Vi som temper!

Utrolig dårlig gjort av kroppen din. :(

Så kjipt Sara :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke uventet, vi får sikte bedre på el neste gang

fra app

Her gjorde tempen et byks i dag. Nesten 0.3 opp. Håper det er et godt tegn, og ikke et utslag av at jeg holder på å bli syk. Guttene er syke, og det kjennes ut som jeg brygger på noe jeg også.

Sent from my SM-T900 using BV Forum mobile app

Tempen min kryper oppover :) nå fårbden holde seg jevn og høy,for nå må det bare være en spire som har festet seg:)

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(

Grafen din ser lovende ut ja. Så artig at vi er på samme dpo dag. Blir så enkelt å følge deg.

Hei. Jeg har begynt å tempe, så tenkte jeg skulle snike meg inn til dere koselige damer her inne :) Ble så lei av å ikke vite når el er, så håper det hjelper å tempe.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Dersom du vil ha med grafen din i hovedinnlegget så bare les veiledningen i innlegg nummer tre på hvordan du sender link til meg. :)

Grafen din ser lovende ut ja. Så artig at vi er på samme dpo dag. Blir så enkelt å følge deg.

Ja vi er på samme dpo dag :D hehe . Blir spennende å følge med nå :)

<3februar 2011<3

Her har jeg endelig kommet i gang med temping igjen. Det er alltid et lite ork å komme i gang :P Veldig avslappet denne ppen. Legetime på onsdag. Håper vi får en eller annen form for hjelp/dytt i riktig retning!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Blir ikke helt klok på denne syklusen her.. Jeg tror ikke el var fredag, og ikke i går, men et sted imellom der. Tempen er visst ikke helt enig med resten av kroppen denne gangen. Fasiten kommer vel en gang til neste uke ;)

Alt smaker og lukter så veldig rart:p

<3februar 2011<3

Må jo være et godt tegn. Her fravær av symptomer og høy temp eneste tegn. Tempen gikk opp en del 7 dpo og har holdt seg der. Skikkelig spennende! Kanskje vi ruger på 10 mai bebiser begge to. ;)

Må jo være et godt tegn. Her fravær av symptomer og høy temp eneste tegn. Tempen gikk opp en del 7 dpo og har holdt seg der. Skikkelig spennende! Kanskje vi ruger på 10 mai bebiser begge to. ;)
Ja det hadde vært så fint :D
Jeg har hatt murringer nesten helt fra el dag og til nå. Og kvalmen på morran har tittet frem,så må være godt tegn.
Gjenstår å få det bekreftet med en test nå :)

<3februar 2011<3

Jeg er blitt forkjølet. Æsj. Håper at jeg klarer å finne EL allikevel, men det er nok årsaken til at tempen min ikke er vanlig før-EL lav de siste dagene.

* Taster på app på mobilen *

Back
Topp