TakkOi, men det der er jo i alle fall spennendeDet er jo helt klart strek der, men vanskelig å si med fargen, ja
Og mensmurringer er jo veldig normalt når man er gravid. Heier på deg!
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkOi, men det der er jo i alle fall spennendeDet er jo helt klart strek der, men vanskelig å si med fargen, ja
Og mensmurringer er jo veldig normalt når man er gravid. Heier på deg!
Håper tempen din stiger igjen eller at det bare er tull pga søvnTempen veldig ned her i dag. I følge det første krysset jeg fikk av ff, skulle ikm være i dag eller i morgen, så vi får se...
Med det nye krysset er ikke ikm før søndag eller mandag, så da var det i så fall litt tidlig med tempfall...
Men veldig unormalt søvnmønster i natt, så alt er egentlig utrolig usikkert![]()
Åh, så spennende! Håper streken blir sterkere og at tempen bare øker!Fortsatt lav temp og det kjennes ut som mensen er på tur. Fikk denne i dag da, men er ikke sikker på om den er rosa eller ikke, ei heller om når streken kom. Men jeg har ikke fått strek på de tidligere denne syklusen eller i forrige. Vis vedlegget 75901
Takk takkLykke til i ny pp!
Oi så spennende! Her må det vær noe på gangFortsatt lav temp og det kjennes ut som mensen er på tur. Fikk denne i dag da, men er ikke sikker på om den er rosa eller ikke, ei heller om når streken kom. Men jeg har ikke fått strek på de tidligere denne syklusen eller i forrige. Vis vedlegget 75901
Åh, så spennende! Håper streken blir sterkere og at tempen bare øker!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Oi så spennende! Her må det vær noe på gang
Sent from my iPad using BV Forum
Fortsatt lav temp og det kjennes ut som mensen er på tur. Fikk denne i dag da, men er ikke sikker på om den er rosa eller ikke, ei heller om når streken kom. Men jeg har ikke fått strek på de tidligere denne syklusen eller i forrige.
Håper virkelig at spiren sitter hos deg nå! <3
Digital, eller? Tenker at jeg ville ventet til du så noe på en 25 testMen jeg lurer på en ting, den testen jeg fikk to streker på, er en kjempesensitiv 10 (ett eller annet), mens det kom ikke antydning på den testen med 25 (ett eller annet), så hvor lenge bør jeg vente med å ta en CB?
Digital, eller? Tenker at jeg ville ventet til du så noe på en 25 test
fra app
Men jeg lurer på en ting, den testen jeg fikk to streker på, er en kjempesensitiv 10 (ett eller annet), mens det kom ikke antydning på den testen med 25 (ett eller annet), så hvor lenge bør jeg vente med å ta en CB?
Nærmer seg!!!Temp litt opp igjen her i dag etter å ha vært litt lav de siste to dagene. Vel, det betyr vel ikke så mye akkurat disse tidlige dagene uansett. 6 dpo.. Getting there, getting there![]()
GratulererTok 3 tester i dag, 2 på 10 greier og 1 på 25 og alle 3 fikk streker. Så prøvde jeg den CBen mannen kjøpte, den funka selvfølgelig ikke. Så jeg dro på legekontoret å fikk tatt test, og den også var positivså etter 2 år og 9 månder satt den
nå håper jeg bare ikke tanta dukker opp og at dette står til mål.