Vi som temper!

Jevnt i rute da, du og jeg.

Skal du bruke pergo denne gangen, eller pause?

fra app
Ja, det er vi:).

Nei, har pause denne mnd. Og Gyn på sykehuset syns ikke jeg skulle ta det noe mer, men hører med min Gyn denne 11/9:).

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Ja, det er vi:).

Nei, har pause denne mnd. Og Gyn på sykehuset syns ikke jeg skulle ta det noe mer, men hører med min Gyn denne 11/9:).

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Ok, jeg skal jo ha runde to nå, begynner i morgen.

fra app

Tull med temping i dag også. Hadde tydeligvis ikke klart å slå på tempeklokka. Bah! Og justering 0,5 per halvtime funker egentlig dårlig (min temp øker ikke så mye på en halvtime), så jeg måtte bare sånn cirka justere den. FF mente jeg skulle være 3 dpo hvis jeg beholdt tempen fra i forrigårs, men den tror jeg jo ikke stemmer. Så jeg la inn en vanlig lav temp. Dust at jeg skal få sånt tempetull akkurat de dagene det gjelder som mest. Jaja. Krysser fingrene for like høy/helst høyere temp og at FF setter strek i morgen :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tull med temping i dag også. Hadde tydeligvis ikke klart å slå på tempeklokka. Bah! Og justering 0,5 per halvtime funker egentlig dårlig (min temp øker ikke så mye på en halvtime), så jeg måtte bare sånn cirka justere den. FF mente jeg skulle være 3 dpo hvis jeg beholdt tempen fra i forrigårs, men den tror jeg jo ikke stemmer. Så jeg la inn en vanlig lav temp. Dust at jeg skal få sånt tempetull akkurat de dagene det gjelder som mest. Jaja. Krysser fingrene for like høy/helst høyere temp og at FF setter strek i morgen :)

Fnis. 0,5 per halvtime. Hihi.. Blir god og svett om man sover litt lengre da. :p Sorry, jeg måtte bare.

Håper du får til videre temping uten tull og strek fra FF! :)

* Taster på app på mobilen *

Fnis. 0,5 per halvtime. Hihi.. Blir god og svett om man sover litt lengre da. :p Sorry, jeg måtte bare.

Håper du får til videre temping uten tull og strek fra FF! :)

Får ikke dere feber av å ligge litt lenge på morningen altså? Knis :D

Får ikke dere feber av å ligge litt lenge på morningen altså? Knis :D

Haha.. Jo. Plutselig har jeg nesten 40 på søndager. :p

ImageUploadedByBV Forum1409571301.307448.jpg
cd14 og testen er mye sterkere i dag. Håper på positiv test om et par dager. Lykkeliten_86 når pleier du begynne med lutinus? På esken min står det at jeg skal ta 1tablett 3 ganger daglig fra positiv eggløsningstest.

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg fører ikke temperaturchart, men jeg følger med/ måler temperaturen om morgenen. I dag droppet temperaturen med 0.5 grader, og håper EL kommer snart :D Men, testen i dag var negativ igjen!! Når får dere positiv test i forhold til endringen i temperatur?? :)

Jeg fikk beskjed om at jeg kunne ta litt ved store smerter, men i all hovedsak lar jeg være. Men noen ganger så må man bare overleve tr. Og da er det egentlig det eneste som virker ordentlig.

Jo, det er sant. Men om det da blir den ene tabletten som forhindrer at man blir gravid, så er det jo dumt. Det finnes jo andre medisiner man kan ta, dog reseptbelagte.

Jeg er så spent på tempen min og om jeg får positiv test denne gangen. Har aldri hatt sånne temper før, vanligvis har den vært på bunnen nå. Så håper ikke jeg bringer ulykke til meg selv med å skrive. Hehe.
Men jeg er litt redd at det har med at jeg er forkjøla også. Jeg har jo ikke feber, men jeg kjenner jeg kommer til å bli meeeeeeeget skuffa om det ikke klaffer med den tempen der. Synes jeg kunne skimte noe på testen i dag, men jeg er redd jeg stirrer så lenge at testen får strek.
Puppene er ømme, har hatt halsbrann i flere dager, i dag morges har jeg vært skrekkelig kvalm +++.

Jeg fører ikke temperaturchart, men jeg følger med/ måler temperaturen om morgenen. I dag droppet temperaturen med 0.5 grader, og håper EL kommer snart :D Men, testen i dag var negativ igjen!! Når får dere positiv test i forhold til endringen i temperatur?? :)

For min del fant jeg ut ved temping at el var samme dag som første positive test:)

Vis vedlegget 75232cd14 og testen er mye sterkere i dag. Håper på positiv test om et par dager. Lykkeliten_86 når pleier du begynne med lutinus? På esken min står det at jeg skal ta 1tablett 3 ganger daglig fra positiv eggløsningstest.

Jeg har fått beskjed om å begynne etter EL. Naturlig så tar det jo kroppen 3-5 dager før progesteron er på topp etter EL, og om man begynner for tidlig kan det jo i verste fall forhindre EL.

Jeg pleier derfor å begynne når FF setter kryss, så det blir vanligvis fra 3 dpo. Første gang jeg brukte progesteron begynte jeg 5 dpo og ble gravid (det endte i MA 12+6, men det tror jeg ikke har noen sammenheng med det å gjøre), så det funket for meg. Jeg vil helst være helt sikker på at jeg har hatt EL, og progesteron gir jo tempøkning så det kan kanskje bli vanskelig å vite om man begynner på Lutinus ved positiv EL-test. Jeg hadde første positive EL-test for to dager siden, men fremdeles ikke tempøkning. Så jeg venter og venter.

Det kan jo hende det er riktig for deg å ta fra positiv EL-test da som legen din skrev. I pakningsvedlegget står det at man skal starte den dagen man har uttak av egg, så det blir jo litt annerledes enn for oss.

Legen min ville at jeg skulle fortsette å tempe og bruke EL tester så jeg kunne være sikker på EL.

Tempeklokka ringte som den skulle i dag, og tempen har gått godt opp, så da kunne FF sette kryss. Good :D Da er det bare å vente..

I dag datt tempen min :( Hadde så høye forhåpninger for denne pp'en, men som tempen ser ut nå, så er det vel lite håp. Nå begynner virkelig dette å gå innpå meg, 2 runder med letrozol og eggløsning, og fortsatt ingen baby. Alle andre langtidsprøvere har det jo stort sett klaffa for første runde med Letrozol.

Drastisk fall i min temp i dag, på dpo 7... Er ikke det tidlig å ha temp fall i forhold til mensen?!? den falt til under "coverline"....

Back
Topp