Wow.. 3 gravide samtidig i tempe-tråden. Fantastisk! Gratulerer Tussi, Gullkorn og Gnisten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke til. Håper cbd lyser gravid mot deg og spira klorer seg fastDet var godt å høre vil så gjerne ha det bekreftet med digital, men tenker jeg venter til lør/søn med det. Er redd for at den skal bli negativ når bt er så svak.
Den piper når den er ferdig.
Måler du vaginalt er det dog ikke sikkert du hører det
Det går fort, ja. Toppen 30 sekunder? Sikkert litt avhengig av om du har varmet termometeret først. Det gjør alltid jeg, for ellers kan man kjøle ned området rundt der man tar tempen litt og dermed få feil tempHmm - det siste der tenkte jeg ikke på.. får teste piping under dyne når jeg kommer hjem ^-^
Men sånn tidsmessig, stemmer det med under ett minutt? (Worst case så kan jeg heller bare telle? )
Ser ingen tvil der. Gratulerer
Vet ikke om det påvirker jeg, men sykdom påvirker jo tempen..hvordan er det å tempe når man går på penicillin? begynte på det i går.
kanskje like greit åmhoppe over tempingen denne mnd?
da dropper jeg det , tror jeg.Vet ikke om det påvirker jeg, men sykdom påvirker jo tempen..
Jeg begynte å tempe i dag, selvom keg ikke er helt frisk, men vi får se om det har noe hensiktda dropper jeg det , tror jeg.
Ser ut til at FF har rett. Min temp kan også gå litt opp og ned. Ser ut som en veldig fin graf. Lykke tilHei dere her inne! Jeg lurer på om dere har noen synspunkter på EL dagen min ut fra grafen. FF sier jo at det var CD 21, men så lurer jeg på om jeg kan stole på det siden tempen strengt tatt var litt opp og ned i forkant også? Jeg hadde veldige smerter CD22, men dette kan jo strengt tatt også komme i etterkant av EL har jeg lest. Hva hadde dere tenkt?
Ser ut til at FF har rett. Min temp kan også gå litt opp og ned. Ser ut som en veldig fin graf. Lykke til
Oj, tempen din ser veldig fin og lovende ut! Kan jo se ut som den kan bli trifasisk Har du testet i dag?Hei damer! Nå har jeg lest så mye om temping at linsene nesten har tørket ut og det er en selvfølge at mannen vet akkurat hva jeg prater om Temper for første gang denne pp, fast tid hver dag. Kan dere som er litt drevne på dette se på charten min og si hva dere tenker? Nå nærmer ikm seg med stormskritt og jeg har ingen tegn på at tanta nærmer seg. Det murrer mye på begge sider nedi der (har ikke det noe særlig før mensen, da er det andre vondter). Har lest at det er positivt hvis temp forsetter å stige til enda et høyere nivå, er det på gang her tror dere?
Den siste er fra i dag, håper den stabiliserer seg og ikke synker enda mer i morgenOj, tempen din ser veldig fin og lovende ut! Kan jo se ut som den kan bli trifasisk Har du testet i dag?