Jeg har overtolket denne idagTakk når det ikke lenger er noe poeng å drive el teste så må jeg ha noe å finne på så da får det bli overtolking av temp, hoho.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har overtolket denne idagTakk når det ikke lenger er noe poeng å drive el teste så må jeg ha noe å finne på så da får det bli overtolking av temp, hoho.
@CanisBebis , kan ikke du noe om dette?Er det vits å tempe når man går på progesteron?
Jg brukte temp uansett, for man finner jo el før man skal starte på prog Jeg har skullet starte på prog dag 3-5 etter el. Starta med temping samtidig som jeg begynte med prog, så vet ikke helt hvordan det er uten. Men er litt forskjell på alle chattene mine, enten jeg ble gravid eller ikke.@CanisBebis , kan ikke du noe om dette?
Jeg er ikke sikker, men ble fortalt at temp jevnt over ligger ganske høyt da pga progesteron.
Hvis jeg får progesteron jeg skal begynne på i dpoland, så kommer jeg nok også likevel til å tempe. Rett og slett for å opprettholde vanenJg brukte temp uansett, for man finner jo el før man skal starte på prog Jeg har skullet starte på prog dag 3-5 etter el. Starta med temping samtidig som jeg begynte med prog, så vet ikke helt hvordan det er uten. Men er litt forskjell på alle chattene mine, enten jeg ble gravid eller ikke.
Er jo veldig kjekt ift å finne el og starte på riktig dpo-dag synes jeg.Hvis jeg får progesteron jeg skal begynne på i dpoland, så kommer jeg nok også likevel til å tempe. Rett og slett for å opprettholde vanen
Jan og des er ikke-gravid, de tre andre er gravid. Mista de to i feb og juni charter, er gravid med aug nå, 12+3 med tvillinger.Hvis jeg får progesteron jeg skal begynne på i dpoland, så kommer jeg nok også likevel til å tempe. Rett og slett for å opprettholde vanen
Takk greit med noen eksempler!Jan og des er ikke-gravid, de tre andre er gravid. Mista de to i feb og juni charter, er gravid med aug nå, 12+3 med tvillinger.
Vil vi få ett dropp før mens som man får uten progesteron? Jeg får som regel ikke mensen før 2 dager etter jeg har sluttet med progesteronen. Min ser noe ala slik ut, men jeg har sovet veldig dårlig i det siste. Men tviler på at det går denne runden.Jan og des er ikke-gravid, de tre andre er gravid. Mista de to i feb og juni charter, er gravid med aug nå, 12+3 med tvillinger.
Da jeg tok 200mg Lutinus kom droppet av seg selv, men på 300mg måtte jeg slutte på pillene for å få det. Da kom dropp/mens etter 1-2 dagerVil vi få ett dropp før mens som man får uten progesteron? Jeg får som regel ikke mensen før 2 dager etter jeg har sluttet med progesteronen. Min ser noe ala slik ut, men jeg har sovet veldig dårlig i det siste. Men tviler på at det går denne runden.
Jeg har fått bekreftet el med ul.
Takk for info jeg tar utrogestan 300mg, 2 gang dagligDa jeg tok 200mg Lutinus kom droppet av seg selv, men på 300mg måtte jeg slutte på pillene for å få det. Da kom dropp/mens etter 1-2 dager
Dette vil jeg si var en usedvanlig jevn kurve med lite opp og ned. Mine hopper mye mer. Den ser veldig lovende ut med tanke på potensiell positiv test. Krysser fingrene for degHei!
Relativt ny til dette med temping, er det vanlig at kurven går opp og opp slik som dette? Har bare brukt et vanlig termometer og tempet i munn til fast tid hver morgen før jeg står opp (og har kjøpt inn et mer nøyaktig til neste syklus).
Vis vedlegget 418587
Ja denne ble jeg veldig spent påHei!
Relativt ny til dette med temping, er det vanlig at kurven går opp og opp slik som dette? Har bare brukt et vanlig termometer og tempet i munn til fast tid hver morgen før jeg står opp (og har kjøpt inn et mer nøyaktig til neste syklus).
Vis vedlegget 418587
Temping er fantastisk!Takk for svar Tempen gikk litt ned i dag og testene er blenda, så mista litt troen. Men skal følge med noen dager til, om det ikke går så ser jeg frem til å bruke et mer nøyaktig termometer neste syklus (synes dette med temping var ganske så fasinerende)
Kjedelig med blenda tester Men absolutt veldig spennende og nyttig med tempingTakk for svar Tempen gikk litt ned i dag og testene er blenda, så mista litt troen. Men skal følge med noen dager til, om det ikke går så ser jeg frem til å bruke et mer nøyaktig termometer neste syklus (synes dette med temping var ganske så fasinerende)
Jeg bruker dette fra Babyplan, veldig fornøyde med det. Stort display med lys, piper 2 ganger tror jeg, og husker siste måling.Hvilken temp måler?
Skal den tas rektalt er jeg ute