Vi som temper

Ha ha, testet ja, det var jo DET du spurte om :p Ja den var negativ i dag også...
 
Jeg har så høy temp etter aborten. Den ligger på 36,6 til 36,8. Vanligvis er min før el temp 36,2-36,3. Skjønner at jeg ikke er i vanlig syklus, men hva forårsaker dette egentlig? Høy hcg eller progesteron??
 
Hei kjære med-tempere :) Jeg har brukt pearly som prevensjon, og egentlig ikke så opptatt av annet enn safe - ikke-safe. Nå har vi begynt prøvingen på et søsken, og jeg har sett nøyere på temp-kurvene siste mnd.

Det jeg ser er at denne gangen har jeg hatt økning på ca 0,3 grader etter antatt eggløsning (lagt inn på fertilityfriend) men tempkurven er helt flat. I tidligere sykluser har tempen steget jevnt og trutt etter eggløsning og lagt et "fjell i kurven, altså gradvis opp og gradvis ned. Nå er den på samme nivå 0,1 høyere den ene dagen men 3 helt like. 4 dpo. Burde den stige ytterligere? Er kroppen på u-tur tror dere?

Det er kun første pp, men jeg har endometriose og sterke smerter, så jeg burde egentlig tatt hormoner for å holde det i sjakk. Smertene er ikke helt "verdt det" om kroppen ikke funker som den skal ;-) Derav "stresset". Håper noen kan berolige meg så jeg holder ut dette her. Vært hos gynekolog og ifg.han skal sjansene for graviditet være gode. Ser ikke noen skader på ul i hvert fall.
Fikk ikke tempet i dag for jobber natt. Men de 4 forrige er 36,40 - 36,50 - 36.40 - 36.40. Målt til samme tid. Før EL: litt opp og ned omkring 36,10
 
Hm... Har du termometer med 2 desimaler? Eller har du tilfeldigvis så "runde" temper? Sist PP opplevde jeg å ha samme tempen flere dager på rad. Tror det ikke har noe å si..
 
Bruker pearly med 2 desimaler, og hadde nok bare "flaks" med målingene ;-)
 
Så stor forskjell på testene. Den tynne er jo kjempe svak. Er tatt på samme urin.
 

Vedlegg

  • 1423640569252.jpg
    1423640569252.jpg
    23,4 KB · Visninger: 80
Så stor forskjell på testene. Den tynne er jo kjempe svak. Er tatt på samme urin.

Min opplevelse er at den tynne er ganske svak helt frem til positiv. Det andre er at når den tynne er negativ burde man vente 30 minutter med å ta bilde - for den blir veldig tregt sterkere når den er negativ. :p
 
Min opplevelse er at den tynne er ganske svak helt frem til positiv. Det andre er at når den tynne er negativ burde man vente 30 minutter med å ta bilde - for den blir veldig tregt sterkere når den er negativ. :p
Den ble sterkere i går den og. Altså den tynne. Men ingen av de ble helt positive. :(
 
Den ble sterkere i går den og. Altså den tynne. Men ingen av de ble helt positive. :(

Nei, når de blir positive ser man det jo etter 20 sekunder. Da kommer teststreken til syne allerede mens urinen trekker gjennom. :) Håper du får positiv i dag eller i morgen, kan jo se ut som det nærmer seg veldig nå.
 
Denne er fra i går. Veldig nær positiv. Så den i dag er jo hakket svakere. Kan jeg ha gått glipp av LH toppen i går kanskje? Som var en eller annen gang på kvelden. Har iallefall veldig ubehag i høyre eggstokk i dag også.
 

Vedlegg

  • 1423646433227.jpg
    1423646433227.jpg
    16,2 KB · Visninger: 82
Denne er fra i går. Veldig nær positiv. Så den i dag er jo hakket svakere. Kan jeg ha gått glipp av LH toppen i går kanskje? Som var en eller annen gang på kvelden. Har iallefall veldig ubehag i høyre eggstokk i dag også.

Ta ny test i morgen og? Om den blir enda svakere kan det hende gårsdagen var LH-toppen. :)
 
Og det viktigste.. Ha sex ;)
Haha, næææh må vi ha sex ? Trodde det holdt med at vi sover i samme seng jeg :p hehe :p har lagt inn aksjer. Mannen ble litt vel ivrig i går så han har gnagsår på ... Ja.
Testen tatt i dag så svak. Så har nok gått glipp av LH toppen på tirsdag
 

Vedlegg

  • 1423725692517.jpg
    1423725692517.jpg
    32,3 KB · Visninger: 67
Da har jeg lagt deg til Totoro^-^. velkommen til tempe gjengen :D
Takker og bukker :) Prøver fremdeles å høre etter pipet som skal signalisere at tempen er tatt. Hittil harver hørt den en gang (eller tar jeg ut etter ett minutt, må da holde?)
 
Takker og bukker :) Prøver fremdeles å høre etter pipet som skal signalisere at tempen er tatt. Hittil harver hørt den en gang (eller tar jeg ut etter ett minutt, må da holde?)
ja det burde holde. hører ikke alltid at den piper jeg heller. men tar den ut etter ca 1 min .
 
Back
Topp