Vi som temper

Det var godt å høre:) vil så gjerne ha det bekreftet med digital, men tenker jeg venter til lør/søn med det. Er redd for at den skal bli negativ når bt er så svak.
Masse lykke til:). Håper cbd lyser gravid mot deg og spira klorer seg fast:)
 
Dagens noobie-spørsmål. Har termometer fra BT men har ikke bruksanvisningen lenger (mannen kastet den i ett ryddefrenzie tidligere i uken).

Mener å ha lest at man skal vente til den piper tre fire ganger, samtidig som at når man tempet vaginalt så holdt det med 20 sek? Litt forvirret :/
 
Den piper når den er ferdig.

Måler du vaginalt er det dog ikke sikkert du hører det
 
Den piper når den er ferdig.

Måler du vaginalt er det dog ikke sikkert du hører det

Hmm - det siste der tenkte jeg ikke på.. får teste piping under dyne når jeg kommer hjem ^-^

Men sånn tidsmessig, stemmer det med under ett minutt? (Worst case så kan jeg heller bare telle? )
 
Hmm - det siste der tenkte jeg ikke på.. får teste piping under dyne når jeg kommer hjem ^-^

Men sånn tidsmessig, stemmer det med under ett minutt? (Worst case så kan jeg heller bare telle? )
Det går fort, ja. Toppen 30 sekunder? Sikkert litt avhengig av om du har varmet termometeret først. Det gjør alltid jeg, for ellers kan man kjøle ned området rundt der man tar tempen litt og dermed få feil temp :)
 
ok, såpass :) Tusen takk for svar i alle fall! Skal prøve å få satt opp link til graf etter hvert og (når det er litt mer enn ett par dager å vise til :)
 
Oppdatering :)

ImageUploadedByBV Forum1423208337.951001.jpg
 
hvordan er det å tempe når man går på penicillin? begynte på det i går.
kanskje like greit åmhoppe over tempingen denne mnd?
 
Skal få oppdatert grafene ila kveld. Vært ganske dårlig denne uka så har blitt lite bv på meg.
 
Hei dere her inne! Jeg lurer på om dere har noen synspunkter på EL dagen min ut fra grafen. FF sier jo at det var CD 21, men så lurer jeg på om jeg kan stole på det siden tempen strengt tatt var litt opp og ned i forkant også? Jeg hadde veldige smerter CD22, men dette kan jo strengt tatt også komme i etterkant av EL har jeg lest. Hva hadde dere tenkt? :)
 

Vedlegg

  • Skjermbilde 2015-02-07 kl. 17.10.54.png
    Skjermbilde 2015-02-07 kl. 17.10.54.png
    20,3 KB · Visninger: 74
Hei dere her inne! Jeg lurer på om dere har noen synspunkter på EL dagen min ut fra grafen. FF sier jo at det var CD 21, men så lurer jeg på om jeg kan stole på det siden tempen strengt tatt var litt opp og ned i forkant også? Jeg hadde veldige smerter CD22, men dette kan jo strengt tatt også komme i etterkant av EL har jeg lest. Hva hadde dere tenkt? :)
Ser ut til at FF har rett:). Min temp kan også gå litt opp og ned:). Ser ut som en veldig fin graf:). Lykke til❤️
 
Hei damer! Nå har jeg lest så mye om temping at linsene nesten har tørket ut og det er en selvfølge at mannen vet akkurat hva jeg prater om :p Temper for første gang denne pp, fast tid hver dag. Kan dere som er litt drevne på dette se på charten min og si hva dere tenker? Nå nærmer ikm seg med stormskritt og jeg har ingen tegn på at tanta nærmer seg. Det murrer mye på begge sider nedi der (har ikke det noe særlig før mensen, da er det andre vondter). Har lest at det er positivt hvis temp forsetter å stige til enda et høyere nivå, er det på gang her tror dere?
 

Vedlegg

  • 2015-02-08 14.34.30.png
    2015-02-08 14.34.30.png
    209,4 KB · Visninger: 93
Hei damer! Nå har jeg lest så mye om temping at linsene nesten har tørket ut og det er en selvfølge at mannen vet akkurat hva jeg prater om :p Temper for første gang denne pp, fast tid hver dag. Kan dere som er litt drevne på dette se på charten min og si hva dere tenker? Nå nærmer ikm seg med stormskritt og jeg har ingen tegn på at tanta nærmer seg. Det murrer mye på begge sider nedi der (har ikke det noe særlig før mensen, da er det andre vondter). Har lest at det er positivt hvis temp forsetter å stige til enda et høyere nivå, er det på gang her tror dere?
Oj, tempen din ser veldig fin og lovende ut! :D Kan jo se ut som den kan bli trifasisk :):) Har du testet i dag?
 
Back
Topp