Vi som temper

Jeg sliter med å lese denne. Hva betyr fargene? Hvor starter syklusen?

Hei Sara:) Syklusen begynner i det beige feltet, der det er en dråpe høyt oppe i grafen. Fargene er app'ens tolking av dagene. Grønn = ikke fertil. Gul = usikker. Jo mørkere rød, jo mer fertil. Den mener at EL er på mørkerød, men i denne syklusen har jeg jo ikke hatt positiv EL-test.

Haha! Jeg måler i munnen og føler at jeg gjerne våkner av at den piper når den har målingen klar :p
Hører vaginal temping er mer nøyaktig så tenkte å prøve ut det :)

Hei Sara:) Syklusen begynner i det beige feltet, der det er en dråpe høyt oppe i grafen. Fargene er app'ens tolking av dagene. Grønn = ikke fertil. Gul = usikker. Jo mørkere rød, jo mer fertil. Den mener at EL er på mørkerød, men i denne syklusen har jeg jo ikke hatt positiv EL-test.
Det var bare hodet mitt som er vant til å tenke at grønn er fruktbar og rød er mens.

Vel, jeg er enig med deg i at det ikke er tydelig at du har hatt el enda, men fortsett å måle så ser vi de neste dagene.

Hører vaginal temping er mer nøyaktig så tenkte å prøve ut det :)

Stemmer det! Blir jo som å måle tempen for feber, og da er det analt som gir riktig temp, ikke munn/øre/panne/under arm osv.

Spennende å se hvordan temp.en din blir!

Tidligst neste helg. Muligens venter jeg lenger. Vi får se. Jeg er drittlei negative tester, og spotting som kommer samme dag som jeg testet.
Tenker samme som deg.. Jeg spotter ikke, men endo smerter kommer.. Så vi får se.. Ikke lagt inn masse aksjer når mannen har vært vekk, men vi får håpe❤️

Stemmer det! Blir jo som å måle tempen for feber, og da er det analt som gir riktig temp, ikke munn/øre/panne/under arm osv.

Spennende å se hvordan temp.en din blir!
Blødde litt enda, så tempingen får vente til i morgen :)

Kan tempen i dag være en mulig feste dipp?:D:p *innbiller seg ting* er 5/6 dpo i dag og kjente et vakent stikk i livvmor området i går :)

Da har jeg tempet vaginalt for første gang. Var usikker på hvor langt inn jeg skulle sette måleren.. Tok flere målinger og resultatet varierte fra 36,18 til 36,32. Fikk 36,22 to ganger så gikk for det...Hater å være ny på ting :p

Da har jeg tempet vaginalt for første gang. Var usikker på hvor langt inn jeg skulle sette måleren.. Tok flere målinger og resultatet varierte fra 36,18 til 36,32. Fikk 36,22 to ganger så gikk for det...Hater å være ny på ting :p
Det viktigste er vel å ta det like langt inn hver gang:). Du er i gang:). Lykke til:)

Da har endelig FF satt kryss ^-^

Men analysen virker litt usikker. Satt el ved cd20, men rett under sier den at el fant sted mellom cd 17 og 19 (som stemmer mer med symptomer og cm). Hva tenker dere?
(Den andre appen sier 7dpo)

Nå et det ikke så veldig farlig med det - det enkleste er bare å vente og se. Men likevel greit å høre med litt mer erfarne tempere ;)

Da har jeg fått laget graf også :D

Meen nytt spørsmål :P Setter FF kryss kun på grunnlag av tempen, eller bruker den det du legger inn av el-tester og symptomer osv også for å sette krysset? Og krysset viser den dagen du hadde eggløsning? :)

Back
Topp