Vi som temper!

Mister snart alt håpet :( var nettopp på do å da var det kommet endel friskt blod på truseinnlegget og i do. Sorry detaljer, men dette kan jo ikke være normalt. Er 5dpo og er første pp med lutinus.

Hei :) hvor finner jeg denne FF appen? :P er ny og grønn på alt dette med temping, men siden tr forlater snart tenkte jeg og starte :)

Mister snart alt håpet :( var nettopp på do å da var det kommet endel friskt blod på truseinnlegget og i do. Sorry detaljer, men dette kan jo ikke være normalt. Er 5dpo og er første pp med lutinus.

Har du fått prøve pergo eller femar/letrozol? Spotting kan jo bety ufullstendig EL, så det kan hende du skal ha Letrozol og Lutinus.

Tempdropp og negativ test. Bare å se frem mot pp 10. Sukkkkkkkkkkk...

Har du fått prøve pergo eller femar/letrozol? Spotting kan jo bety ufullstendig EL, så det kan hende du skal ha Letrozol og Lutinus.
Har prøvd dobbel pergo kur i 2 pp. Første pp kom tr på 9dpo. Neste pp begynte jeg å spotte 6dpo og tr 9dpo. Ser ut som det har roet seg litt nå. Bare litt gammelt blod. Var liksom ikke forberedt på at jeg kunne begynne å blø med lutinus. Har tatt lutinus idag også, men kanskje jeg bare burde stoppe nå? har ennå et par kurer igjen med pergo så kan jo kanskje prøve det neste pp sammen med lutinus.

Åå, den fine tempen, men blendahvit test. Blæk!! Noen som har erfaring med når en g-test har gitt utslag etter festedipp? HVIS det kunne tenkes at det var en festedipp for to dager siden her.

Det kan ta ganske mange dager fra egget har festet seg og til man får positiv test, alt handler om hvor fort man produserer hcg hormonet.
Nå vet jeg ikke helt når ting festa seg her, men denne gangen fikk jeg svak positiv test 13 dpo, og forrige gang fikk jeg ikke positiv test før 15 eller 16 dpo.

Det kan ta ganske mange dager fra egget har festet seg og til man får positiv test, alt handler om hvor fort man produserer hcg hormonet.
Nå vet jeg ikke helt når ting festa seg her, men denne gangen fikk jeg svak positiv test 13 dpo, og forrige gang fikk jeg ikke positiv test før 15 eller 16 dpo.
Hvordan går det med deg?

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Hvordan går det med deg?

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Takk som spør <3 Har ikke blødd siden søndag og hcg prøven tatt på mandag var på 123 og alt over 5 var fint, så jeg skal tilbake til legen på fredag for å høre om stigningen fra mandag til i dag har vært bra :) Og er den det, så kommer jeg nok til å forlate dere :( Men jeg skal titte innom :)

Takk som spør <3 Har ikke blødd siden søndag og hcg prøven tatt på mandag var på 123 og alt over 5 var fint, så jeg skal tilbake til legen på fredag for å høre om stigningen fra mandag til i dag har vært bra :) Og er den det, så kommer jeg nok til å forlate dere :( Men jeg skal titte innom :)
Så bra da:). Det er godt å komme seg videre:D. Men kost om du sniker litt❤️. Lykke til på fredag, heier på lille spire ❤️.

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Spennende! Håper du får superpositivt svar på fredag! Det er nok ingen her inne som blir lei seg om du forlater oss til fordel for et termin formum, hehe!
Heia spiren!:smiley-bounce013

Håper det stiger som det skal!

Takk alle sammen <3 Nei, tror ingen blir lei seg om jeg forlater dere. Men det føles litt rart å skulle gjøre det. Hehe. Har liksom hengt her så lenge. Hehe

Takk alle sammen <3 Nei, tror ingen blir lei seg om jeg forlater dere. Men det føles litt rart å skulle gjøre det. Hehe. Har liksom hengt her så lenge. Hehe
Men nettopp derfor unner vi deg veldig å forlate oss!

Takk for at du deler erfaringene dine :) Jeg tror imidlertid løpet er kjørt denne pp siden tempen falt sånn i dag. Håper pp 10 er lykkeppen! Og gratulerer med spire som sitter ut til å bli sittende :D

Har prøvd dobbel pergo kur i 2 pp. Første pp kom tr på 9dpo. Neste pp begynte jeg å spotte 6dpo og tr 9dpo. Ser ut som det har roet seg litt nå. Bare litt gammelt blod. Var liksom ikke forberedt på at jeg kunne begynne å blø med lutinus. Har tatt lutinus idag også, men kanskje jeg bare burde stoppe nå? har ennå et par kurer igjen med pergo så kan jo kanskje prøve det neste pp sammen med lutinus.

Ikke stoppe med Lutinus før du vet 100 % sikkert at du ikke er gravid vel?

Kan jo hende du burde ta både pergo og Lutinus ja. :)

Ikke stoppe med Lutinus før du vet 100 % sikkert at du ikke er gravid vel?

Kan jo hende du burde ta både pergo og Lutinus ja. :)
Er bare 6dpo så må nok vente litt til med testinga. Men har vertfall ikke blødd noe mer i dag :) nå i september er vi blitt 2år som prøvere. Skjer det ikke noe disse 3-4pp med lutinus/pergo må vi tenke på veien videre.

Back
Topp