på venstre som er i ferd med å løsne, så han sier eggløsning er i dag! Flott slimhinne på 9.86mm og follikelen så bra ut, ca 23mm.
Flere follikler modner hver måned, men man slipper kun den beste. (Med få unntak).To follikler hadde forsvunnet, og en i ferd med å løsne...Kan det bety at du slipper tre egg denne syklusen? Eller misforstår jeg dette? Håper det blir din tur nå endelig.
Joda, jeg vet jo det. Og var ikke det jeg spurte om heller.Flere follikler modner hver måned, men man slipper kun den beste. (Med få unntak).
Nei, han mente de hadde gått til grunne, og at det var derfor den ene på venstre side tok over. Men håper det betyr at den siste inneholder gulleggetTo follikler hadde forsvunnet, og en i ferd med å løsne...Kan det bety at du slipper tre egg denne syklusen? Eller misforstår jeg dette? Håper det blir din tur nå endelig.