Vi som temper

Endelig etter 132 dager er pp21 over. Jeg er nå på cd3 i pp22 og blør fortsatt. Skal begynne å tempe for første gang, men tenker å vente til jeg er ferdig å blø. Når begynner dere tempingen?

Endelig etter 132 dager er pp21 over. Jeg er nå på cd3 i pp22 og blør fortsatt. Skal begynne å tempe for første gang, men tenker å vente til jeg er ferdig å blø. Når begynner dere tempingen?
Kan være lurt å vente til du har sluttet å blø hvis du temper vaginalt, ja. Jeg begynte tempingen i dag, CD 10, mest fordi jeg synes det er litt stress med tempingen og gidder ikke begynne unødvendig tidlig siden jeg sikkert ikke får EL før om tidligst 6 dager uansett :p

Kan være lurt å vente til du har sluttet å blø hvis du temper vaginalt, ja. Jeg begynte tempingen i dag, CD 10, mest fordi jeg synes det er litt stress med tempingen og gidder ikke begynne unødvendig tidlig siden jeg sikkert ikke får EL før om tidligst 6 dager uansett :p
Er kjempespent. Aldri i mine 2 år som prøver fått en positiv el-test, men håper tempingen vil vise at jeg har el likevel :)

Negativ g-test i dag og el-slim i dag.. Så da er vi i gang igjen.. Føles rart. Veldig spent på tempen min fremover. Den er unaturlig høy for tiden, så vet ikke om el vil kunne identifiseres så godt. Men tiden vil vise det..

Dere som er flinke på dette, har dere et øyeblikk til overs? Jeg er på CD21 i dag. Tatt tester de siste dagene og alle er negative. Se bilde av i går ettermiddag, i dag morges og nå i kveld (svakest i går ettermiddag). Og et bilde av grafen min.

Ikke kjent noe spes på kroppen som skal tilsi at jeg har hatt EL. Dette er jo første mens etter jeg sluttet på pillen, så vet ikke hvor lang syklus jeg har.
Noen som skjønner noe? Venter jeg stadig på EL? :p
ImageUploadedByBV Forum1424202102.855020.jpg
ImageUploadedByBV Forum1424202113.268732.jpg

Det var uvant å lese temper på den måten, men jeg vil tro at du venter på el enda, ja

Back
Topp