Vi som temper

En tråd i 'Vi som prøver / Før svangerskapet' startet av Bina, 29 Jan 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. Piñata Gift med forumet Oktoberskattene 2015

Uff... God bedring til vesla di.

2. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Nope, jeg skal jobbe sånn... 4-5-6 timer overtid, antar jeg.

Mannen er hjemme.

I morgen skal jeg være hjemme

3. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Hun er visstnok i grei form, heldigvis. Sur som fy i magen, basert på lukta av den lufta hun slipper ut, så det må vel ut en eller annen vei

4. Lykkeliten_86 ♥ Håper på en liten en ♥ Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2016 VIP Himmelbarn Assistert-jentene

Huffda. :( Håper du ikke er altfor sliten etter natten.

5. Bina Pine Bina VIP

God bedring til jenta di Sara :)

6. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Det går nok greit. Det er ikke å mange dager igjen av overtida i år. Og i morgen skal jeg jo være hjemme

7. Bina Pine Bina VIP

Går spysyken i barnehagen her og. mini er jo ikke blitt helt bra igjen etter forkjølelsen han hadde. Men nå venter jeg egentlig bare på en ny runde. Han blir alltid smittet :(

8. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Hun hoster lite pent, lillejenta mi også, så dette var jo ikke noe kjekt. Men, det går nok helst bra, formen er fin sier faren, mao kastet hun bare opp en gang.

9. gullkorn Elsker forumet

Uff god bedring til lillejenta di!

10. gullkorn Elsker forumet

Den høye tempen min i går var nok pga feber:/ ble liggende pal resten av dagen med hodepine og feber, då den fjernet FF fra grafen gitt.. Feberfri i dag, men ikke den tempøkningen jeg ønsker egebtlig. Er vel bare å vente på tanta :(

11. Lykkeliten_86 ♥ Håper på en liten en ♥ Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2016 VIP Himmelbarn Assistert-jentene

Det er godt overtidsperioden snart er slutt. :)

12. Fruktplukker :) Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Du kan flytte grafen min opp, Bina. Venter på at aborten kan starte fullt snart sånn at vi kan begynne på'an igjen etterhvert (drittkropp som ikke klarte å gjøre god nytte av cytotecen på fredag)...

13. Bina Pine Bina VIP

Da er grafen din lagt til. håper du slipper å være her inne så lenge denne gangen Fruktplukker.

• Liker Liker x 1
  14. Tussi_lussi Elsker forumet Oktoberskattene 2015 Snøkrystallene2021❄️

9dpo i dag å fått en veldig svak strek på G.testen. Håper bare det ikke er noe skyggestrek. Har hatt en frisk blødning 6dpo og i dag :/ Til og med mannen ser en svak strek :) ImageUploadedByBV Forum1422894314.123481.jpg

• Liker Liker x 4
  15. Fruktplukker :) Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Jeg ser, jeg ser!! Så moro!! Håper virkelig den blir sterkere :D

• Liker Liker x 1
  16. Bina Pine Bina VIP

Jeg kan se en svak strek :D spennende .

• Liker Liker x 1
  17. Tussi_lussi Elsker forumet Oktoberskattene 2015 Snøkrystallene2021❄️

Ja nå må den bare bli sterkere! tør ikke tro eller håpe på noe før den blir sterkere, Selv om det er litt vanskelig.

18. Lillefrø15 Forumet er livet

Ser streken godt:)

• Liker Liker x 1
  19. Piñata Gift med forumet Oktoberskattene 2015

Ser godt streken, Tussi :)

• Liker Liker x 1
  20. Tussi_lussi Elsker forumet Oktoberskattene 2015 Snøkrystallene2021❄️

Jeg er gravid!! Endelig!! Føler meg lykkelig og redd samtidig. Har de samme blødningene og brunt utflod som de 2andre gangene jeg har vært gravid. Men akkurat nå er jeg gravid :) ImageUploadedByBV Forum1423027634.245105.jpg

• Liker Liker x 6

Del denne siden