gullkorn
Elsker forumet
Nei uff!! Så tristDa kommer jeg etterhvert tilbake til dere. MA konstantert i dag..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei uff!! Så tristDa kommer jeg etterhvert tilbake til dere. MA konstantert i dag..
Så trist at du opplevde MA igjen. Stor klemDa kommer jeg etterhvert tilbake til dere. MA konstantert i dag..
Fornuftigheten selv. Det er nok vel så mye for å beskytte seg selv at jeg nå begynner å forberede meg på tanta Men en overraskelse er meget velkommen!!Jeg messer.
10 dpo ER tidelig!!!!
Min temp er ikke fin, men i det minste spotter jeg ikke enda
Beskytte seg selv, det vet jeg alt om.Fornuftigheten selv. Det er nok vel så mye for å beskytte seg selv at jeg nå begynner å forberede meg på tanta Men en overraskelse er meget velkommen!!
Flott tempOii, ser man det. Hadde er ønske om høyere temp. Og det fikk jeg gitt! :O
Er den i samme høyde imorgen, tror jeg at jeg tør å teste! Aldri hatt så høy før!Finfin den!!!
Krysser fingrene så for deg. Null spotting er bra Håper du får den positive testen også snart. <3Jeg messer.
10 dpo ER tidelig!!!!
Min temp er ikke fin, men i det minste spotter jeg ikke enda
Ikke i dag i alle fall, men vi får se.Krysser fingrene så for deg. Null spotting er bra Håper du får den positive testen også snart. <3
Nope. Ikke denne gangen heller. Jeg så rosa. Ikke på testen, på papiret.
Nei æsj, dumme tanta!!Nope. Ikke denne gangen heller. Jeg så rosa. Ikke på testen, på papiret.
En litt annen graf fra meg. Natta mi.
Vis vedlegget 101657
Aktivitetsnivå. Noen som ser noe rart sånn rundt tre? Lillesøster kastet opp utover hele seg, dobbeltsenga, gulv på både bad og soverom, og det som måtte ha lagt i veien. Hun spiste blåbærsyltetøy til kveldsmat, så det var rødt,og lett og se hvor man måtte vaske....