Lillefrø15
Forumet er livet
Æsj. Lykke til i ny ppHer kom TR i dag og tempen gikk til bunns Ønsker PP3 velkommen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj. Lykke til i ny ppHer kom TR i dag og tempen gikk til bunns Ønsker PP3 velkommen
Så kjedelig!Her kom TR i dag og tempen gikk til bunns Ønsker PP3 velkommen
Blir spennende dager fremover. Er vel ikke vits å teste før til helgen, da er forventet TR.Så bra
Kan være lurt å vente til du har sluttet å blø hvis du temper vaginalt, ja. Jeg begynte tempingen i dag, CD 10, mest fordi jeg synes det er litt stress med tempingen og gidder ikke begynne unødvendig tidlig siden jeg sikkert ikke får EL før om tidligst 6 dager uansettEndelig etter 132 dager er pp21 over. Jeg er nå på cd3 i pp22 og blør fortsatt. Skal begynne å tempe for første gang, men tenker å vente til jeg er ferdig å blø. Når begynner dere tempingen?
Er kjempespent. Aldri i mine 2 år som prøver fått en positiv el-test, men håper tempingen vil vise at jeg har el likevelKan være lurt å vente til du har sluttet å blø hvis du temper vaginalt, ja. Jeg begynte tempingen i dag, CD 10, mest fordi jeg synes det er litt stress med tempingen og gidder ikke begynne unødvendig tidlig siden jeg sikkert ikke får EL før om tidligst 6 dager uansett
Masse lykke til. Blir spennendeEr kjempespent. Aldri i mine 2 år som prøver fått en positiv el-test, men håper tempingen vil vise at jeg har el likevel
Tusen takk Er veldig spent! Også har jeg gyn time 25.feb så kjempespent på den ogsåMasse lykke til. Blir spennende
Ja, det skjønner jeg. Ikke lenge igjenTusen takk Er veldig spent! Også har jeg gyn time 25.feb så kjempespent på den også
Tusen takk Er veldig spent! Også har jeg gyn time 25.feb så kjempespent på den også
Tusen takkGrattis og spennende med temp.ing og gyn.time! Håper på fine tilbakemeldinger der
Happy humping. Håper du snart er DpoPositiv el test. Da hopper vel tempen i morgen, ettersom jeg pleier få positiv test selve el dagen
Jo hoo! Da er det jo snart ventetidPositiv el test. Da hopper vel tempen i morgen, ettersom jeg pleier få positiv test selve el dagen
Masse lykke til. Håper spira klorer seg fast nåNegativ g-test i dag og el-slim i dag.. Så da er vi i gang igjen.. Føles rart. Veldig spent på tempen min fremover. Den er unaturlig høy for tiden, så vet ikke om el vil kunne identifiseres så godt. Men tiden vil vise det..
Masse lykke til. Håper spira klorer seg fast nå