Vi som temper!

Snakk om å ødelegge for seg selv. Våknet halvannen time før temåetid, tok tempen som var 36,7 Sovnet etter 30 min, og sov til 7, en halvtime for sent, temp 37,02. Justerte tempen til 36,8, så får jeg heller bare se an morgendagen..

Snakk om å ødelegge for seg selv. Våknet halvannen time før temåetid, tok tempen som var 36,7 Sovnet etter 30 min, og sov til 7, en halvtime for sent, temp 37,02. Justerte tempen til 36,8, så får jeg heller bare se an morgendagen..

Ser spennende ut. :)

* Taster på app på mobilen *

Tempen holder seg lav... blææh. Ting tar tydeligvis tid.

Fortsatt lav temp. Ingen sex, og jeg er Leeeei! Drømte i natt at jeg kastet ut mannen ,nettopp pga dette:p

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(

Fortsatt lav temp. Ingen sex, og jeg er Leeeei! Drømte i natt at jeg kastet ut mannen ,nettopp pga dette:p

<3februar 2011<3

Huff. Ikke så greit dette altså. Her har det vært labert med sex i fem dager før det ble noen aksjeer i går kveld. Hadde jo vært perfekt om tempen min steg nå i morgen eller dagen etter.

Huff. Ikke så greit dette altså. Her har det vært labert med sex i fem dager før det ble noen aksjeer i går kveld. Hadde jo vært perfekt om tempen min steg nå i morgen eller dagen etter.
Gjentar seg så burde blitt vant med det.

<3februar 2011<3

Men veldig spennende fortsatt! Gleder meg til du skal teste :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Høyere temp i dag og ff satt streken. Ifølge den er jeg 3 Dpo, men jeg trodde jeg var 2 Dpo pga pos test fredag? Ja, ja. Er Dpo uansett :)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Da fikk vi lagt inn aksjer:p håper el er i dag dag, så jeg slipper å vente noe mer.

<3februar 2011<3

Så bra at dere fikk lagt inn litt også.
Du skal se at tempen vår øker i morgen. Vi er jo omtrent på samme sted i syklusen.

Tok en test... Hva sier dere?? :D

Vedlegg

• 20140817_172404 (1).jpeg
    20140817_172404 (1).jpeg
    48,7 KB · Visninger: 62
Back
Topp