Vi som temper

Min coverline har ligget på alt mellom 36,35 (første gang jeg tempet) til 36,66ish (denne pp), så det kan jo variere litt :) jeg sammenligner med mine tidligere grafer og når jeg da ser at tempen følger dem temmelig bra, så mister jeg håpet :shy:
Fint å vite. Men har du en gravidetemp-kurve? Har jo bare tempet en gang før, sist måned, og da ble jeg gravid. Så lite å sammenlikne med. Men i den grafen er coverline midt mellom lave og høye temperaturer, ikke et gjennomsnitt av temperaturen før eggløsning. Rart.

IMG_1524.jpeg

Fint å vite. Men har du en gravidetemp-kurve? Har jo bare tempet en gang før, sist måned, og da ble jeg gravid. Så lite å sammenlikne med. Men i den grafen er coverline midt mellom lave og høye temperaturer, ikke et gjennomsnitt av temperaturen før eggløsning. Rart.

Vis vedlegget 417678
Har dessverre ikke en gravidkurve, da jeg ikke har vært så heldig enda :shy: dette er fjerde pp jeg temper :) her er en graf der coverline ligger omtrent midt mellom lave og høye temp. Men med noe Rocky Mountain-målinger av og til :p

Vedlegg

• Screenshot_20231024-105918.png
    Screenshot_20231024-105918.png
    262,2 KB · Visninger: 40

Mine gravidkurver har sett slik ut. Den ene er med termometer mens den uten kryss er med apple watch. Fikk aldri kryss på den med apple watch, men fikk jo positiv test, så el må jo ha skjedd :hilarious:

Veldig stabil temp på den med kryss. Mens den uten var veldig opp og ned (kan jo være pga mer unøyaktige målinger..). Tenker i allefall at litt zig zag ikke trenger å bety at det ikke har klaffet :Heartred

Har dessverre ikke en gravidkurve, da jeg ikke har vært så heldig enda :shy: dette er fjerde pp jeg temper :) her er en graf der coverline ligger omtrent midt mellom lave og høye temp. Men med noe Rocky Mountain-målinger av og til :p
Ah, men du har barn før ser jeg? :) Håper dette er måneden med ny spire! :love017

Mine gravidkurver har sett slik ut. Den ene er med termometer mens den uten kryss er med apple watch. Fikk aldri kryss på den med apple watch, men fikk jo positiv test, så el må jo ha skjedd :hilarious:

Veldig stabil temp på den med kryss. Mens den uten var veldig opp og ned (kan jo være pga mer unøyaktige målinger..). Tenker i allefall at litt zig zag ikke trenger å bety at det ikke har klaffet :Heartred
Glemte å legge ved kurvene :hilarious:

Vedlegg

• IMG_2595.jpeg
    IMG_2595.jpeg
    538,4 KB · Visninger: 57
  • IMG_2594.jpeg
    IMG_2594.jpeg
    918,7 KB · Visninger: 55
Sånn ser min ut. Tempene er mye lavere generelt enn sist måned (basallinjen og), noen som har erfaring med det?

Tror det kan bli litt tilfeldig hva FF setter som coverline, fordi alle målinger gjennom måneden påvirker, så om det har vært noe spesielt vil det påvirke. Min har variert litt i FF, ned 0.2 denne mnd fra forrige. Apple watch viser normallinjen gjennom året og der endres den ikke, så jeg tar utgangspunkt i den normalen selv om FF sier noe annet :dance008

Ja, den setter opp kryss for deg etterhvert som den får info, det liker jeg :)
Ah takk. Da skal jeg prøve den Jeg tok en ny el test strimmel nå og har aldri hatt så sterkt utslag før, så er spent på om da tempen går enda opp i morgen tidlig. For det blir vel riktig om den slippe egg?

Synes ikke denne ble så værst jeg for å være første gang, med nattaktiv sirkusartist som avbryter søvnen :p gleder meg til neste syklus nå! Da skal det tempes! :hilarious: :happy093
1000035231.png

Back
Topp