Da var endelig progresteronstøtte i boks! Begynner på lutinus kommende pp og dropper pergotime
Sent from my iPad using BV Forum
Så bra at du fikk Lutinus.
* Taster på app på mobilen *
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da var endelig progresteronstøtte i boks! Begynner på lutinus kommende pp og dropper pergotime
Ja endeligSå bra at du fikk Lutinus.Hvor stor dose skal du ta?
Ja endeligføler jeg har mast om dette lenge. Deilig å endelig bli hørt
Det vet jeg faktisk ikke. Han sa bare han skulle skrive en elektronisk resept på det og at jeg måtte følge veiledningen som ligger sammen med lutinus. Vet du hva som er vanlig dose?
Takk for tipsetDet virker som de fleste enten skal ta én om dagen eller tre per dag. Det står sikkert på resepten din.
Og kast applikatoren som følger med. Man skal ikke bruke applikator når man er gravid, og det er heller ikke sånn at den er lett å rense ordentlig mellom hver pille, så det er jo også en infeksjonsfare. Bruk derfor ren finger, med kort, ren negl.
Takk for tipsetkommer kanskje til å spørre deg mer etterhvert
Du er den tredje denne uka, hvor ff flytter krysset og blir enig med brukeren.Da flyttet ff krysset, og ble enig med det jeg trodde. Flere som har opplevd dette? Tror kanskje kroppen prøvde å få til el den første gangen.
Ja, blir spennende dette SaraDa er du rett bak meg plutselig, jeg er jo 6 dpo.
Ikke tenk på "om den ikke går opp igjen", ta det som det kommer. Det er for tidlig å gi opp håpet enda.
fra app
Den kan gå ned, og opp igjen. Det går så bra så.Ja, blir spennende dette Sara. Om det blir pergo babyer på oss
.
Oki, da slapper jeg litt av.. Temping er nytt for meg vettu, så forventet ikke at tempen gikk ned igjen
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2![]()
Oki, så bra daDen kan gå ned, og opp igjen. Det går så bra så.
Spennende, ja. Når tester du?
fra app
Må si den er fryktelig urettferdig og kranglete om dagen. Men ja får vel bare vente å seVent og se. Pust med magen.
Og husk at ff er ikke fasiten, det er det kroppen din som er, og det som skjer, skjer. Selv om ff ikke ser det
fra app
Må si den er fryktelig urettferdig og kranglete om dagen. Men ja får vel bare vente å se
<3februar 2011<3
exu mai 2014![]()
Du er den tredje denne uka, hvor ff flytter krysset og blir enig med brukeren.
Jeg har opplevd det mange ganger før også
fra app
Hva tenker dere drevne tempere om grafen min? Pleier å ha lutealfase på 14 dager. Synes det ser dårlig ut når tempen synker nåVis vedlegget 73542
Sent from my iPhone using BV Forum