Så fantastisk havner du i april eller mai forumet? Håper vi er flere som snart flytter ut herfra.
Sent from my iPad using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fantastisk havner du i april eller mai forumet? Håper vi er flere som snart flytter ut herfra.
Sist jeg var gravid regnet de 40+2.. Hva er vanlig?
GratulererTok en test... Hva sier dere??
Hohohoooo. Gratulerer så mye FruktplukkerTok en test... Hva sier dere??
Jeg blir ned til maiForeløpig termin er 30.4, men vet ikke om jeg skal melde meg inn i mai-forumet... Jeg håper dere alle her inne blir med meg!!!
Jeg tar med meg alle
Men jeg har glemt termometeret mitt på hotellet, så det blir ingen temping på meg fremover da.. Likegreit i grunn.. Så da kan kanskje grafen min arkiveres??
Fullt mulig å ha EL samme dag som positiv test. Hurra for dpo!Høyere temp i dag og ff satt streken. Ifølge den er jeg 3 Dpo, men jeg trodde jeg var 2 Dpo pga pos test fredag? Ja, ja. Er Dpo uansett
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2
Ikke overraskende etter den fine grafen! Gratulerer!! Har du vært gravid i løpet av de to årene som prøver? Må være helt himmelsk å endelig få positiv test uansett Måtte spira grave seg godt ned og bli der frem til april/maiTok en test... Hva sier dere??
Fullt mulig å ha EL samme dag som positiv test. Hurra for dpo!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Høyere temp i dag og ff satt streken. Ifølge den er jeg 3 Dpo, men jeg trodde jeg var 2 Dpo pga pos test fredag? Ja, ja. Er Dpo uansett
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2
Ikke overraskende etter den fine grafen! Gratulerer!! Har du vært gravid i løpet av de to årene som prøver? Må være helt himmelsk å endelig få positiv test uansett Måtte spira grave seg godt ned og bli der frem til april/mai
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Japp, jeg hadde EL samme dag som positiv test i forrige pp. Men nå slo det meg plutselig hva Lillefrø15 mente. FF mener da at hun hadde EL på torsdag, med positiv EL-test på fredag. Blir litt sånn Lykkeliten-opplegg det daI den grad min var positiv, var det på el dagen