Vi som temper

Synes grafen er utrolig kjip denne syklusen, hadde vært mer spennende med noen hopp eller dip :hilarious:
Krøp til korset og kjøpte VIP igår :p
Hva koster VIP? Jeg vurderer det jeg også, da temping er det eneste som fungerer her.. men jeg vet ikke hvordan man sier det opp hvis (når) jeg blir gravid :confused013 :hilarious: er så dårlig på slike ting

Hva koster VIP? Jeg vurderer det jeg også, da temping er det eneste som fungerer her.. men jeg vet ikke hvordan man sier det opp hvis (når) jeg blir gravid :confused013 :hilarious: er så dårlig på slike ting
295 kr for ett år, så kan man pause det når man vil :) det er ikke et abonnement som fornyes av seg selv

295 kr for ett år, så kan man pause det når man vil :) det er ikke et abonnement som fornyes av seg selv
Jeg hadde problemer med å få bestilt vip for jeg har bare BankID app, og det godtok dem ikke :shy: ikke har jeg brikke (den har ikke fungert siden jeg lastet ned appen), ikke ansiktsgjenkjenning og ikke BankID på mobil :wacky:

Jeg hadde problemer med å få bestilt vip for jeg har bare BankID app, og det godtok dem ikke :shy: ikke har jeg brikke (den har ikke fungert siden jeg lastet ned appen), ikke ansiktsgjenkjenning og ikke BankID på mobil :wacky:
Ååå, jeg brukte bare PayPal eller Google pay . Husker ikke helt :p

Der var krysset på plass, deilig
1000010355.jpg
:cool14

Negativ test idag :/ så ble nok ikke klaff denne perioden, har følt det på meg fra cd1 siden jeg har MA og kjemisk som de to forrige syklusene. Nå blir det å håpe på at EL ikke treffer på når sambo er offshore fremover :smiley-angelic001

Vedlegg

• s_fHdDN5.png
    s_fHdDN5.png
    81,8 KB · Visninger: 47
Negativ test idag :/ så ble nok ikke klaff denne perioden, har følt det på meg fra cd1 siden jeg har MA og kjemisk som de to forrige syklusene. Nå blir det å håpe på at EL ikke treffer på når sambo er offshore fremover :smiley-angelic001
10 dpo er tidlig, du kan fremdeles teste positivt etter noen dager :Heartred

10 dpo er tidlig, du kan fremdeles teste positivt etter noen dager :Heartred
Ja, jeg kan vel det men har ikke troa :p har testet positivt 8-9 dpo tidligere. Men det er jo ikke over før tante rød kommer :)

Men kanskje den går oppover nå fremover?
Kanskje, kanskje ikke. Jeg begynner (igjen) å tro at dette er en syklus uten el. Visstnok ikke helt unormalt en gang iblant, så håper jeg tr kommer snart i tilfelle! :) jeg står bare og stamper på stedet hvil, uten å komme noen vei :p

Kanskje, kanskje ikke. Jeg begynner (igjen) å tro at dette er en syklus uten el. Visstnok ikke helt unormalt en gang iblant, så håper jeg tr kommer snart i tilfelle! :) jeg står bare og stamper på stedet hvil, uten å komme noen vei :p
Vet hvordan det er. Hadde en pp uten el i fjor, den syklusen varte i 47 alt for lange dager…

Vet hvordan det er. Hadde en pp uten el i fjor, den syklusen varte i 47 alt for lange dager…
Jeg kan fint godta en syklus uten el, hvis jeg bare ikke hadde så vondt i magen :wacky:
Det murrer og trykker nederst i magen fra morgenen og utover formiddagen, før det gir seg.

Haha, ungene sitter og spiser frokost, så sier datteren min at hun er ferdig. Hun kommer bort,presser ut magen og sier at hun har baby i magen (de vet selvfølgelig ikke at vi prøver, frøkna som er eldst er 7) :hilarious: hun sier dette titt og stadig i det siste:p

Mye mer håpefull i dag! Tør ikke stole 100% på at el har vært, men virkelig mer håp i dag enn i går :smiley-angelic001 Kanskje jeg endelig nærmer meg slutten på denne syklusen!

Screenshot_20230926_161145_FF App.jpg

Back
Topp