Vi som temper

6 dpo her, og bare veeeeeeeeeeenteland.....

Ikke sant? Jeg er..... trøtt og lei. Lei.
La oss få noen gode nyheter snart. Det vil likevel føre til venting, men en bedre venting. Spireutviklingsventing. Åå.. Vil!!

Temping rett etter en abort kan være utfordrende, ikke minst fordi syklus etter abort ikke er helt rett frem det heller, ganske ofte...

Nettopp.. Så i grunn gir ikke temping noe svar etter en abort.. :P Og kroppen er like forvirret som hodet og kroppstemperatur. Nå er det EL-symptomer i blandet pms. Oh joy! :p

Nettopp.. Så i grunn gir ikke temping noe svar etter en abort.. :p Og kroppen er like forvirret som hodet og kroppstemperatur. Nå er det EL-symptomer i blandet pms. Oh joy! :p

Jeg mistet jo svært tidlig, og fikk vel ikke el før... var det dag 42? Glad jeg temper når kroppen roter jeg da, jeg stoler på tempen.

Jeg mistet jo svært tidlig, og fikk vel ikke el før... var det dag 42? Glad jeg temper når kroppen roter jeg da, jeg stoler på tempen.

Ja.. Fikk du da normale kroppstemperaturer? Jeg har jo hatt høy temp hele denne mnd.. Det finnes jo en mulighet for at el ikke har vært, og at kroppen roter med signaler.. Etter forrige abort fikk jeg el på dag 20, det samme som jeg trodde nå. El på dag 20 er helt normalt for meg. Men det trenger jo ikke nødvendigvis å være likt to ganger. Noen som sa at venting var kjedelig??

Ja.. Fikk du da normale kroppstemperaturer? Jeg har jo hatt høy temp hele denne mnd.. Det finnes jo en mulighet for at el ikke har vært, og at kroppen roter med signaler.. Etter forrige abort fikk jeg el på dag 20, det samme som jeg trodde nå. El på dag 20 er helt normalt for meg. Men det trenger jo ikke nødvendigvis å være likt to ganger. Noen som sa at venting var kjedelig??

http://www.fertilityfriend.com/home/408fb3

Om du blar helt ned til pp7 ser du min første etter SA

UL i dag bekreftet temphoppet og 1 dpo. Hurra! :D Og så var det denne ventingen da.... ;)

Æsj, da ble jeg kastet inn i nok en ny pp. VIL IKKE! :( starter med tempingen igjen til uka, når tr har dratt sin vei

Kjipt. Nå må det snart være nok!
Helt enig med deg. Nå er det gått lang nok tid for mange av oss her, og nå er det faktisk nok! Hadde aldri trodd det skulle ta så lang tid på å få til nr to.
Uansett så har kroppen blitt annerledes etter jeg fjernet egglederen, den vil ikke bli gravid

Tempen hadde gått veldig ned i dag. Aner ikke hva som er normalt eller bra. Har jo null peiling på denne tempingen :P

Back
Topp