Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen her som har peiling om man kan få EL på begge sider når man bruker Letrozol? Jeg har så vondt i begge eggstokkene og jeg fikk positiv eggløsningstest i dag.
Eggløsningssmerter er vanligvis ikke at man kan kjenne selve eggløsningen. Så om du har vondt på en side så trenger det ikke bety at egget løsner derfra, eller fra begge når du har vondt på begge. Begge eggstokkene blir stimulert av LH og det er bare sånn at de begge skal modne eggene sine og slippe ett modent egg om de kan. Derfor kan man også få vondt dagene før og etter eggløsning. Det er mye modningsprosesser som kan gi smerter.
Letrozol/femar gir vel mindre risiko for flerlinger enn pergo.
* Taster på app på mobilen *
Jeg hadde heftige el smerter som satte meg litt ute av drift, på begge sider og mest etter el.
Pergo.
Håper det ikke var to...
Logisk sett vet jeg sett smertene ikke sier noe om det.
fra app
http://www.oslo-universitetssykehus.no/omoss_/avdelinger_/kvinnehelse_/Documents/HS_230514.pdf30? 30?????
Hmm....skremmende
Vi prøver jo på unge nummer tre.
30? 30?????
Haha.. Unnskyld, men jeg måtte le litt når jeg så deg skrive dette. Vi satser på en av gangen allikevel. Det er da ingen av pergo/letrozol-brukerne vi kjenner her på FS som har fått/venter tvillinger? Bare Molly som fikk 6 modne egg da, men det var ikke den syklusen hun ble gravid.
Jeg tar to altså. Takler teoretisk tre. Etter det går jeg i fornektelse, tror jeg...
fra app
Hvordan regner FF ut termin? Basert på EL?
Sent from my iPhone using BV Forum
Hvordan regner FF ut termin? Basert på EL?
Sent from my iPhone using BV Forum
Haha.. laughing7