Gratulerer skal krysse alt jeg har (bortsett fra beina) for at den sitter!
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Takk ser ut som gleden er kortvarig :'(
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer skal krysse alt jeg har (bortsett fra beina) for at den sitter!
Uff, hva skjer?Takk ser ut som gleden er kortvarig :'(
Å, fantastisk!!! Gratulerer så mye.Tok 3 tester i dag, 2 på 10 greier og 1 på 25 og alle 3 fikk streker. Så prøvde jeg den CBen mannen kjøpte, den funka selvfølgelig ikke. Så jeg dro på legekontoret å fikk tatt test, og den også var positiv så etter 2 år og 9 månder satt den nå håper jeg bare ikke tanta dukker opp og at dette står til mål.
Uff, var visst litt rask med å gratulere eller...? Dårlige nyheter??Takk ser ut som gleden er kortvarig :'(
Å gratulerer så mye. Må lille spire klore seg fast i 9 mndTok 3 tester i dag, 2 på 10 greier og 1 på 25 og alle 3 fikk streker. Så prøvde jeg den CBen mannen kjøpte, den funka selvfølgelig ikke. Så jeg dro på legekontoret å fikk tatt test, og den også var positiv så etter 2 år og 9 månder satt den nå håper jeg bare ikke tanta dukker opp og at dette står til mål.
Nei, hva har skjedd?? Gratulerte før jeg leste altTakk ser ut som gleden er kortvarig :'(
Nei, hva skjer?Takk ser ut som gleden er kortvarig :'(
Gratulera så myeTok 3 tester i dag, 2 på 10 greier og 1 på 25 og alle 3 fikk streker. Så prøvde jeg den CBen mannen kjøpte, den funka selvfølgelig ikke. Så jeg dro på legekontoret å fikk tatt test, og den også var positiv så etter 2 år og 9 månder satt den nå håper jeg bare ikke tanta dukker opp og at dette står til mål.
Uff, hva skjer?
Uff, var visst litt rask med å gratulere eller...? Dårlige nyheter??
Nei, hva har skjedd?? Gratulerte før jeg leste alt
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2
Nei, hva skjer?
Gratulerte visst og før jeg fikk lest alt. Håper alt er som det skal <3
Sent from my iPad using BV Forum
Blødd masse?
Mye vondt?
Jeg har hatt uskyldig blødning (ikke bare spotting, men blødning) men ikke sånn veldig vondt, og baby ble det.
Jeg har hatt SA også, spotting ble til blødning som heftig mens med smerter som mens+
Håper det gå bra med spiren din
Ikke gi opp riktig enda! Håper det viser seg å være en uskyldig blødning uten grunn!Takk <3 Nei, ikke så mye blod. Men mye vondt. Og jeg har en kul med endometriose i underlivet, som fylles med blod når jeg får mensen, og den har vokst. Så jeg kjenner jeg er veldig i tvil.
Men jeg fossblødde i 7 uker sist gang, og da ble det baby, selv om alt tilsa at det egentlig ikke skulle gå bra. Men da hadde jeg ikke smerter, som nå.
Ikke gi opp riktig enda! Håper det viser seg å være en uskyldig blødning uten grunn!
Heier så veldig på deg!Takk <3 Nei, ikke så mye blod. Men mye vondt. Og jeg har en kul med endometriose i underlivet, som fylles med blod når jeg får mensen, og den har vokst. Så jeg kjenner jeg er veldig i tvil.
Men jeg fossblødde i 7 uker sist gang, og da ble det baby, selv om alt tilsa at det egentlig ikke skulle gå bra. Men da hadde jeg ikke smerter, som nå.
Håper alt går bra. Ta vare på deg selvTakk <3 Nei, ikke så mye blod. Men mye vondt. Og jeg har en kul med endometriose i underlivet, som fylles med blod når jeg får mensen, og den har vokst. Så jeg kjenner jeg er veldig i tvil.
Håper du flytter snart. For lille spire må holde utTusen takk gode jenter <3 Henger her litt til jeg, om ikke som heiagjeng