Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tempen har steget enda mer!! Formen er også mye bedre, så da lurer jeg på om jeg bør tolke tempen som korrekt? Når forkjølelsen blir bedre og tempen stiger?? Hvis jeg tar bort "fever" så setter FF kryss!Du kan jo eventuelt vente og se tempen i morgen.
Bra at du føler deg bedre.
* Taster på app på mobilen *
Ja, så om temp skulle plutselig synke i morgen, kan jeg tolke disse tre dagene som "forhøyet temp"/feber pga forkjølelse... Og om den fortsatt er høy i morgen, og jeg er frisk, så er det korrekt stigning etter el?Gi det en dag, og se hva som skjer i morgen?
fra app
Gratulerer!!!!
fra app
GratulererDa kan du arkivere grafen min på gravid lykke_liten. Sikkert best å slutte med tempingen nå når jeg er gravid. Takk for følge det har vært lærerikt å være her inne. Håper dere kommer tuslende etter allemann.
Gratulerer så myeDa kan du arkivere grafen min på gravid lykke_liten. Sikkert best å slutte med tempingen nå når jeg er gravid. Takk for følge det har vært lærerikt å være her inne. Håper dere kommer tuslende etter allemann.
Da kan du arkivere grafen min på gravid lykke_liten. Sikkert best å slutte med tempingen nå når jeg er gravid. Takk for følge det har vært lærerikt å være her inne. Håper dere kommer tuslende etter allemann.
Gratulerer så myeDa kan du arkivere grafen min på gravid lykke_liten. Sikkert best å slutte med tempingen nå når jeg er gravid. Takk for følge det har vært lærerikt å være her inne. Håper dere kommer tuslende etter allemann.
Etter exu har jeg fått tilbake menssmerter jeg vil ikke ha de. gått med de siden i går, og kan ikke si jeg gleder meg til tr dukker opp, for da blir de nemmelig verre..
At ikke den kroppen kan oppføre seg som jeg vil
I magen forsvinner de med Paracet. Men er værst med korsryggenHåper du klarer å holde smertene unna med smertestillende. Sender deg en klem.
I magen forsvinner de med Paracet. Men er værst med korsryggen
<3februar 2011<3
exu mai 2014
Nei det har jeg ikke.Prøvd naproxen eller ibux da? Kanskje i kombinasjon med paracet?
Nei det har jeg ikke.
<3februar 2011<3
exu mai 2014