Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er gravid!! Endelig!! Føler meg lykkelig og redd samtidig. Har de samme blødningene og brunt utflod som de 2andre gangene jeg har vært gravid. Men akkurat nå er jeg gravid Vis vedlegget 101987
Her er det CD 1 i dag. Letrozol fra lørdag.
Håper du skal få en førjulsgave. ♥
Takk ja håper virkelig den sitter nå. Ble gravid nå på 2pp med letrozol + lutinus. Håper det klaffer for deg også med letrozol.Gratulerer!
Denne skal sitte,
Her er det CD 1 i dag. Letrozol fra lørdag.
Takk lykkeliten håper det klaffer for deg også nå mens du venter på ivf.Gratulerer! Krysser fingrene for deg. ♡
Gratulerer. Håper spiren klorer seg fastJeg er gravid!! Endelig!! Føler meg lykkelig og redd samtidig. Har de samme blødningene og brunt utflod som de 2andre gangene jeg har vært gravid. Men akkurat nå er jeg gravid Vis vedlegget 101987
Gratulerer
Du bør slutte å tempe etter pos test. Kan være veldig varierende temp. Også øker jo hcg ca hver annendag. Ikke beskymre degØkning i temp igjen i dag, men streken ble ikke tydligere egentlig..
Det var godt å høre vil så gjerne ha det bekreftet med digital, men tenker jeg venter til lør/søn med det. Er redd for at den skal bli negativ når bt er så svak.Du bør slutte å tempe etter pos test. Kan være veldig varierende temp. Også øker jo hcg ca hver annendag. Ikke beskymre deg