Vi som temper

Håper disse utvikler seg fremover og blir sterkere. Så da er det eventuelt noen som må ta over tempetråden.

Vedlegg

• 1424600440619.jpg
    1424600440619.jpg
    20,7 KB · Visninger: 79
Fikk ikke tempet i dag heller... Våknet til riktig tid, men uten dyne, kald og med munnen åpen (utrolig usexy i grunn) var det lite poeng i å tempe. Så da får jeg håpe morgendagens temp bekrefter om jeg har hatt el eller ei. Sannsynligheten er stor, så ikke den store overraskelsen som venter i grunn..

Da har jeg fått laget graf også :D

Meen nytt spørsmål :p Setter FF kryss kun på grunnlag av tempen, eller bruker den det du legger inn av el-tester og symptomer osv også for å sette krysset? Og krysset viser den dagen du hadde eggløsning? :)
Ingen som vil svare? :)

Den bruker summen av det du legger inn.

Og krysset er på el dagen ja, men kommer først tre dager senere
Så om el-tester er negativ, men tempen indikerer el så vil den ikke sett kryss?

Så om el-tester er negativ, men tempen indikerer el så vil den ikke sett kryss?
Joda, det vil den trolig, tempen "teller mest ". Men muligens setter den det striplet, ikke hel strek pga usikkerhet

Joda, det vil den trolig, tempen "teller mest ". Men muligens setter den det striplet, ikke hel strek pga usikkerhet
Da tror jeg at jeg bare dropper å legge inn el-tester i FF og heller har oversikt på de utenom slik at jeg er sikker om jeg får et kryss pga temp :)

Altså, legg dem bare inn. Du for antakelig kryss likevel. Det har jeg fått. Dersom du mitt formodning ser tump som tyder på det, og ikke kryss, så fjerner du dem og ser?

Nærmer seg EL her. Kanskje i dag? :)

Jeg er totalt forvirret over egen graf. Skjønner at temping samme måned som en abort kanskje ikke er tidenes beste ide. For foreløpig gir grafen min absolutt ingen mening. Annet enn at det kan se ut som om jeg ikke har hatt el. Og det hadde jeg jo også trodd hadde det ikke vært for veldig tydelige el-symptomer forrige uke. Jaja.. Tiden vil vise hva som egentlig skjer...

Jeg er totalt forvirret over egen graf. Skjønner at temping samme måned som en abort kanskje ikke er tidenes beste ide. For foreløpig gir grafen min absolutt ingen mening. Annet enn at det kan se ut som om jeg ikke har hatt el. Og det hadde jeg jo også trodd hadde det ikke vært for veldig tydelige el-symptomer forrige uke. Jaja.. Tiden vil vise hva som egentlig skjer...

Temping rett etter en abort kan være utfordrende, ikke minst fordi syklus etter abort ikke er helt rett frem det heller, ganske ofte...

Back
Topp