Vi som temper

Takk :) når det ikke lenger er noe poeng å drive el teste så må jeg ha noe å finne på så da får det bli overtolking av temp, hoho.
Jeg har overtolket denne idag :hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20231027-065324.png
    Screenshot_20231027-065324.png
    270,7 KB · Visninger: 58
@CanisBebis , kan ikke du noe om dette? :)
Jeg er ikke sikker, men ble fortalt at temp jevnt over ligger ganske høyt da pga progesteron.
Jg brukte temp uansett, for man finner jo el før man skal starte på prog :confused005 Jeg har skullet starte på prog dag 3-5 etter el. Starta med temping samtidig som jeg begynte med prog, så vet ikke helt hvordan det er uten. Men er litt forskjell på alle chattene mine, enten jeg ble gravid eller ikke.

Jg brukte temp uansett, for man finner jo el før man skal starte på prog :confused005 Jeg har skullet starte på prog dag 3-5 etter el. Starta med temping samtidig som jeg begynte med prog, så vet ikke helt hvordan det er uten. Men er litt forskjell på alle chattene mine, enten jeg ble gravid eller ikke.
Hvis jeg får progesteron jeg skal begynne på i dpoland, så kommer jeg nok også likevel til å tempe. Rett og slett for å opprettholde vanen :p

Hvis jeg får progesteron jeg skal begynne på i dpoland, så kommer jeg nok også likevel til å tempe. Rett og slett for å opprettholde vanen :p
Jan og des er ikke-gravid, de tre andre er gravid. Mista de to i feb og juni charter, er gravid med aug nå, 12+3 med tvillinger.

Vedlegg

• IMG_0513.jpeg
    IMG_0513.jpeg
    675,8 KB · Visninger: 81
  • IMG_0512.jpeg
    IMG_0512.jpeg
    648,6 KB · Visninger: 88
  • IMG_0511.jpeg
    IMG_0511.jpeg
    629,8 KB · Visninger: 81
  • IMG_0510.jpeg
    IMG_0510.jpeg
    715,5 KB · Visninger: 81
  • IMG_0509.jpeg
    IMG_0509.jpeg
    694,1 KB · Visninger: 78
Jan og des er ikke-gravid, de tre andre er gravid. Mista de to i feb og juni charter, er gravid med aug nå, 12+3 med tvillinger.
Vil vi få ett dropp før mens som man får uten progesteron? Jeg får som regel ikke mensen før 2 dager etter jeg har sluttet med progesteronen. Min ser noe ala slik ut, men jeg har sovet veldig dårlig i det siste. Men tviler på at det går denne runden.
Jeg har fått bekreftet el med ul.

Vedlegg

• IMG_7703.png
    IMG_7703.png
    571,3 KB · Visninger: 46
Vil vi få ett dropp før mens som man får uten progesteron? Jeg får som regel ikke mensen før 2 dager etter jeg har sluttet med progesteronen. Min ser noe ala slik ut, men jeg har sovet veldig dårlig i det siste. Men tviler på at det går denne runden.
Jeg har fått bekreftet el med ul.
Da jeg tok 200mg Lutinus kom droppet av seg selv, men på 300mg måtte jeg slutte på pillene for å få det. Da kom dropp/mens etter 1-2 dager

Hei!
Relativt ny til dette med temping, er det vanlig at kurven går opp og opp slik som dette? Har bare brukt et vanlig termometer og tempet i munn til fast tid hver morgen før jeg står opp (og har kjøpt inn et mer nøyaktig til neste syklus:p).
IMG_2471.jpeg

Hei!
Relativt ny til dette med temping, er det vanlig at kurven går opp og opp slik som dette? Har bare brukt et vanlig termometer og tempet i munn til fast tid hver morgen før jeg står opp (og har kjøpt inn et mer nøyaktig til neste syklus:p).
Vis vedlegget 418587
Dette vil jeg si var en usedvanlig jevn kurve med lite opp og ned. Mine hopper mye mer. Den ser veldig lovende ut med tanke på potensiell positiv test. Krysser fingrene for deg :love017

Takk for svar:) Tempen gikk litt ned i dag og testene er blenda, så mista litt troen. Men skal følge med noen dager til, om det ikke går så ser jeg frem til å bruke et mer nøyaktig termometer neste syklus:happy: (synes dette med temping var ganske så fasinerende:bookworm:)

Vedlegg

• IMG_2499.jpeg
    IMG_2499.jpeg
    655,6 KB · Visninger: 39
Takk for svar:) Tempen gikk litt ned i dag og testene er blenda, så mista litt troen. Men skal følge med noen dager til, om det ikke går så ser jeg frem til å bruke et mer nøyaktig termometer neste syklus:happy: (synes dette med temping var ganske så fasinerende:bookworm:)
Temping er fantastisk! :D

Kjedelig med blenda tester :confused: Men absolutt veldig spennende og nyttig med temping:love017

Noen som har opplevd tidlig SA og kan vise kurven sin fra den syklusen? Er i teorien 5+3 i dag, men testene mine viser at dette ikke går veien. Jeg har ikke begynt å blø enda og det gjør meg gal. Tempen min har droppet skikkelig de siste dagene og lurer på når blødningen kan da forventes.

Hvilken temp måler?
Skal den tas rektalt er jeg ute
Jeg bruker dette fra Babyplan, veldig fornøyde med det. Stort display med lys, piper 2 ganger tror jeg, og husker siste måling.
Jeg måler vaginalt, synes det er veldig enkelt :)

Back
Topp