Tempen hadde gått veldig ned i dag. Aner ikke hva som er normalt eller bra. Har jo null peiling på denne tempingen
Kan være indikasjon på at el kommer. Eller det trenger ikke bety noe som helst. Jeg får tempdipp 1-2 dager før el..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tempen hadde gått veldig ned i dag. Aner ikke hva som er normalt eller bra. Har jo null peiling på denne tempingen
når skal dette evige prøve marerittet ta slutt ? Håper det er aller siste gangen du spotter på lenge. Vil ha deg ut av fs, og inn på et terminforum.Jada.
8 dpo.
Spotter.
Nei.Jada.
8 dpo.
Spotter.
Jada.
8 dpo.
Spotter.
Kjedelige greier :/ men synes tempen din fremdeles er høy og fin - burde ikke den falt hvis du spotter?Det var veldig uventet tidlig, og jeg vet ikke hva det er, selvsagt. Vi får vente og se.
Kjipt!Her kom tr o dag. 4 dager før
Krysser fingrer for degKjipt!
Jeg har sluttet å spotte jeg, enn så lenge
SpennendeFortsatt høy temp og ultra usynlig svak strek i dag
Ja det haar plutselig blitt litt spennende i dag håper på mer spenning i morgenSpennende
Når våkner du og tester, tro?Ja det haar plutselig blitt litt spennende i dag håper på mer spenning i morgen
Hoho er våken og har testet negativ cb+ men 2 wonfo strimler med svake streker tatt på samme urin som kom opp ganske rasktNår våkner du og tester, tro?
De kommer etter frokost og etter en paracet har kicket inn. Ligger rett ut med rygg vondtHvor er bilde?