Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler ikke vi gjør annet om dagen...6 dpo her, og bare veeeeeeeeeeenteland.....
Føler ikke vi gjør annet om dagen...
La oss få noen gode nyheter snart. Det vil likevel føre til venting, men en bedre venting. Spireutviklingsventing. Åå.. Vil!!Ikke sant? Jeg er..... trøtt og lei. Lei.
La oss få noen gode nyheter snart. Det vil likevel føre til venting, men en bedre venting. Spireutviklingsventing. Åå.. Vil!!
Temping rett etter en abort kan være utfordrende, ikke minst fordi syklus etter abort ikke er helt rett frem det heller, ganske ofte...
Nettopp.. Så i grunn gir ikke temping noe svar etter en abort.. Og kroppen er like forvirret som hodet og kroppstemperatur. Nå er det EL-symptomer i blandet pms. Oh joy!
Jeg mistet jo svært tidlig, og fikk vel ikke el før... var det dag 42? Glad jeg temper når kroppen roter jeg da, jeg stoler på tempen.
Ja.. Fikk du da normale kroppstemperaturer? Jeg har jo hatt høy temp hele denne mnd.. Det finnes jo en mulighet for at el ikke har vært, og at kroppen roter med signaler.. Etter forrige abort fikk jeg el på dag 20, det samme som jeg trodde nå. El på dag 20 er helt normalt for meg. Men det trenger jo ikke nødvendigvis å være likt to ganger. Noen som sa at venting var kjedelig??
Juhu for dpoUL i dag bekreftet temphoppet og 1 dpo. Hurra! Og så var det denne ventingen da....
Ja. Dpo er bra.Juhu for dpo
Ja, dagene går jo ikke fort.. 8dpo her å.. Ikke akkurat en super graf her heller.. Men vi får seJa. Dpo er bra.
Men så må man veeeente.
8 dpo. Ingen lekker graf. Venter.
Kjipt. Nå må det snart være nok!Æsj, da ble jeg kastet inn i nok en ny pp. VIL IKKE! starter med tempingen igjen til uka, når tr har dratt sin vei
Helt enig med deg. Nå er det gått lang nok tid for mange av oss her, og nå er det faktisk nok! Hadde aldri trodd det skulle ta så lang tid på å få til nr to.Kjipt. Nå må det snart være nok!
Æsj. KlemÆsj, da ble jeg kastet inn i nok en ny pp. VIL IKKE! starter med tempingen igjen til uka, når tr har dratt sin vei