Den havna i feil tråd! BeklagerCd1! På’an igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den havna i feil tråd! BeklagerCd1! På’an igjen
Den ser fin ut den der! Er litt vanskelig å lese grafen i Helse synes jeg, så jeg syncer min mot Fertility friend. Ellers synes jeg det er litt enklere å se tendenser i månedsvisningen.Noen tanker om denne temperaturkurven. Er 7DPO i dag. Temperaturen holder seg nokså stabil, men øker ikke for hver dag nå. Er det et godt eller dårlig tegn? Er ikke så kjent med dette
Hvor lenge er det siden SA?Hei! Har ikke holdt på med temping lenge, bare 2pp før jeg ble gravid. Det endre i en SA i uke 6+4. Har begynt å tempe igjen, men så langt holder den seg fremdeles høyre enn den burde. Noen som har erfaring med hvordan temp utvikler seg etter en SA? Vil jo anta at det kan ta litt tid før den er tilbake til normalen, men blir så utålmodig
Ikke mer enn en knapp uke siden jeg begynte å spotte, så det er veldig nylig. Bør vel være forberedt på at det kan ta noen uker før det retter seg igjen. Takk for svar <3Hvor lenge er det siden SA?
Min temp holdt seg ikke like høy som i graviditeten etter medisinsk abort etter MA/BO, men den var veldig opp og ned før jeg etter 6 uker kunne se at EL hadde vært. Hadde en mens i mellom der, men temp indikerte ikke EL, så ikke sikkert det var mens. Men hadde og litt rester og det tok lang tid før tester ble negative (6uker der og). Håper det skjer raskere for deg
Spennende! Kan etter mine erfaringer være litt tilfeldig, men spennende å se du får oppdatere hvordan det gårIKM i dag. Men ser ikke ut som at TR har tenkt å komme mtp den økningen der
Om noen skulle lese her senere så ble det kjemisk, testene ble svakere og blødning dagen etter dette.Er så redd det ender i kjemisk dette … Vis vedlegget 421359
Så utrolig leitOm noen skulle lese her senere så ble det kjemisk, testene ble svakere og blødning dagen etter dette.
Får vente i spenning! Skal oppdatereSpennende! Kan etter mine erfaringer være litt tilfeldig, men spennende å se du får oppdatere hvordan det går
Det kan nok dessverre ta litt tid ja Men om du er usikker på om alt er kommet ut og f.eks. har sterke tester og høy temperatur ville jeg bedt om en sjekk for at det ikke er rester.Ikke mer enn en knapp uke siden jeg begynte å spotte, så det er veldig nylig. Bør vel være forberedt på at det kan ta noen uker før det retter seg igjen. Takk for svar <3
Har ikke tatt test enda, tenkte jeg skulle vente til jeg var helt ferdig med blødning. Men takk, skal gjøre det!Det kan nok dessverre ta litt tid ja Men om du er usikker på om alt er kommet ut og f.eks. har sterke tester og høy temperatur ville jeg bedt om en sjekk for at det ikke er rester.
Ja det kan sikkert være greit å vente til du er ferdig med blødning, glemte litt at det var så ferskt enda Har inntrykk av at det er sjelden sykehuset tar inn noen før etter 4 uker, men om det er veldig høye temperaturer + sterke tester som ikke blir svakere kan det være tegn på at kroppen ikke har ryddet opp. Om du tar 1 test i uka kan du jo se at den forhåpentligvis blir svakere. Forhåpentligvis stabiliserer tempen seg ogHar ikke tatt test enda, tenkte jeg skulle vente til jeg var helt ferdig med blødning. Men takk, skal gjøre det!
Jeg bruker ff for tempingen, premom for eltester jeg syns ff er grei å bruke, og liker at den setter kryss for megTenkte begynne å tempe igjen , tempa to fanger i sommer og ble gravid så droppa det. Men begynner igjen , legger i premom , men bruker dere andre skjema ? Orker ikke ha så mange apper heller . Skjønner ikke helt alt , så kommer sikkert til å spørre