Vi som temper

Jeg er veldig nysgjerrig på hva som skjer fremover. Bortsett fra idag, så ligger graf endel jevnere enn den har pleid, og sist det skjedde så fikk jeg el på cd27.
Samtidig fikk jeg den positive testen i forgårs, så jeg er jammen ikke sikker. Og det gjør meg gal :hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20231207-203445.png
    Screenshot_20231207-203445.png
    222,7 KB · Visninger: 49
Det var godt, jeg er så fæl til å bare si ff, tenker ikke på at andre ikke vet hva den heter :hilarious:
Ja , men det blir jo sånn . Her kommer det nye inn og spør oss om tester og vi sier bp , ms og cb osv folk skjønner nada :laughing002 Men mente jeg så navnet på appen på diagrammet , så la sammen to og to:laughing002

Ferdig med mens onsdag , så noterte en temp i sta også begynner jeg hver morgen fremover . Blir man heitere ved EL ? Eller hvordan var det ?

Ferdig med mens onsdag , så noterte en temp i sta også begynner jeg hver morgen fremover . Blir man heitere ved EL ? Eller hvordan var det ?
Basaltemp øker etter el, ja :) min temp før el kan ligge fra 36,00-36,40 og temp etter el ligger som oftest på 36,60-37,00 :) legger ved bilde av graf fra sist pp (gikk på progesteron, derav veeeeldig lang lf:hilarious:)

Vedlegg

• Screenshot_20231130-095842.png
    Screenshot_20231130-095842.png
    256,6 KB · Visninger: 51
10 dpo og synes tempen ser lovende ut, selv om den egentlig ikke kan si så mye :hilarious:
Screenshot_20231209_073111_FF App.jpg

Hmmmf, tror ikke dette kan stemme *håper ikke* :wacky:

Vedlegg

• Screenshot_20231209-065048.png
    Screenshot_20231209-065048.png
    239,7 KB · Visninger: 46
Det blir spennende å se om den klatret de neste dagene! Passer det ikke mtp aksjelegging?
Ikke veldig bra, fikk hevet oss rundt dagen etter den sterke testen, men ellers hadde vi ikke lagt aksjer siden tre dager før ..
Symptomer kan jeg ikke stole på, vonde pupper helt siden mens startet. Hadde slim som utflod ila et par dager, men ikke så mye som jeg pleier.
Murrer godt i magen igår og idag, men eltest slo ut som 0,00 idag :hilarious:
Våger ikke å starte på progesterontilskudd, så blir kanskje en kort syklus. Jeg er lei av tull :wacky::p

Hmmmf, tror ikke dette kan stemme *håper ikke* :wacky:
Foreløpig ganske lave temperaturer så vanskelig å si ja! Er 36.4 ca det normallinja pleier å ligge på for deg?

FF har gitt meg kryss en uke tidligere enn faktisk EL to sykluser på rad nå (men da uten positiv eltest), den flyttet det når den ekte tempøkningen kom.

9 dpo og hadde tempdipp i går. Håper jo nå på at det viser seg å være festedipp, men har aldri opplevd det før. Er det noen som har opplevd festedipp og husker når de fikk positiv test etter det? Eller andre som vet hva som er vanlig?

Hadde negativ test i dag, så mister jo litt troa :dance008

Vedlegg

• IMG_3374.jpeg
    IMG_3374.jpeg
    959,2 KB · Visninger: 43
Foreløpig ganske lave temperaturer så vanskelig å si ja! Er 36.4 ca det normallinja pleier å ligge på for deg?

FF har gitt meg kryss en uke tidligere enn faktisk EL to sykluser på rad nå (men da uten positiv eltest), den flyttet det når den ekte tempøkningen kom.
Nei, den har pleid å ligge på 36,50 vanligvis :shy: jeg fikk en positiv eltest, men ikke så positiv som jeg vanligvis får, i tillegg pleier jeg å ha lang topp. Begge streker var like sterke, men teststreken pleier å være mye sterkere enn kontrollstreken. Så dette er noe nytt kluss:wacky: jeg har også hatt noe elslim, men det har jeg hatt i rundt en ukes tid før el kommer. Puppene har vært vonde helt siden mens kom. Så jeg blir ikke klok på kroppen min denne pp :wacky:

Nei, den har pleid å ligge på 36,50 vanligvis :shy: jeg fikk en positiv eltest, men ikke så positiv som jeg vanligvis får, i tillegg pleier jeg å ha lang topp. Begge streker var like sterke, men teststreken pleier å være mye sterkere enn kontrollstreken. Så dette er noe nytt kluss:wacky: jeg har også hatt noe elslim, men det har jeg hatt i rundt en ukes tid før el kommer. Puppene har vært vonde helt siden mens kom. Så jeg blir ikke klok på kroppen min denne pp :wacky:
Så utrolig forvirrende :arghh: Lite å gjøre enn å vente å se, selv om det er super kjedelig :hilarious::Heartred

9 dpo og hadde tempdipp i går. Håper jo nå på at det viser seg å være festedipp, men har aldri opplevd det før. Er det noen som har opplevd festedipp og husker når de fikk positiv test etter det? Eller andre som vet hva som er vanlig?

Hadde negativ test i dag, så mister jo litt troa :dance008
IMG_9108.jpeg

Her er min graf fra nåværende svangerskap. En god dipp der ser du.

Back
Topp