Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, næææh må vi ha sex ? Trodde det holdt med at vi sover i samme seng jeg hehe har lagt inn aksjer. Mannen ble litt vel ivrig i går så han har gnagsår på ... Ja.
Testen tatt i dag så svak. Så har nok gått glipp av LH toppen på tirsdag
Velkommen tilbakeDa er jeg temper igjen så var det det å få ordna med den grafe tingen da
HurraFikk endelig kryss! Vis vedlegget 103230
Velkommen hit og lykke til med tempingen! Det er et fantastisk redskapHiver meg med her jeg også skal bruke to sykluser på å bli kjent med tempen min før vi fortsetter å prøve. Akkurat ferdig med pp 5. Spennende å tempe, problemet er at jeg har tendens til å våkne alt for tidlig eller om natta Har lest en del på denne og siste tråden, dere virker som en flott gjeng!
TakkerVelkommen tilbake
Takk Ja det var veldig godt å få bekreftet at jeg faktisk har elVelkommen hit og lykke til med tempingen! Det er et fantastisk redskap
Så bra! Ser ut som el er overstått jaMega hopp i dag 36,30
Usikker åpen tapp og stigning i dag kan fortsatt kjøre på i dag heheSå bra! Ser ut som el er overstått ja
Det kan være en festedipp du har, passer jo med antall dpoDere som kan dette, det ser ikke ut som jeg er gravid her, ikke sant?
Vis vedlegget 103506
Tror du?Det kan være en festedipp du har, passer jo med antall dpo
Om tempen hopper opp i morgen, er det gode muligheterTror du?
Hadde vært typisk, siden jeg har sett en jobb jeg ønsker nå.
Ja den hoppet opp til 37,05 i dag.Om tempen hopper opp i morgen, er det gode muligheter
Så braJa den hoppet opp til 37,05 i dag.