Vi som temper!

Oi, men det der er jo i alle fall spennende :) Det er jo helt klart strek der, men vanskelig å si med fargen, ja :)

Og mensmurringer er jo veldig normalt når man er gravid. Heier på deg!
Takk :) synes det er skummelt med den lave tempen da. For to mnd siden fikk jeg positiv test og mensen to dager etterpå, så er redd det blir samme nå, siden tempen er så lav

Sent from my iPhone using BV Forum

Tempen veldig ned her i dag. I følge det første krysset jeg fikk av ff, skulle ikm være i dag eller i morgen, så vi får se...

Med det nye krysset er ikke ikm før søndag eller mandag, så da var det i så fall litt tidlig med tempfall...

Men veldig unormalt søvnmønster i natt, så alt er egentlig utrolig usikkert :P
Håper tempen din stiger igjen eller at det bare er tull pga søvn :)

Fortsatt lav temp og det kjennes ut som mensen er på tur. Fikk denne i dag da, men er ikke sikker på om den er rosa eller ikke, ei heller om når streken kom. Men jeg har ikke fått strek på de tidligere denne syklusen eller i forrige. Vis vedlegget 75901

Åh, så spennende! Håper streken blir sterkere og at tempen bare øker! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Fortsatt lav temp og det kjennes ut som mensen er på tur. Fikk denne i dag da, men er ikke sikker på om den er rosa eller ikke, ei heller om når streken kom. Men jeg har ikke fått strek på de tidligere denne syklusen eller i forrige. Vis vedlegget 75901

Oi så spennende! Her må det vær noe på gang ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Men jeg lurer på en ting, den testen jeg fikk to streker på, er en kjempesensitiv 10 (ett eller annet), mens det kom ikke antydning på den testen med 25 (ett eller annet), så hvor lenge bør jeg vente med å ta en CB?

Fortsatt lav temp og det kjennes ut som mensen er på tur. Fikk denne i dag da, men er ikke sikker på om den er rosa eller ikke, ei heller om når streken kom. Men jeg har ikke fått strek på de tidligere denne syklusen eller i forrige.

Håper virkelig at spiren sitter hos deg nå! <3

Men jeg lurer på en ting, den testen jeg fikk to streker på, er en kjempesensitiv 10 (ett eller annet), mens det kom ikke antydning på den testen med 25 (ett eller annet), så hvor lenge bør jeg vente med å ta en CB?
Digital, eller? Tenker at jeg ville ventet til du så noe på en 25 test

fra app

Tja. Jeg fikk positiv CB digital da min BT/wondfo så slik ut;

imageuploadedbybv-forum1386673239-965348-jpg.43117

I virkeligheten så var dette en ganske tydelig strek, den var helt klart rosa, og den kom etter 60 sekunder. Mannen kunne også se denne streken.

Da tror jeg at jeg venter å ser hva både Wondfo testen og hva den på 25 sier i morgen. Så får jeg ta CB på lørdag

Droppa tempen idag, da tr ikke hadde dratt riktig enda:(

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Temp litt opp igjen her i dag etter å ha vært litt lav de siste to dagene. Vel, det betyr vel ikke så mye akkurat disse tidlige dagene uansett. 6 dpo.. Getting there, getting there ;)

Tok 3 tester i dag, 2 på 10 greier og 1 på 25 og alle 3 fikk streker. Så prøvde jeg den CBen mannen kjøpte, den funka selvfølgelig ikke. Så jeg dro på legekontoret å fikk tatt test, og den også var positiv ❤️så etter 2 år og 9 månder satt den :) nå håper jeg bare ikke tanta dukker opp og at dette står til mål.

Tok 3 tester i dag, 2 på 10 greier og 1 på 25 og alle 3 fikk streker. Så prøvde jeg den CBen mannen kjøpte, den funka selvfølgelig ikke. Så jeg dro på legekontoret å fikk tatt test, og den også var positiv ❤️så etter 2 år og 9 månder satt den :) nå håper jeg bare ikke tanta dukker opp og at dette står til mål.

Gratulerer :D skal krysse alt jeg har (bortsett fra beina) for at den sitter!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Back
Topp