Vi som temper!

Oki, så bra da:). Jeg tenkte kanskje mandag:). Da er jeg 10dpo. Men samtidig litt redd for å teste for tidlig:). Fikk pos test 8dpo med CB + og 9dpo med cbd nå sist:).

Når tester du tror du?:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Usikker

10 eller 12 dpo, tror jeg

Spent på dere begge to jeg! :)

Det er egentlig ganske spennende å følge med på tempen:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja. :)

Hvis du vil ha med tempen din i hovedinnlegget i denne tråden så kan du lese innlegg nummer 3 i tråden her med forklaring på hvordan du kan sende linken til meg. :)

Tempen var litt høyere i dag, fra 36,46 til 36,60 i dag. Så da tok like godt FF bort Dpo og krysset for EL.. Men det blåser jeg i.. He he. Jeg er hvertfall 6dpo i dag:). Og jeg dyns det er bra tempen stiger litt:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Selv tror jeg 4 dpo. Men testa ut litt i går med å legge til positiv el test og fortsatt ikke kryss,så jeg vet ikke. Får prøve å legge inn grader dagene før el så kanskje den bestemmer seg

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(

Selv tror jeg 4 dpo. Men testa ut litt i går med å legge til positiv el test og fortsatt ikke kryss,så jeg vet ikke. Får prøve å legge inn grader dagene før el så kanskje den bestemmer seg

<3februar 2011<3

Det kan være du har for lite tempinnlegg før el til at ff setter krysset. Ut i fra tidligere grafer du har hatt så er det jo tydelig at dy har hatt el.

Det kan være du har for lite tempinnlegg før el til at ff setter krysset. Ut i fra tidligere grafer du har hatt så er det jo tydelig at dy har hatt el.

Jeg også tenkte det. Legge inn mange 36,5-36,6 målinger fra 12. - 15. august. Kan hende det holder.

Men da prøver jeg det. Så det jeg. Eller så bare blåser jet i hele grafen denne pp

<3februar 2011<3

må gjerne ha noen av de lave før el for at den skal se stigningen, ja

Daamdidaamdidaaaam. Det eeeer så kjedelig å være i vakuumet dagene før EL, er. CD 10 i dag (tror jeg?), og fortsatt evigheter til EL forventes. *traller videre og fortsetter og følge med på andres mer spennende sykluser* ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det er kjedelig å vente på el, ja

Mer spennende å vente på ikm

Uten tvil!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp