Jeg vet ikke... du blir ivig, jeg har lege-skrekk og telefonskrekk, vet du...
Kjenner at jeg gjerne skulle ringt for deg. Klør i fingrene mine!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vet ikke... du blir ivig, jeg har lege-skrekk og telefonskrekk, vet du...
Samme her. Ingen sjans for å få noe hos legen min heller. Rett til gyn. Hadde vært kjekt å slippe det mellomleddetMin fastlege derimot: Åhh, dere får ikke til å lage baby? Det er mye vi kan gjøre. eller altså, jeg henviser deg til gyn.
done deal.
Om jeg går dit og ber om progesteron tror jeg ikke at jeg får noe. Men av gyn...
Lykke til hos legen! Håper dere får all den hjelp dere trenger1 dpo, kanskje? Håper det!
I morgen skal jeg til legen, så håper jeg kan få litt hjelp der. Har prøvd i ett år nå, kun vært gravid en gang, og det var exu. Jeg spotter hver dag frem til el, og så har jeg vanligvis 7-10 dager uten før det er på'n igjen. Lutealfasen har gått fra 14 til 12 dager også.
Takk for det!Lykke til hos legen! Håper dere får all den hjelp dere trenger![]()
Samme her. Ingen sjans for å få noe hos legen min heller. Rett til gyn. Hadde vært kjekt å slippe det mellomleddet![]()
Ja fastlegen din vet jo at du er utredet.
Hei. Kan noen se på tempen i signaturen min? Jeg lurer på om jeg har hatt eggløsning? Eller må jeg vente til i morgen for å se om tempen stiger ytterligere? Tester ikke ned EL tester denne syklusen.
Takk for svar lykkelitenDu skal jo helst ha høyere temp enn de siste 6 dagene, og så skal du ha det i 3 dager på rad. Dagens temp er jo helt lik som den du har hatt forrige uke, så foreløpig har du jo ikke fått høyere temp, og da er det litt vanskelig å si hvorfor du hadde en dipp i går.![]()
Ja jeg har vært dårlig til å teste på samme tid i forrige uke( hatt mye fri og trengt søvnenOgså var det nesten ingen målinger som var sikre der da, temper du til veldig ulik tid eller noe siden det nesten bare er sikrler?
Temping er IKKE overvurdert nei!!Jeg er glad for at jeg begynte å tempe, jeg har visst el flere dager etter at jeg trodde jeg skulle ha det. Ikke rart det ikke har blitt noe baby her enda, vi har jo hatt oss til helt feil tiderdenne pp blir det garantert ikke klaff, men har endelig litt håp for neste pp
1 dpo, kanskje? Håper det!
I morgen skal jeg til legen, så håper jeg kan få litt hjelp der. Har prøvd i ett år nå, kun vært gravid en gang, og det var exu. Jeg spotter hver dag frem til el, og så har jeg vanligvis 7-10 dager uten før det er på'n igjen. Lutealfasen har gått fra 14 til 12 dager også.
Ja, pleier å si uken før ikmOg jeg får lov til å komme og ta blodprøve etter EL også. JippiMåtte nemlig litt overtaling til før jeg fikk klarsignal. Er det en ukes tid etter EL den skal tas?
Hvordan gikk det hos legen, Medusa? Håper du får svar på hva som skjer med kroppen din!!![]()