Vet ikke, jeg. Idag mistet jeg liksom litt troen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så lenge den holder seg over cl, så må du fortsette å håpeVis vedlegget 413856
Vet ikke, jeg. Idag mistet jeg liksom litt troen
Jeg har jo gjort den ene tempen ugyldig for å få cl lengre nedSå lenge den holder seg over cl, så må du fortsette å håpe
Hvis cl hadde ligget på samme temp som den ugyldige, så er du likevel litt overJeg har jo gjort den ene tempen ugyldig for å få cl lengre ned
Ja, såvidtHvis cl hadde ligget på samme temp som den ugyldige, så er du likevel litt over
Litt vanskelig å si, siden du mangler en temp rundt el, og har en del trekanter (du har tatt testene til andre tider enn da du starta. Du kan bruke en basal body temp adjuster for å endre de). Vil tro el var onsdag eller torsdag, så dere er greit dekket med forsøk/aksjer.Har prøvd å tempe litt denne syklusen,men ikke gjort det så mye at jeg har fått røde streker som jeg ser andre har som er flinkere og har tempet lengre.
Men, til dere som kan det: Ser tempdropp på torsdag på grafen, og de siste tre dagene har tempen økt. Positiv eltest onsdag og torsdag. Skjer el samme dag som tempdropp eller en dag eller to etter? Hva kan mest sannsynlig ha vært eldag utfra denne grafen og testene?
Gratulerer så mye med positiv test! Håper at det endelig blir en terminspire for dere nå.Litt vanskelig å si, siden du mangler en temp rundt el, og har en del trekanter (du har tatt testene til andre tider enn da du starta. Du kan bruke en basal body temp adjuster for å endre de). Vil tro el var onsdag eller torsdag, så dere er greit dekket med forsøk/aksjer.
Vi la bare aksjer dagen før el og el-dagen denne gangen, og testa supersvakt positiv i dag- måtte den være sterkere i morgen
Hos meg skjedde el på tempdroppdagen denne gangen. Var på ul og legen sa at follikelen ville slippe samme dag.
Egget slipper 0-36 timer etter positiv test, så den kan slippe samme dag som positiv test. Jeg var hos lege samme dag som jeg fikk peak på monitor, og han kunne se at det var i ferd med å slippe- så jeg regner med det slapp den ettermiddagen. Hadde peak på strimlene på morgenen, det er første gang faktisk.Gratulerer så mye med positiv test! Håper at det endelig blir en terminspire for dere nå.
Så det er derfor det blir trekanter på grafen; ikke tatt til samme tidspunkt hver gang. Men, hvordan kan el ha skjedd på onsdag når det var dagen jeg fikk første positive test? Og testen var positiv fremdeles torsdag morgen.
Så utrolig frustrerende!!Fortsatt over streken, men jeg hadde både spotting og ferskt blod på papir og i skåla igår.
Vis vedlegget 414076
Jeg regner med at temperaturen synker snart. Jeg som så frem til å henge med dere i maigrupppaSå utrolig frustrerende!!
Jeg har enn så lenge ikke opplevd det, men ved forrige prøving, så ble el forskjøvet fra cd12/13 til cd19 plutselig. Jeg har også sett andre hatt sykluser uten el, men vet ikke helt hvordan det foregår med tr da. Kanskje ikke uvanlig om den kan bli litt forsinket?Lurer veldig på om jeg nå har en syklus uten eggløsning. Begynner å bli veldig sent for meg at el skal dukke opp. Tempen i går er kunstig høy, sykdom i huset, måtte opp og slippe ut hunden før jeg tempet osv. Fjerner den nok fra charten om noen dager, må bare se litt flere normale temper først
Vis vedlegget 414161
Noen andre som har opplevd syklus uten eggløsning? Kom mensen da til vanlig tid, tidlig eller sent? Er ikke så glad I overraskelsesbesøk av tanta
Jeg tror jeg har lest at den både kan komme tidligere og senere enn vanlig. Kan jo være el bare er forsinket her og. Merker jeg bare har lyst på ny syklus nåJeg har enn så lenge ikke opplevd det, men ved forrige prøving, så ble el forskjøvet fra cd12/13 til cd19 plutselig. Jeg har også sett andre hatt sykluser uten el, men vet ikke helt hvordan det foregår med tr da. Kanskje ikke uvanlig om den kan bli litt forsinket?