Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tempen din er iallefall veldig spennende nå. utrolig kjedelig med negative testerSå der. Nå syns jeg egentlig det jeg så tidligere forsvant
Ja den er veldig spennende men sliter med litt ryggvondt om dagen så vet ikke om det kan ha noe å si (?):/Tempen din er iallefall veldig spennende nå. utrolig kjedelig med negative tester
Har det å sove med åpen munn noe å si? :O følger litt med på evt svar her ^-^Spennende ,Hope90, jeg krysser fingrene for deg!
Er det noen av dere som har erfaring med hvor mye lavere temperaturen blir om man sover med åpen munn? Jeg er potte tett i nesa for tiden, og forventer eggløsning, men har stadig lave temperaturer.
Har det å sove med åpen munn noe å si? :O følger litt med på evt svar her ^-^
Det kan ha noe å si for de som temper oralt fordi munnen blir mer avkjølt enn selve kroppstemperaturen. Jeg ville anbefalt å gå over til vaginal tempingHar det å sove med åpen munn noe å si? :O følger litt med på evt svar her ^-^
Hm, ikke så godt å si. Det kan jo hende det er pga EL, men det er vel nesten umulig å si helt endaNoen som har noen tips? Begynte å temperatur fra 1pov el i januar, da lå tempen rundt 37,2-37,4.. (Leste om temping da, derfor tempe så sent)
Vart gravid men endte i sa 5 februar, uke 5+4. Det er vel derfor tempen er så høy i starten. Men, hva kan de siste dagene av tempingen bety? At den vart så lav, og stiger gradvis?
Vis vedlegget 105681
Jeg tenker du trolig ikke har el enda.
Jeg hadde ikke el i mine fire første sykluser etter pilleslutt. Tre på 30 dager og en på ca 90, så fikk jeg el i den femte, ikke den 6., men ettet det har jeg alltid hatt
Veldig mye sirkler, ikke prikker. Temper du til samme tid?
Og hvordan temper du?
Panne er ikke det beste til slik testing.. I munn, vaginalt eller rektalt, med et termometer for basal temp, fås for godt under hundrelappen på billigetester anbefales
Mens min droppet rett ned.Tempen steg igjen i dag