Vi som temper!

Da var endelig progresteronstøtte i boks! Begynner på lutinus kommende pp og dropper pergotime :)

Sent from my iPad using BV Forum

Så bra at du fikk Lutinus. :) Hvor stor dose skal du ta?

* Taster på app på mobilen *

Så bra at du fikk Lutinus. :) Hvor stor dose skal du ta?

Ja endelig :) føler jeg har mast om dette lenge. Deilig å endelig bli hørt :) Det vet jeg faktisk ikke. Han sa bare han skulle skrive en elektronisk resept på det og at jeg måtte følge veiledningen som ligger sammen med lutinus. Vet du hva som er vanlig dose?

Ja endelig :) føler jeg har mast om dette lenge. Deilig å endelig bli hørt :) Det vet jeg faktisk ikke. Han sa bare han skulle skrive en elektronisk resept på det og at jeg måtte følge veiledningen som ligger sammen med lutinus. Vet du hva som er vanlig dose?

Det virker som de fleste enten skal ta én om dagen eller tre per dag. Det står sikkert på resepten din. :-)

Og kast applikatoren som følger med. Man skal ikke bruke applikator når man er gravid, og det er heller ikke sånn at den er lett å rense ordentlig mellom hver pille, så det er jo også en infeksjonsfare. Bruk derfor ren finger, med kort, ren negl. :)

I dag hadde jeg sikkelig temp dropp og ff mener jeg er 5 Dpo og ikke 4 Dpo.. Ja, vi får se hva som skjer:).

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Det virker som de fleste enten skal ta én om dagen eller tre per dag. Det står sikkert på resepten din. :-)

Og kast applikatoren som følger med. Man skal ikke bruke applikator når man er gravid, og det er heller ikke sånn at den er lett å rense ordentlig mellom hver pille, så det er jo også en infeksjonsfare. Bruk derfor ren finger, med kort, ren negl. :)

Takk for tipset :) kommer kanskje til å spørre deg mer etterhvert ;)

Takk for tipset :) kommer kanskje til å spørre deg mer etterhvert ;)

Bare å spørre. Lurt med truseinnlegg også. Det gir en del utflod, hvert fall hos meg. Utover det synes jeg at det er veldig greit. :)

Da flyttet ff krysset, og ble enig med det jeg trodde. Flere som har opplevd dette? Tror kanskje kroppen prøvde å få til el den første gangen.

Da flyttet ff krysset, og ble enig med det jeg trodde. Flere som har opplevd dette? Tror kanskje kroppen prøvde å få til el den første gangen.
Du er den tredje denne uka, hvor ff flytter krysset og blir enig med brukeren.

Jeg har opplevd det mange ganger før også

fra app

Ff er IKKE enig med deg med når el var. Legger jeg inn temp for de neste dagene,så mener ff at el var i går. Og det stemmer jo ikke i det hele tatt. Har jo aldr temp på 36,80 ved el. Høyeste er rundt 36,60.
Teite kropp og teite ff

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(

Vent og se. Pust med magen.

Og husk at ff er ikke fasiten, det er det kroppen din som er, og det som skjer, skjer. Selv om ff ikke ser det

fra app

Tempen min gikk mer ned i dag og ff flyttet meg til 5 Dpo, noe jeg er enig i:). Men om tempen ikke går opp nå, så er det vel lite sannsynlig det blir noe denne pp..?

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Da er du rett bak meg plutselig, jeg er jo 6 dpo.

Ikke tenk på "om den ikke går opp igjen", ta det som det kommer. Det er for tidlig å gi opp håpet enda.

fra app

Da er du rett bak meg plutselig, jeg er jo 6 dpo.

Ikke tenk på "om den ikke går opp igjen", ta det som det kommer. Det er for tidlig å gi opp håpet enda.

fra app
Ja, blir spennende dette Sara:). Om det blir pergo babyer på oss❤️.

Oki, da slapper jeg litt av.. Temping er nytt for meg vettu, så forventet ikke at tempen gikk ned igjen:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Ja, blir spennende dette Sara:). Om det blir pergo babyer på oss❤️.

Oki, da slapper jeg litt av.. Temping er nytt for meg vettu, så forventet ikke at tempen gikk ned igjen:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Den kan gå ned, og opp igjen. Det går så bra så.

Spennende, ja. Når tester du?

fra app

Den kan gå ned, og opp igjen. Det går så bra så.

Spennende, ja. Når tester du?

fra app
Oki, så bra da:). Jeg tenkte kanskje mandag:). Da er jeg 10dpo. Men samtidig litt redd for å teste for tidlig:). Fikk pos test 8dpo med CB + og 9dpo med cbd nå sist:).

Når tester du tror du?:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Vent og se. Pust med magen.

Og husk at ff er ikke fasiten, det er det kroppen din som er, og det som skjer, skjer. Selv om ff ikke ser det

fra app
Må si den er fryktelig urettferdig og kranglete om dagen. Men ja får vel bare vente å se:)

<3februar 2011<3

Hva tenker dere drevne tempere om grafen min? Pleier å ha lutealfase på 14 dager. Synes det ser dårlig ut når tempen synker nå:(
ImageUploadedByBV Forum1408544163.866946.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Må si den er fryktelig urettferdig og kranglete om dagen. Men ja får vel bare vente å se:)

<3februar 2011<3

Den setter sikkert krysset I morgen. Det ser jo ut som du er 3 eller 4 dpo. Den blir nok enig til slutt slik som Sara sier. ☺

Sent from my SM-T900 using BV Forum mobile app

Du er den tredje denne uka, hvor ff flytter krysset og blir enig med brukeren.

Jeg har opplevd det mange ganger før også

fra app

Det var jo et stiplete kryss, så den var usikker. Får håpe kroppen jobbet med et superegg siden den brukte så lang tid.

Sent from my SM-T900 using BV Forum mobile app

Hva tenker dere drevne tempere om grafen min? Pleier å ha lutealfase på 14 dager. Synes det ser dårlig ut når tempen synker nå:( Vis vedlegget 73542

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er umulig å si så tidlig. Det kan være en festedipp, eller det kan være tilfeldig. Både gravide og ikke gravide kan ha veldig hakkete grafer.

Back
Topp