Vi som temper

Det var uvant å lese temper på den måten, men jeg vil tro at du venter på el enda, ja

Takk for vurdering, Sara :)

Hadde jeg begynt temping etter jeg meldte meg inn her hadde jeg nok brukt FF siden det er den de fleste her bruker. Men nå har jeg jo kjøpt denne for en del mnd fremover, så får holde meg til den :p

Bare spørsmål fra meg.. Sitter fremdeles og venter på at FF skal sette kryss - men synes temperaturen min er rar.

Mater ellers samme info inn i FF og en annen app. Den andre mener el var den 15, men bør vel heller vente til FF bestemmer seg ?

Det var veldig varierende målinger det, og ikke lett å vite. Hvordan måler du? Når, hvor, hvor lenge har du holdt på, og har det alltid vært sånn?

Det var veldig varierende målinger det, og ikke lett å vite. Hvordan måler du? Når, hvor, hvor lenge har du holdt på, og har det alltid vært sånn?

Har ikke temp'et så lenge. I januar brukte jeg annet termometer og tempet oralt.

Etter tr (siden februar) temper jeg vaginalt, stort sett mellom 0615 og 0630. Har prøvd å gjøre det "ordentlig", så gjort det også i helgen(e), før jeg står opp.

Første forsøk med nytt termometer - men synes det ble mer forvirrende enn noe annet ;)

Skal det tempes til samme tidspunkt hver dag? Så om jeg for eksempel må opp tidlig 3 ganger i uken så bør jeg tempe like tidlig de andre dagene også? Må i såfall bli 06.00 hver dag.
Begynner temping i morgen på CD7 :)

Ja, det er det de anbefaler:). Jeg temper hver dag 05.45 uansett hverdag eller helg:)
Får håpe jeg hører vekkerklokka da. Har en fæl tendens til å ikke høre den på en stund :p

Skal det tempes til samme tidspunkt hver dag? Så om jeg for eksempel må opp tidlig 3 ganger i uken så bør jeg tempe like tidlig de andre dagene også? Må i såfall bli 06.00 hver dag.
Begynner temping i morgen på CD7 :)

Til samme tid og før du har stått opp:)
Jeg sover videre etter jeg har temp.et uten problem. Håper det går greit for deg også :)

Denne temp.en min blir jeg ikke helt klok på... CD 23 i dag og de siste tre dagene har den steget. Betyr det at EL nærmer seg, at EL har vært, eller betyr det ingenting?

Forsøkt å lese rundt på nett, men finner ingen supergod forklaringer på hvordan tolke temperaturen.

EL-testene mine er som de har vært de siste 4-5 dagene, negative.
Tydelig kontrollstrek og svak rosa teststrek. Ingen spes utvikling der.

ImageUploadedByBV Forum1424377781.936073.jpg

Til samme tid og før du har stått opp:)
Jeg sover videre etter jeg har temp.et uten problem. Håper det går greit for deg også :)
Kjenner jeg meg selv så sovner jeg vel med temperaturmåleren fortsatt oppi "dåsa" :P

Denne temp.en min blir jeg ikke helt klok på... CD 23 i dag og de siste tre dagene har den steget. Betyr det at EL nærmer seg, at EL har vært, eller betyr det ingenting?

Forsøkt å lese rundt på nett, men finner ingen supergod forklaringer på hvordan tolke temperaturen.

EL-testene mine er som de har vært de siste 4-5 dagene, negative.
Tydelig kontrollstrek og svak rosa teststrek. Ingen spes utvikling der.

Vis vedlegget 104361
Jeg sliter med å lese denne. Hva betyr fargene? Hvor starter syklusen?

Back
Topp