Vi som temper!

Er bare 6dpo så må nok vente litt til med testinga. Men har vertfall ikke blødd noe mer i dag :) nå i september er vi blitt 2år som prøvere. Skjer det ikke noe disse 3-4pp med lutinus/pergo må vi tenke på veien videre.

Ja, jeg forstår at du absolutt må tenke på veien videre, men da ville jeg kanskje forsøkt begge deler sammen først? Noen har jo opplevd at pergo og letrozol ikke virker likt på dem, sånn at de har hatt annen effekt om de har fått prøve den andre. MEN jeg forstår at du kanskje ikke orker å prøve enda flere medisiner nå. :(

Hei alle dere som temper :)

Jeg er litt fersk og dette er andre syklus etter endt p-pillebruk.

Jeg bruker ladycomp men fører også inn alle temperaturer inn i fertility friend appen. Er nå 7 dpo, og temperaturen steg i dag fra 36,40 -36,54. Kan dette bety noe eller?

Har ellers mye murringer i magen, og har i går og i kveld blitt litt kvalm før leggetid.

Er så redd for at temperatur plutselig skal synke.

Sent from my iPhone using BV Forum

Hei alle dere som temper :)

Jeg er litt fersk og dette er andre syklus etter endt p-pillebruk.

Jeg bruker ladycomp men fører også inn alle temperaturer inn i fertility friend appen. Er nå 7 dpo, og temperaturen steg i dag fra 36,40 -36,54. Kan dette bety noe eller?

Har ellers mye murringer i magen, og har i går og i kveld blitt litt kvalm før leggetid.

Er så redd for at temperatur plutselig skal synke.

Så lenge tempen holder seg oppe er det bra. Du kan jo kikke litt på tempkurvene på første side å sammenligne litt. Jeg bruker og babycomp, å tempen varier endel. Det sies at tempen er mer stabil hvis en måler vaginalt. Symptomene med murring og kvalme er jo et godt tegn :) blir spennende å se om du sitter med positiv test snart :)

I dag hoppa tempen en del opp, kan se ut som det var el? Jeg og mannen bor selvfølgelig fra hverandre denne uka, så har nesten ikke fått lagt inn aksjer. Men er det fortsatt en sjanse om vi hopper i høyet i kveld? Noen som vet?

Det kan være EL din har vært da ja... Så sånn egentlig er det vel liten sjans for at aksjelegging i dag hjelper masse. MEN hvis egget løsnet sent i går, eller i natt, så lever det nok i enda noen timer, og jo fortere dere kan hoppe i høyet i dag, og fortere kan svømmerne begynne ferden! (Hvert minutt teller...!) sjansene er veldig små tror jeg, men jeg ville nå gjort et forsøk ihvertfall!

Tenker å ta en test i mårra. Er da 10dpo. Har ikke helt troa da jeg hadde blødninger et par dager 5-7 dpo. Ikke blødd noe de to siste dagene hvertfall. Har i kveld følt meg kvalm, men ser at det kan være en vanlig bivirkning av lutinus. Blir jo litt spennende i mårra, men tør ikke ha de helt store forventningene.

Sent from my iPad using BV Forum

Det ble forsøk på aksjeinnlegging i dag, men da mamma presterte å sende melding og ringe både på min pg hans telefon så drepte det stemninga såpass at vi ikke klarte å fullføre :p Så håper leiligheten vår er ferdig reparert til neste pp, så vi faktisk har noen sjanser til å hoppe i høyet :P

Det ble forsøk på aksjeinnlegging i dag, men da mamma presterte å sende melding og ringe både på min pg hans telefon så drepte det stemninga såpass at vi ikke klarte å fullføre :p Så håper leiligheten vår er ferdig reparert til neste pp, så vi faktisk har noen sjanser til å hoppe i høyet :p
Ha ha! Det er skikkelig drepen :P Håper dere får bo sammen snart da!

Jeg er i litt dårlig form idag og har sovet dårlig, men tok temp til vanlig tid, og da var den 36,0. Så våknet jeg noen timer senere, og tok for moro skyld, da var den 36,8... Hvilken teller? Har ikke stått opp i mellom. Vanligvis i follikkelfasen ligger jeg på 36,5, men jeg burde være ganske nøre el nå, er på dag 13 i syklus:/ sov veldig dårlig før den første ble tatt..

EL nærmer seg:).
ImageUploadedByBV Forum1410694932.023562.jpg

Målt etter litt kort søvn. Og med en unge i senga. Og en halvtime for sent.

Men... 37,01 er høyt altså!!!

Nå er tempekurven din tøff! Det er pergo-gullegget sitt det. Og denne gangen var det full klaff også! ;)

Så lenge tempen holder seg oppe er det bra. Du kan jo kikke litt på tempkurvene på første side å sammenligne litt. Jeg bruker og babycomp, å tempen varier endel. Det sies at tempen er mer stabil hvis en måler vaginalt. Symptomene med murring og kvalme er jo et godt tegn :) blir spennende å se om du sitter med positiv test snart :)
Fikk positiv test i dag :) både fra billige tester og clearblue med ukeindikator :) så er i uke 4 nå

Back
Topp