Vi som temper!

Så mye enklere å være optimistisk på vegne av andre kjenner jeg. Da får vi se hva morgentempen bringer. Får håpe jeg får en pålitelig avlesning. Har hatt en del utfordringer med søvnen pga at lillegutt har vannkopper. Vet jo ikke hva som er normalt for meg heller siden det er første mnd. Jeg temper.

Sent from my SM-T900 using BV Forum mobile app

Min erfaring er nå hvert fall at dpo-temp er veldig vanskelig å tolke/tyde. Der finnes det så veldig mange variasjoner både hos gravide og ikke-gravide. Men selvfølgelig tempfall som blir værende over flere dager er et dårlig tegn. Enkelt-temper er ikke tolkbare. ;)

Forkjølet og tett, håper bare ikke jeg får feber. Det hadde passet dårlig i disse dpo dagene.

Det var da voldsomt så mange av oss som fikk feber og forkjølelse som klusser med tempen nå da. :confused: God bedring!

God bedring til deg også :)

Takk. Jeg føler meg faktisk litt bedre igjen nå i kveld, kanskje fordi jeg holdt meg hjemme fra jobb i dag. Så jeg håper jeg kan bruke tempen resten av syklusen snart. :p Altfor dumt å bli syk når man er midt i jakten på EL.

Takk. Jeg føler meg faktisk litt bedre igjen nå i kveld, kanskje fordi jeg holdt meg hjemme fra jobb i dag. Så jeg håper jeg kan bruke tempen resten av syklusen snart. :p Altfor dumt å bli syk når man er midt i jakten på EL.

Håper det er på retur. Her kjennes det ut som sykdommen slipper taket nå. Jeg får vel uansett svar om noen dager når tanta ikke kommer. Verre med deg som venter på El stigningen.

Håper det er på retur. Her kjennes det ut som sykdommen slipper taket nå. Jeg får vel uansett svar om noen dager når tanta ikke kommer. Verre med deg som venter på El stigningen.

Ja, altså, det er jo i forhold til temping veldig dumt å få det rett før EL/rett ved EL. Men i forhold til babylaging så er det jo noen som mener at sykdom dpo kan gjøre at man er litt mindre mottakelig for et fruktbart egg (kroppen jobber mer med sykdomsbekjempelse enn å bli gravid). Så sånn sett er det kanskje dumt uansett. :confused: Så lenge jeg finner ut når jeg er dpo helt sikkert så er det ikke så farlig for meg med akkurat antall dpo, men jeg må vite at jeg kan begynne med Lutinus. Det er jo veldig viktig for meg.

Ja, det er selvfølgelig verst om tempen begynner å klusse rundt el.
God bedring til deg også Krica :) Og godt å høre du føler deg bedre Lykkeliten :)

Jeg må forresten skryte av grafen min denne gangen, den er jo totalt annerledes enn hva den normalt er. Så håper virkelig det betyr noe

Da er tempen steget litt igjen. :) krysser fingrene. :)

Tatt innenfor fristen 12 dpo. Ser den bedre i virkeligheten og er rosa. Mannen ser den også uten tvil. :D Håper på enda tydligere strek i morgen. Hjelpes for en følelse.

Vedlegg

• 1409290973103.jpg
    1409290973103.jpg
    28,1 KB · Visninger: 62
Tatt innenfor fristen 12 dpo. Ser den bedre i virkeligheten og er rosa. Mannen ser den også uten tvil. :D Håper på enda tydligere strek i morgen. Hjelpes for en følelse.

Gratulerer! :D

* Taster på app på mobilen *

Tempen min har gått nedover igjen i dag. Det stemmer godt med at jeg føler meg mye bedre. Jeg tror den fortsatt er høyere enn den skulle vært, men nå venter jeg og ser hva som skjer de neste dagene. Fortsatt ikke positiv EL-test.

Tempen min har gått nedover igjen i dag. Det stemmer godt med at jeg føler meg mye bedre. Jeg tror den fortsatt er høyere enn den skulle vært, men nå venter jeg og ser hva som skjer de neste dagene. Fortsatt ikke positiv EL-test.

jeg føler meg også bedre allerede i dag, men tempen har gått litt mer opp fra i går... usikker på om jeg skal angi det som feber eller ikke da... 2 dager forkjølelse bør jo ikke nødvendigvis gi feber. men når man leter etter små endringer, så er det kanskje større usikkerhet, selv med litt snørr i systemet... :p Fordelen er ihvertfall at det er lettere å legge inn aksjer når formen er bedre!

jeg føler meg også bedre allerede i dag, men tempen har gått litt mer opp fra i går... usikker på om jeg skal angi det som feber eller ikke da... 2 dager forkjølelse bør jo ikke nødvendigvis gi feber. men når man leter etter små endringer, så er det kanskje større usikkerhet, selv med litt snørr i systemet... :p Fordelen er ihvertfall at det er lettere å legge inn aksjer når formen er bedre!

Du kan jo eventuelt vente og se tempen i morgen. :)

Bra at du føler deg bedre. :)

Du kan jo eventuelt vente og se tempen i morgen. :)

Bra at du føler deg bedre. :)

ja, om den går ned i morgen igjen, så får i går og i dag bli "feber"... og går den ikke ned i morgen, samtidig som at jeg ikke er syk, da lurer jeg på om jeg må tolke det som at jeg har gått glipp av LH toppen på el-testene... *ønsketenking*! hihi

Fint at du også er bedre - da kan du følge med på tempen din som du pleier. Kan el forskyves når man er syk egentlig? Ser for meg at det kan være normalt?

ja, om den går ned i morgen igjen, så får i går og i dag bli "feber"... og går den ikke ned i morgen, samtidig som at jeg ikke er syk, da lurer jeg på om jeg må tolke det som at jeg har gått glipp av LH toppen på el-testene... *ønsketenking*! hihi

Fint at du også er bedre - da kan du følge med på tempen din som du pleier. Kan el forskyves når man er syk egentlig? Ser for meg at det kan være normalt?

Tempen min er fortsatt for høy, og EL-testen er negativ så jeg må nok vente litt til med å bruke tempen.

Kan sikkert forskyve EL. Det vet jeg ikke, men kroppen prioriterer gjerne ikke det fruktbare "apparatet" ved sykdom. :p

Jeg skulle ikke skrytt av grafen min i går, for nå er den på tur ned igjen

Back
Topp