Vi som temper!

Temp litt opp i dag. Tror jeg er i dpo. Mannen var umulig å få med seg på aksjer i går, men fikk han med i morges (dog, tappen var lukket i går, så tror ikke det "hjalp" noe). Men med evt EL i går, vil det si siste reelle aksjer to dager før EL. Får håpe det holder.

Nok en klem til deg, Bina. Menssmerter er noe herk, spesielt hvis de setter i gang før den hersens tanta har kommet :(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Temp litt opp i dag. Tror jeg er i dpo. Mannen var umulig å få med seg på aksjer i går, men fikk han med i morges (dog, tappen var lukket i går, så tror ikke det "hjalp" noe). Men med evt EL i går, vil det si siste reelle aksjer to dager før EL. Får håpe det holder.

Nok en klem til deg, Bina. Menssmerter er noe herk, spesielt hvis de setter i gang før den hersens tanta har kommet :(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Håper gullegget befruktede nå:D.

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Tr kom som et brak i dag tidlig.. Kanskje en eller to dager for sent.. Men ny pp nå. Temper når tanta har dratt igjen..

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Tr kom som et brak i dag tidlig.. Kanskje en eller to dager for sent.. Men ny pp nå. Temper når tanta har dratt igjen..

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Æsj så kjedelig. :( Håper du plutselig får en ny spire nå som sitter hele veien.

Kan noen hjelpe meg med å tyde? Ikm er i morra eller tirsdag, og i dag gjorde tempen et skikkelig hopp. Kan det ha noe betydning av noe slag? Begynte å tempe for en ukes tid siden, så kan ikke så mye om dette enda. Men blir jo litt på jakt etter tegn så nærme ikm ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Er det nytt at FF setter forslag til EL før man har 3 høye temper? Jeg har sett noen andre ha det denne måneden her, og nå fikk jeg det også. Rød horisontal strek på CD 18 (i morgen) siden jeg la inn positiv EL-test i dag.

Kan noen hjelpe meg med å tyde? Ikm er i morra eller tirsdag, og i dag gjorde tempen et skikkelig hopp. Kan det ha noe betydning av noe slag? Begynte å tempe for en ukes tid siden, så kan ikke så mye om dette enda. Men blir jo litt på jakt etter tegn så nærme ikm ;)

Det er egentlig umulig å si. Dine temper før temphoppet er sånn temperatur jeg har før EL (hos meg: 36,3-36,5 før EL, 36,7-37,2 etter EL). Så for meg ville sånn tempøkning bety at egget har løsnet, dersom det fortsetter tre dager på rad, så altså at du hadde EL i går. Men siden du forventer IKM i morgen så vet jeg ikke hvorfor du har sånn stigning nå.

Det er egentlig umulig å si. Dine temper før temphoppet er sånn temperatur jeg har før EL (hos meg: 36,3-36,5 før EL, 36,7-37,2 etter EL). Så for meg ville sånn tempøkning bety at egget har løsnet, dersom det fortsetter tre dager på rad, så altså at du hadde EL i går. Men siden du forventer IKM i morgen så vet jeg ikke hvorfor du har sånn stigning nå.
Litt seint i syklusen for el nå :P Satser på at det blir lettere å forstå fra neste pp når jeg kan se hele syklusen :) Om vi ikke er så heldige at vi slipper flere pp da ;)

Litt seint i syklusen for el nå :p Satser på at det blir lettere å forstå fra neste pp når jeg kan se hele syklusen :) Om vi ikke er så heldige at vi slipper flere pp da ;)

Tja, det kommer jo an på din kropp sikkert da, du var jo bare på CD 22 i går? Jeg har hatt EL på CD 21 flere ganger, og det er mange her inne med lange sykluser som får EL enda senere. :) Derfor jeg synes det er så fint å tempe, da finner jeg EL uansett om den kommer tidlig eller sent.

Om du pleier å ha syklus på kun 23 dager (siden du har IKM i morgen) så vil jeg nesten tippe at du har for kort lutealfase, men det må man jo nesten se an i forhold til når du har EL da.

Tja, det kommer jo an på din kropp sikkert da, du var jo bare på CD 22 i går? Jeg har hatt EL på CD 21 flere ganger, og det er mange her inne med lange sykluser som får EL enda senere. :) Derfor jeg synes det er så fint å tempe, da finner jeg EL uansett om den kommer tidlig eller sent.

Om du pleier å ha syklus på kun 23 dager (siden du har IKM i morgen) så vil jeg nesten tippe at du har for kort lutealfase, men det må man jo nesten se an i forhold til når du har EL da.
Ja, pleier å være bare 23 dager, og begynte å spotte litt nå, så da kommer nok tr i morra :/ Men blir jo greit å få tempa gjennom hele syklusen da hvertfall.

Jeg synes vanligvis ibux / naproxen virker bedre på menssmerter enn paracet, men så er jeg ikke så glad i å ta dem før jeg begynner å blø. Siden man helst ikke skal ta ibux/naproxen ved graviditet.
Holder meg egentlig unna så lenge jeg ikke ligger i fosterstilling.

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(

I magen forsvinner de med Paracet. Men er værst med korsryggen

<3februar 2011<3

Jeg fikk beskjed på sykehuset at spesielt om man sliter med å bli gravid, så bør man ikke bruke NSAIDS, altså Ibux, Naproxen, Voltaren osv. Da er det bedre å be om f.eks. Paralgin forte mot smertene. NSAIDS kan hindre at kroppen lager eggløsning, selv ved små mengder tidlig i syklusen.

Jeg fikk beskjed på sykehuset at spesielt om man sliter med å bli gravid, så bør man ikke bruke NSAIDS, altså Ibux, Naproxen, Voltaren osv. Da er det bedre å be om f.eks. Paralgin forte mot smertene. NSAIDS kan hindre at kroppen lager eggløsning, selv ved små mengder tidlig i syklusen.
Det vet jeg, og derfor holder jeg meg unna smertestillende så lenge jeg ikke må :)

<3februar 2011<3

Der sank tempen drastisk,så da er det bare å vente på at tr banker på døra igjen :(

<3februar 2011<3

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Jevnt i rute da, du og jeg.

Skal du bruke pergo denne gangen, eller pause?

fra app

Jeg fikk beskjed om at jeg kunne ta litt ved store smerter, men i all hovedsak lar jeg være. Men noen ganger så må man bare overleve tr. Og da er det egentlig det eneste som virker ordentlig.

* Taster på app på mobilen *

Back
Topp