Attpåklatt2016
Venter nr. 3 i januar 2016
Ha ha, testet ja, det var jo DET du spurte om Ja den var negativ i dag også...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje progesteron?Jeg har så høy temp etter aborten. Den ligger på 36,6 til 36,8. Vanligvis er min før el temp 36,2-36,3. Skjønner at jeg ikke er i vanlig syklus, men hva forårsaker dette egentlig? Høy hcg eller progesteron??
Meget mulig.Kanskje progesteron?
Så stor forskjell på testene. Den tynne er jo kjempe svak. Er tatt på samme urin.
Den ble sterkere i går den og. Altså den tynne. Men ingen av de ble helt positive.Min opplevelse er at den tynne er ganske svak helt frem til positiv. Det andre er at når den tynne er negativ burde man vente 30 minutter med å ta bilde - for den blir veldig tregt sterkere når den er negativ.
Den ble sterkere i går den og. Altså den tynne. Men ingen av de ble helt positive.
Denne er fra i går. Veldig nær positiv. Så den i dag er jo hakket svakere. Kan jeg ha gått glipp av LH toppen i går kanskje? Som var en eller annen gang på kvelden. Har iallefall veldig ubehag i høyre eggstokk i dag også.
Ja jeg fortsetter å teste de neste dageneTa ny test i morgen og? Om den blir enda svakere kan det hende gårsdagen var LH-toppen.
Ja jeg fortsetter å teste de neste dagene
Haha, næææh må vi ha sex ? Trodde det holdt med at vi sover i samme seng jeg hehe har lagt inn aksjer. Mannen ble litt vel ivrig i går så han har gnagsår på ... Ja.Og det viktigste.. Ha sex
Takker og bukker Prøver fremdeles å høre etter pipet som skal signalisere at tempen er tatt. Hittil harver hørt den en gang (eller tar jeg ut etter ett minutt, må da holde?)Da har jeg lagt deg til Totoro^-^. velkommen til tempe gjengen
ja det burde holde. hører ikke alltid at den piper jeg heller. men tar den ut etter ca 1 min .Takker og bukker Prøver fremdeles å høre etter pipet som skal signalisere at tempen er tatt. Hittil harver hørt den en gang (eller tar jeg ut etter ett minutt, må da holde?)