Vi som temper!

Da kan du arkivere grafen min på gravid lykke_liten. :D Sikkert best å slutte med tempingen nå når jeg er gravid. Takk for følge det har vært lærerikt å være her inne. Håper dere kommer tuslende etter allemann. :)

Vedlegg

• 1409372340764.jpg
    1409372340764.jpg
    23,8 KB · Visninger: 70
Du kan jo eventuelt vente og se tempen i morgen. :)

Bra at du føler deg bedre. :)

* Taster på app på mobilen *
Tempen har steget enda mer!! Formen er også mye bedre, så da lurer jeg på om jeg bør tolke tempen som korrekt? Når forkjølelsen blir bedre og tempen stiger?? Hvis jeg tar bort "fever" så setter FF kryss!

Sent from my iPhone using BV Forum

Gi det en dag, og se hva som skjer i morgen?

fra app

Gi det en dag, og se hva som skjer i morgen?

fra app
Ja, så om temp skulle plutselig synke i morgen, kan jeg tolke disse tre dagene som "forhøyet temp"/feber pga forkjølelse... Og om den fortsatt er høy i morgen, og jeg er frisk, så er det korrekt stigning etter el?

Har ikke helt kontroll på andre tegn, og ikke ordentlig positive el-tester, så har ikke så mye og bekrefte det med.. Første gang jeg "fører logg", he he

Sent from my iPhone using BV Forum

Da kan du arkivere grafen min på gravid lykke_liten. :D Sikkert best å slutte med tempingen nå når jeg er gravid. Takk for følge det har vært lærerikt å være her inne. Håper dere kommer tuslende etter allemann. :)
Gratulerer :)

Gratulerer igjen! :)

* Taster på app på mobilen *

Gratulerer så mye :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Tempen ned mye i dag, så da er det vel tr besøk snart..

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Så moro!! Gratulerer så mye!! :D Vi ses inne på Mai! :D

Gratulerer så mye :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Dagens temp er umulig å tyde pga dårlig søvn. Tatt kl 3.45 mot vanligvis 7.30 :P Har ikke tidsjustert den siden jeg ikke stoler på den, men heller ikke discardet den helt enda. Hehe.

Positiv EL-test i forrigårs og i går. Dagens er muligens såviiiidt negativ? Hva mener dere? Tok en på morgenen også, men den tror jeg var såvidt positiv. Kan legge ved bilde av begge. Morgen øverst (et par minutter før fristen, den ble positiv etter fristen i alle fall) og formiddag nederst.

Jeg får vel ikke vite verken det ene eller det andre før jeg har tatt ny test og temp i morgen egentlig ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1409399144282.jpg
    1409399144282.jpg
    18,1 KB · Visninger: 46
  • 1409399158581.jpg
    1409399158581.jpg
    14,8 KB · Visninger: 40
Etter exu har jeg fått tilbake menssmerter:( jeg vil ikke ha de. gått med de siden i går, og kan ikke si jeg gleder meg til tr dukker opp, for da blir de nemmelig verre..
At ikke den kroppen kan oppføre seg som jeg vil :smiley-angry026

Etter exu har jeg fått tilbake menssmerter:( jeg vil ikke ha de. gått med de siden i går, og kan ikke si jeg gleder meg til tr dukker opp, for da blir de nemmelig verre..
At ikke den kroppen kan oppføre seg som jeg vil :smiley-angry026

Håper du klarer å holde smertene unna med smertestillende. Sender deg en klem. :(

I magen forsvinner de med Paracet. Men er værst med korsryggen

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(

Prøvd naproxen eller ibux da? Kanskje i kombinasjon med paracet?

Nei det har jeg ikke.

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(

Jeg synes vanligvis ibux / naproxen virker bedre på menssmerter enn paracet, men så er jeg ikke så glad i å ta dem før jeg begynner å blø. Siden man helst ikke skal ta ibux/naproxen ved graviditet.

Back
Topp