Vi som temper!

Her var det bilde av testen ja. Hipp hipp hurra!!!! <3 <3 <3

Takk for det, snupper!!! Og jeg som var helt 100% sikker på at jeg ikke kom til å bli gravid denne mnd.. Herregud.. Surrealistisk..

Regner du 40+2 eller 40+3? Vet du hva sykehuset/legen din gjør?

fra app

Jeg tar med meg alle :)

Men jeg har glemt termometeret mitt på hotellet, så det blir ingen temping på meg fremover da.. Likegreit i grunn.. ;) Så da kan kanskje grafen min arkiveres?? :D

Jeg tar med meg alle :)

Men jeg har glemt termometeret mitt på hotellet, så det blir ingen temping på meg fremover da.. Likegreit i grunn.. ;) Så da kan kanskje grafen min arkiveres?? :D

Det passet veldig bra det! Jeg skal arkivere deg jeg. ♡

* Taster på app på mobilen *

Høyere temp i dag og ff satt streken. Ifølge den er jeg 3 Dpo, men jeg trodde jeg var 2 Dpo pga pos test fredag? Ja, ja. Er Dpo uansett :)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Fullt mulig å ha EL samme dag som positiv test. :) Hurra for dpo!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tok en test... Hva sier dere?? :D
Ikke overraskende etter den fine grafen! Gratulerer!! :D Har du vært gravid i løpet av de to årene som prøver? Må være helt himmelsk å endelig få positiv test uansett :D Måtte spira grave seg godt ned og bli der frem til april/mai :)

Høyere temp i dag og ff satt streken. Ifølge den er jeg 3 Dpo, men jeg trodde jeg var 2 Dpo pga pos test fredag? Ja, ja. Er Dpo uansett :)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Men hvor finner jeg grafen din så jeg får se?

Ikke overraskende etter den fine grafen! Gratulerer!! :D Har du vært gravid i løpet av de to årene som prøver? Må være helt himmelsk å endelig få positiv test uansett :D Måtte spira grave seg godt ned og bli der frem til april/mai :)

Takk for det!! :D Nei, dette er min første positive test siden vi begynte prøvingen i september 2012. :D

I den grad min var positiv, var det på el dagen
Japp, jeg hadde EL samme dag som positiv test i forrige pp. Men nå slo det meg plutselig hva Lillefrø15 mente. FF mener da at hun hadde EL på torsdag, med positiv EL-test på fredag. Blir litt sånn Lykkeliten-opplegg det da :P

Back
Topp