Vi som temper

En litt annen graf fra meg. Natta mi.

Aktivitetsnivå. Noen som ser noe rart sånn rundt tre? Lillesøster kastet opp utover hele seg, dobbeltsenga, gulv på både bad og soverom, og det som måtte ha lagt i veien. Hun spiste blåbærsyltetøy til kveldsmat, så det var rødt,og lett og se hvor man måtte vaske....

Uff... God bedring til vesla di.
 
Åh fy. Stakkars både lille jenta og deg. Hjemme i dag da? God bedring!
Nope, jeg skal jobbe sånn... 4-5-6 timer overtid, antar jeg.

Mannen er hjemme.

I morgen skal jeg være hjemme
 
Uff... God bedring til vesla di.
Hun er visstnok i grei form, heldigvis. Sur som fy i magen, basert på lukta av den lufta hun slipper ut, så det må vel ut en eller annen vei
 
Nope, jeg skal jobbe sånn... 4-5-6 timer overtid, antar jeg.

Mannen er hjemme.

I morgen skal jeg være hjemme

Huffda. :( Håper du ikke er altfor sliten etter natten.
 
Det går nok greit. Det er ikke å mange dager igjen av overtida i år. Og i morgen skal jeg jo være hjemme
 
Går spysyken i barnehagen her og. mini er jo ikke blitt helt bra igjen etter forkjølelsen han hadde. Men nå venter jeg egentlig bare på en ny runde. Han blir alltid smittet :(
 
Hun hoster lite pent, lillejenta mi også, så dette var jo ikke noe kjekt. Men, det går nok helst bra, formen er fin sier faren, mao kastet hun bare opp en gang.
 
Hun hoster lite pent, lillejenta mi også, så dette var jo ikke noe kjekt. Men, det går nok helst bra, formen er fin sier faren, mao kastet hun bare opp en gang.
Uff god bedring til lillejenta di!
 
Den høye tempen min i går var nok pga feber:/ ble liggende pal resten av dagen med hodepine og feber, då den fjernet FF fra grafen gitt.. Feberfri i dag, men ikke den tempøkningen jeg ønsker egebtlig. Er vel bare å vente på tanta :(
 
Det går nok greit. Det er ikke å mange dager igjen av overtida i år. Og i morgen skal jeg jo være hjemme

Det er godt overtidsperioden snart er slutt. :)
 
Du kan flytte grafen min opp, Bina. Venter på at aborten kan starte fullt snart sånn at vi kan begynne på'an igjen etterhvert (drittkropp som ikke klarte å gjøre god nytte av cytotecen på fredag)...
 
9dpo i dag å fått en veldig svak strek på G.testen. Håper bare det ikke er noe skyggestrek. Har hatt en frisk blødning 6dpo og i dag :/ Til og med mannen ser en svak strek :)
ImageUploadedByBV Forum1422894314.123481.jpg
 
Back
Topp