Vi som temper!

Drastisk fall i min temp i dag, på dpo 7... Er ikke det tidlig å ha temp fall i forhold til mensen?!? den falt til under "coverline"....
Man kan ha en dipp i tempen når/hvis egget fester seg. Så det kan jo alltids være det :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

I dag datt tempen min :( Hadde så høye forhåpninger for denne pp'en, men som tempen ser ut nå, så er det vel lite håp. Nå begynner virkelig dette å gå innpå meg, 2 runder med letrozol og eggløsning, og fortsatt ingen baby. Alle andre langtidsprøvere har det jo stort sett klaffa for første runde med Letrozol.
Ånei, så dumt. :( Håper tempen flyr i været igjen (er på appen, så får ikke sett graf akkurat nå)!!

Man kan ha en dipp i tempen når/hvis egget fester seg. Så det kan jo alltids være det :D

Ååå, snakk om å dele håp!! :D da bør tempen stige igjen da i så fall?

Sent from my iPhone using BV Forum

Ååå, snakk om å dele håp!! :D da bør tempen stige igjen da i så fall?

Hihi, ja. Det er nok dessverre ingen garanti, men det er en del som opplever det :) Tempen bør stige igjen da ja! Krysser fingrene for at det skjer hos deg :)

Hihi, ja. Det er nok dessverre ingen garanti, men det er en del som opplever det :) Tempen bør stige igjen da ja! Krysser fingrene for at det skjer hos deg :)

Spennannes a gitt!!! Ja, jeg pleier ikke å tempe, er ny på det nå, så vet ikke hvordan det pleier å være hos meg mellom el og tr... Lurer på om jeg klarer å sovne i kveld med så sterkt håp for morgendagens temp?! Hi hi...
Ja all fingerkryssing tas imot med takk! :)

fingerkryssing kan jeg være med på.

Krysser ikke beina...litt tidlig enda, ja, men nå blør jeg ikke mer!

fingerkryssing kan jeg være med på.

Krysser ikke beina...litt tidlig enda, ja, men nå blør jeg ikke mer!
Haha! Nei Gud forby kryssing av bein... ;)

Så bra at du ikke blør mer da!

Nå har jeg endelig bestilt meg legetime til 18. september :) Da er jeg sannsynligvis på cd 12, og jeg tenkte å be om progesteronstøtte pga spottingen. Får se hva legen sier til det. Uansett, har jeg lyst på en utredning mtp at jeg blør alle dager i syklus, unntatt i uken etter el og 1-2 dager mellom mens og el. Det regner jeg med at jeg får :)

Ånei, så dumt. :( Håper tempen flyr i været igjen (er på appen, så får ikke sett graf akkurat nå)!!

Fikk selvsagt ikke tempa i dag (går), for jeg var dårlig hele natta og fikk ikke til nok søvn. Så blir spennende å se i morgentidlig. Men har ikke den sterkeste følelsen.

Ååååå, tempen spratt opp igjen i dag....... :confused:

Fikk selvsagt ikke tempa i dag (går), for jeg var dårlig hele natta og fikk ikke til nok søvn. Så blir spennende å se i morgentidlig. Men har ikke den sterkeste følelsen.
Håper du får til tempingen i dag og at den er fin og høy igjen! :)

Ååååå, tempen spratt opp igjen i dag....... :confused:

Hehehee, se der ja. Spennende :D

Fortsatt lav temp og det kjennes ut som mensen er på tur. Fikk denne i dag da, men er ikke sikker på om den er rosa eller ikke, ei heller om når streken kom. Men jeg har ikke fått strek på de tidligere denne syklusen eller i forrige.
ImageUploadedByBV Forum1409816968.281168.jpg

Fortsatt lav temp og det kjennes ut som mensen er på tur. Fikk denne i dag da, men er ikke sikker på om den er rosa eller ikke, ei heller om når streken kom. Men jeg har ikke fått strek på de tidligere denne syklusen eller i forrige. Vis vedlegget 75901

Oi, men det der er jo i alle fall spennende :) Det er jo helt klart strek der, men vanskelig å si med fargen, ja :)

Og mensmurringer er jo veldig normalt når man er gravid. Heier på deg!

Tempen veldig ned her i dag. I følge det første krysset jeg fikk av ff, skulle ikm være i dag eller i morgen, så vi får se...

Med det nye krysset er ikke ikm før søndag eller mandag, så da var det i så fall litt tidlig med tempfall...

Men veldig unormalt søvnmønster i natt, så alt er egentlig utrolig usikkert :P

Fortsatt lav temp og det kjennes ut som mensen er på tur. Fikk denne i dag da, men er ikke sikker på om den er rosa eller ikke, ei heller om når streken kom. Men jeg har ikke fått strek på de tidligere denne syklusen eller i forrige. Vis vedlegget 75901

Oi, spennende!! Krysser fingrene for sterkere strek veldig snart!

Tempen veldig ned her i dag. I følge det første krysset jeg fikk av ff, skulle ikm være i dag eller i morgen, så vi får se...

Med det nye krysset er ikke ikm før søndag eller mandag, så da var det i så fall litt tidlig med tempfall...

Men veldig unormalt søvnmønster i natt, så alt er egentlig utrolig usikkert :P
"Hvis om atte, dersom atte...." :confused: er det ikke moro?? Å, har holdt på sånn selv jeg. Skjønte ingenting da tempen dalte drastisk på 7dpo, men fikk plutselig høre at det kunne komme når egget fester seg(mellom dpo 7 og 10 et sted) og på 8dpo spratt tempen opp igjen! Så da tok spenningen fart igjen!
Håper din spretter opp igjen også!! ;)

Back
Topp