Vi som temper!

Takk for det!! :D Nei, dette er min første positive test siden vi begynte prøvingen i september 2012. :D
Wow! Fantastisk!! :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Japp, jeg hadde EL samme dag som positiv test i forrige pp. Men nå slo det meg plutselig hva Lillefrø15 mente. FF mener da at hun hadde EL på torsdag, med positiv EL-test på fredag. Blir litt sånn Lykkeliten-opplegg det da :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det er ikke like vanlig nei

Men jeg skulle gjerne sett den grafen

FF påsto jo jeg var 3 dpo i går også, og altså "den mest positivt lingende testen jeg fikk" 1 dpo. Den ombestemte seg i dag, og be enig med meg.

Men hvor finner jeg grafen din så jeg får se?

Hun har ikke sendt den til meg, så den ligger ikke i lista.

*Taster på app på padda*

Da har ff satt et stiplet kryss på meg, og tror jeg er 5 dpo. Selv er jeg usikker på om tempøkningen var høy nok for 5 dager siden. Tror jeg er dpo, men kanskje bare 1 dpo. Vi får se de neste dagene om ff flytter krysset. Uansett en lettelse at jeg kanskje er over i dpo land.

Sent from my SM-T900 using BV Forum mobile app

Kan jeg regne med at jeg er dpo nå tro? Håper det :)

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(

Ser jo lovende ut mtp dine tidligere grafer. Håper vi begge er over nå.

Sent from my SM-T900 using BV Forum mobile app

Samme temp i dag og FF flyttet EL en dag så da er jeg 3 Dpo i dag og jeg og FF er enige:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Skjønner lite av denne pp.. Rosa utflod 5dpo og de 3siste dagene er det bare gammelt blod som kommer :/ 8dpo i dag og er som regel da spottinga begynner. Håper virkelig jeg får prøve progresteronstøtte neste syklus.

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp