Vi som temper

Så der. Nå syns jeg egentlig det jeg så tidligere forsvant

Vedlegg

• 1425110493940.jpg
    1425110493940.jpg
    30,7 KB · Visninger: 84
Spennende ,Hope90, jeg krysser fingrene for deg!

Er det noen av dere som har erfaring med hvor mye lavere temperaturen blir om man sover med åpen munn? :p Jeg er potte tett i nesa for tiden, og forventer eggløsning, men har stadig lave temperaturer.

Spennende ,Hope90, jeg krysser fingrene for deg!

Er det noen av dere som har erfaring med hvor mye lavere temperaturen blir om man sover med åpen munn? :p Jeg er potte tett i nesa for tiden, og forventer eggløsning, men har stadig lave temperaturer.
Har det å sove med åpen munn noe å si? :O følger litt med på evt svar her ^-^

Jeg tror i alle fall det har noe å si for meg, siden jeg vanligvis sover med munnen igjen. Om man alltid sover med den åpen, vil jo endringen bli lik, så da har det nok ikke noe å si :)

Det kan ha noe å si for de som temper oralt fordi munnen blir mer avkjølt enn selve kroppstemperaturen. Jeg ville anbefalt å gå over til vaginal temping :)

Noen som har noen tips? Begynte å temperatur fra 1pov el i januar, da lå tempen rundt 37,2-37,4.. (Leste om temping da, derfor tempe så sent:p)

Vart gravid men endte i sa 5 februar, uke 5+4. Det er vel derfor tempen er så høy i starten. Men, hva kan de siste dagene av tempingen bety? At den vart så lav, og stiger gradvis?

Vis vedlegget 105681
Hm, ikke så godt å si. Det kan jo hende det er pga EL, men det er vel nesten umulig å si helt enda :)

Hvordan går det med tempingen til alle her? Skjønner alle grafene sine og får oversikt over sin syklus?

Første syklus startet med mens etter ppilleslutt. Den andre mensen kom naturlig. Jeg har nå tempoet i litt over 2 mnd og synes det er litt vanskelig å bli klok på. Antageligvis skyldes det at jeg kanskje ikke har hatt EL denne tiden? Fikk positiv EL-test i januar, men kunne ikke se på grafen min at det stemte.

App'en jeg bruker spår mens på mandag, den fikk rett på mens forrige gang, så håper det stemmer denne gangen også!

Noen som kan hjelpe meg å tolke min graf? Ser dere noe system? Har jeg hatt EL disse to syklusene?

Grafen min: mørkerød er mens. Lysere rød er usikre dager. Grønn er mens/ikke-fertile dager. Syklusen begynner der det er et beige felt.
ImageUploadedByBV Forum1425153983.326240.jpg

Jeg tenker du trolig ikke har el enda.

Jeg hadde ikke el i mine fire første sykluser etter pilleslutt. Tre på 30 dager og en på ca 90, så fikk jeg el i den femte, ikke den 6., men ettet det har jeg alltid hatt

Jeg tenker du trolig ikke har el enda.

Jeg hadde ikke el i mine fire første sykluser etter pilleslutt. Tre på 30 dager og en på ca 90, så fikk jeg el i den femte, ikke den 6., men ettet det har jeg alltid hatt

Så utrolig fint å høre hvordan det var for deg, Sara. Det er alltid betryggende å høre at andre har vært i samme situasjon!

Noen som at erfaring av st tempen synker, for å så gå gradvis opp i gjenn?

Kort fortalt:
-Sa 5 februar, uke 5+4
-Blødde 4 dager, all hcg ute av kroppen dag 5.
-Tatt el test siden første dag uten blødning og fram til cd20
-tom for el tester, er i dag på cd 25
-pp8, men første mnd med temping.

El er nesten 2 uker forsinket, om jeg skal regne sa som vanlig mens..

Veldig mye sirkler, ikke prikker. Temper du til samme tid?

Og hvordan temper du?

Panne er ikke det beste til slik testing.. I munn, vaginalt eller rektalt, med et termometer for basal temp, fås for godt under hundrelappen på billigetester anbefales

Tempen sank i dag, men det har vel kanskje noe å si på at jeg har vært plaget med mild sykdom siden tirsdag og i dag tidlig følte jeg med bedre igjen :) Får se hva som skjer i morgen. Jeg måtte jo selvfølgelig bare raskt tafse forsiktig på tappen, men trakk fingern lynkjapt ut igjen da den nesten gikk innover, var steinhard og lukket så det holdt. Har alltid forsiktig kunne få inn en fingertupp selv om den er lukket med ikke nå. Akkurat som den var proppet, men jeg prøvde riktig nok ikke heller da den var helt annerledes enn hva jeg ha opplevd før :o

Back
Topp