Medusa_83
Forumet er livet
Nå begynner det jo å bli veldig interessantLik temp som i går. Kjennes ut som om tr er på vei, men har aldri hatt så høy temp 11 dpo...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå begynner det jo å bli veldig interessantLik temp som i går. Kjennes ut som om tr er på vei, men har aldri hatt så høy temp 11 dpo...
Ja, men ble litt rotete i dag... ;-) Men er nok "innafor"...Nå begynner det jo å bli veldig interessant
Snakk om å ødelegge for seg selv. Våknet halvannen time før temåetid, tok tempen som var 36,7 Sovnet etter 30 min, og sov til 7, en halvtime for sent, temp 37,02. Justerte tempen til 36,8, så får jeg heller bare se an morgendagen..
Fortsatt lav temp. Ingen sex, og jeg er Leeeei! Drømte i natt at jeg kastet ut mannen ,nettopp pga dette
<3februar 2011<3
exu mai 2014
Gjentar seg så burde blitt vant med det.Huff. Ikke så greit dette altså. Her har det vært labert med sex i fem dager før det ble noen aksjeer i går kveld. Hadde jo vært perfekt om tempen min steg nå i morgen eller dagen etter.
Men veldig spennende fortsatt! Gleder meg til du skal testeSnakk om å ødelegge for seg selv. Våknet halvannen time før temåetid, tok tempen som var 36,7 Sovnet etter 30 min, og sov til 7, en halvtime for sent, temp 37,02. Justerte tempen til 36,8, så får jeg heller bare se an morgendagen..
Håper gullegget er der nåDa fikk vi lagt inn aksjer håper el er i dag dag, så jeg slipper å vente noe mer.
<3februar 2011<3
exu mai 2014
Jeg og hadde vært veeeldig fint å flyttet over til Mai forumetHåper gullegget er der nå
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2
Absolutt. Vi får håpe detJeg og hadde vært veeeldig fint å flyttet over til Mai forumet
<3februar 2011<3
exu mai 2014
Da fikk vi lagt inn aksjer håper el er i dag dag, så jeg slipper å vente noe mer.
<3februar 2011<3
exu mai 2014
Krysser fingre for detSå bra at dere fikk lagt inn litt også.
Du skal se at tempen vår øker i morgen. Vi er jo omtrent på samme sted i syklusen.
Du er jo gravid!!!! Gratulera så myeTok en test... Hva sier dere??
Du er jo gravid!!!! Gratulera så mye
Sent from my iPad using BV Forum