Hva heter appen ?Jeg bruker ff for tempingen, premom for eltester jeg syns ff er grei å bruke, og liker at den setter kryss for meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva heter appen ?Jeg bruker ff for tempingen, premom for eltester jeg syns ff er grei å bruke, og liker at den setter kryss for meg
Hva heter appen ?
Det var godt, jeg er så fæl til å bare si ff, tenker ikke på at andre ikke vet hva den heterHaha fant det ut
Ja , men det blir jo sånn . Her kommer det nye inn og spør oss om tester og vi sier bp , ms og cb osv folk skjønner nada Men mente jeg så navnet på appen på diagrammet , så la sammen to og toDet var godt, jeg er så fæl til å bare si ff, tenker ikke på at andre ikke vet hva den heter
Basaltemp øker etter el, ja min temp før el kan ligge fra 36,00-36,40 og temp etter el ligger som oftest på 36,60-37,00 legger ved bilde av graf fra sist pp (gikk på progesteron, derav veeeeldig lang lf)Ferdig med mens onsdag , så noterte en temp i sta også begynner jeg hver morgen fremover . Blir man heitere ved EL ? Eller hvordan var det ?
Det blir spennende å se om den klatret de neste dagene! Passer det ikke mtp aksjelegging?Hmmmf, tror ikke dette kan stemme *håper ikke*
Ikke veldig bra, fikk hevet oss rundt dagen etter den sterke testen, men ellers hadde vi ikke lagt aksjer siden tre dager før ..Det blir spennende å se om den klatret de neste dagene! Passer det ikke mtp aksjelegging?
Foreløpig ganske lave temperaturer så vanskelig å si ja! Er 36.4 ca det normallinja pleier å ligge på for deg?Hmmmf, tror ikke dette kan stemme *håper ikke*
Nei, den har pleid å ligge på 36,50 vanligvis jeg fikk en positiv eltest, men ikke så positiv som jeg vanligvis får, i tillegg pleier jeg å ha lang topp. Begge streker var like sterke, men teststreken pleier å være mye sterkere enn kontrollstreken. Så dette er noe nytt kluss jeg har også hatt noe elslim, men det har jeg hatt i rundt en ukes tid før el kommer. Puppene har vært vonde helt siden mens kom. Så jeg blir ikke klok på kroppen min denne ppForeløpig ganske lave temperaturer så vanskelig å si ja! Er 36.4 ca det normallinja pleier å ligge på for deg?
FF har gitt meg kryss en uke tidligere enn faktisk EL to sykluser på rad nå (men da uten positiv eltest), den flyttet det når den ekte tempøkningen kom.
Så utrolig forvirrende Lite å gjøre enn å vente å se, selv om det er super kjedeligNei, den har pleid å ligge på 36,50 vanligvis jeg fikk en positiv eltest, men ikke så positiv som jeg vanligvis får, i tillegg pleier jeg å ha lang topp. Begge streker var like sterke, men teststreken pleier å være mye sterkere enn kontrollstreken. Så dette er noe nytt kluss jeg har også hatt noe elslim, men det har jeg hatt i rundt en ukes tid før el kommer. Puppene har vært vonde helt siden mens kom. Så jeg blir ikke klok på kroppen min denne pp
Jeg er så lei av å vente allerede, og kan ikke begynne på progesterontilskudd før jeg er sikker på at el har værtSå utrolig forvirrende Lite å gjøre enn å vente å se, selv om det er super kjedelig
9 dpo og hadde tempdipp i går. Håper jo nå på at det viser seg å være festedipp, men har aldri opplevd det før. Er det noen som har opplevd festedipp og husker når de fikk positiv test etter det? Eller andre som vet hva som er vanlig?
Hadde negativ test i dag, så mister jo litt troa
Spennende! Du hadde dipp på 9dpo, fikk du positiv test samme dag?Vis vedlegget 421875
Her er min graf fra nåværende svangerskap. En god dipp der ser du.
Veldig, veldig svak strek på morgen den dagen. Den var bittelitt sterkere på ettermiddagen, sånn at jeg så den i godt lysSpennende! Du hadde dipp på 9dpo, fikk du positiv test samme dag?
Kanskje jeg må teste en gang til senere i dag Takk for at du delteVeldig, veldig svak strek på morgen den dagen. Den var bittelitt sterkere på ettermiddagen, sånn at jeg så den i godt lys