Vi som temper

Er så redd det ender i kjemisk dette … :(
2E620DBC-1EE8-4D99-9861-90B3DAE0D3D9.png

4 dpo og tempen holder seg jevn og høy :nailbiting: Dette begynner å gi meg litt forventninger nå, det ser foreløpig veldig likt ut som når det klaffet med yngste og er tydelig ulikt fra siste to PP uten klaff :love017

Vedlegg

• IMG_3303.jpeg
    IMG_3303.jpeg
    577,5 KB · Visninger: 44
6 dpo og denne tempen fortsetter å gi forventninger, samme med hvilepuls som også er koblet på nå :nailbiting:

Den er veldig annerledes enn de siste PP, håper sånn det har klaffet :love017

Vedlegg

• IMG_3314.jpeg
    IMG_3314.jpeg
    863,7 KB · Visninger: 35
Noen tanker om denne temperaturkurven. Er 7DPO i dag. Temperaturen holder seg nokså stabil, men øker ikke for hver dag nå. Er det et godt eller dårlig tegn? Er ikke så kjent med dette :)

Vedlegg

• IMG_4281.jpeg
    IMG_4281.jpeg
    63,3 KB · Visninger: 36
Noen tanker om denne temperaturkurven. Er 7DPO i dag. Temperaturen holder seg nokså stabil, men øker ikke for hver dag nå. Er det et godt eller dårlig tegn? Er ikke så kjent med dette :)
Den ser fin ut den der! Er litt vanskelig å lese grafen i Helse synes jeg, så jeg syncer min mot Fertility friend. Ellers synes jeg det er litt enklere å se tendenser i månedsvisningen.

Temperaturen vil alltid være høy etter eggløsning og er det som viser at eggløsning har vært. Så man kan ikke se på høy og jevn temperatur som et tegn på graviditet alene. Men magefølelsen min etter å ha sett en del kurver er at det oftere er de kurvene som er stabilt høye som ender som gravid enn de som er veldig «sikksakk». Men har og sett mange stabilt høye kurver som stuper til mens, så er ingen fasit dessverre :nailbiting:

Hei! Har ikke holdt på med temping lenge, bare 2pp før jeg ble gravid. Det endre i en SA i uke 6+4. Har begynt å tempe igjen, men så langt holder den seg fremdeles høyre enn den burde. Noen som har erfaring med hvordan temp utvikler seg etter en SA? Vil jo anta at det kan ta litt tid før den er tilbake til normalen, men blir så utålmodig

Hei! Har ikke holdt på med temping lenge, bare 2pp før jeg ble gravid. Det endre i en SA i uke 6+4. Har begynt å tempe igjen, men så langt holder den seg fremdeles høyre enn den burde. Noen som har erfaring med hvordan temp utvikler seg etter en SA? Vil jo anta at det kan ta litt tid før den er tilbake til normalen, men blir så utålmodig
Hvor lenge er det siden SA?
Min temp holdt seg ikke like høy som i graviditeten etter medisinsk abort etter MA/BO, men den var veldig opp og ned før jeg etter 6 uker kunne se at EL hadde vært. Hadde en mens i mellom der, men temp indikerte ikke EL, så ikke sikkert det var mens. Men hadde og litt rester og det tok lang tid før tester ble negative (6uker der og). Håper det skjer raskere for deg :love017

Hvor lenge er det siden SA?
Min temp holdt seg ikke like høy som i graviditeten etter medisinsk abort etter MA/BO, men den var veldig opp og ned før jeg etter 6 uker kunne se at EL hadde vært. Hadde en mens i mellom der, men temp indikerte ikke EL, så ikke sikkert det var mens. Men hadde og litt rester og det tok lang tid før tester ble negative (6uker der og). Håper det skjer raskere for deg :love017
Ikke mer enn en knapp uke siden jeg begynte å spotte, så det er veldig nylig. Bør vel være forberedt på at det kan ta noen uker før det retter seg igjen. Takk for svar <3

Ikke mer enn en knapp uke siden jeg begynte å spotte, så det er veldig nylig. Bør vel være forberedt på at det kan ta noen uker før det retter seg igjen. Takk for svar <3
Det kan nok dessverre ta litt tid ja :Heartred Men om du er usikker på om alt er kommet ut og f.eks. har sterke tester og høy temperatur ville jeg bedt om en sjekk for at det ikke er rester.

Skjønner meg ikke på FF. Den endrer seg stadig når jeg legger inn temperaturmålinger. Opprinnelig stod det at el var på dag 12, men så endret FF det til dag 11. Nå i dag tidlig endret det seg til dag 13. Baseline(?) har også blitt justert opp. Har ikke skjedd at det har endret seg slik tidligere sykluser jeg har tempet.
Hadde positiv eltest på dag 11 og 12 (formiddag), så er vel usannsynlig med el dag 13, også med tanke på tempgraf?

Vedlegg

• 73D675B3-0399-4A2B-B0C3-328665A02C36.jpeg
    73D675B3-0399-4A2B-B0C3-328665A02C36.jpeg
    180,8 KB · Visninger: 47
Det kan nok dessverre ta litt tid ja :Heartred Men om du er usikker på om alt er kommet ut og f.eks. har sterke tester og høy temperatur ville jeg bedt om en sjekk for at det ikke er rester.
Har ikke tatt test enda, tenkte jeg skulle vente til jeg var helt ferdig med blødning. Men takk, skal gjøre det!

Har ikke tatt test enda, tenkte jeg skulle vente til jeg var helt ferdig med blødning. Men takk, skal gjøre det!
Ja det kan sikkert være greit å vente til du er ferdig med blødning, glemte litt at det var så ferskt enda :love017 Har inntrykk av at det er sjelden sykehuset tar inn noen før etter 4 uker, men om det er veldig høye temperaturer + sterke tester som ikke blir svakere kan det være tegn på at kroppen ikke har ryddet opp. Om du tar 1 test i uka kan du jo se at den forhåpentligvis blir svakere. Forhåpentligvis stabiliserer tempen seg og :Heartred

Tenkte begynne å tempe igjen , tempa to fanger i sommer og ble gravid så droppa det. Men begynner igjen , legger i premom , men bruker dere andre skjema ? Orker ikke ha så mange apper heller . Skjønner ikke helt alt , så kommer sikkert til å spørre

Vedlegg

• IMG_5150.jpeg
    IMG_5150.jpeg
    238,1 KB · Visninger: 30
  • IMG_5151.jpeg
    IMG_5151.jpeg
    470,5 KB · Visninger: 29
Tenkte begynne å tempe igjen , tempa to fanger i sommer og ble gravid så droppa det. Men begynner igjen , legger i premom , men bruker dere andre skjema ? Orker ikke ha så mange apper heller . Skjønner ikke helt alt , så kommer sikkert til å spørre
Jeg bruker ff for tempingen, premom for eltester :) jeg syns ff er grei å bruke, og liker at den setter kryss for meg :p

Back
Topp