Vi som temper!

Og vi venter og vi venter.

Kanskje dag 15 eller 16 sa gyn. Dag 15 nå. Et par timer til el test.

fra app

Hvis jeg nå har hatt to positive EL-tester etterfulgt av en negativ i dag, når burde tempen min stige da? I dag eller i morgen?

Laveste temp i hele syklusen i dag, håper EL testen er sterkere i dag:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Forbannade omgangssyken har ødelagt for hele el denne gangen :( ikke har jeg fått tempet heller, så aner jo ikke når el fant sted. Gikk tom forble tester også :/ blæææ!

Skjer det noe spennende med dere da? Vært lite bv på meg i det siste

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(

Og vi venter og vi venter.

Kanskje dag 15 eller 16 sa gyn. Dag 15 nå. Et par timer til el test.

fra app
Har du lange sykluser fra før? Jeg har ca 30-32 dagers syklus. Fikk el på cd16 på første pp med pergo. Andre pp kom el på cd19. El testene mine var like svake hele pp helt til el plutselig kom ;) satser på det ikke blir så mange dager til du får el :)

Sent from my iPad using BV Forum

Alt fra 28 til 50 ca...

fra app

Hvis jeg nå har hatt to positive EL-tester etterfulgt av en negativ i dag, når burde tempen min stige da? I dag eller i morgen?

Forhåpentligvis, om egget var modent nok til å slippe. Noen ganger så var det ikke noe modent egg og da prøver kroppen på nytt senere, og du kan få positive EL-tester på nytt senere. Det vanligste er at egget slipper ved positiv EL-test og at tempen stiger etterpå. :)

Tempen var lav i dag, masse EL slim nå med litt blod i.. EL testen var ikke pos, men får vente å se:). Kanskje jeg må ta en test til etterpå?:). Håper egentlig tempen skytter i været i morgen❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Vet ikke jeg.

36,66 er målt klokka fire. Justert for tid blir det høyt... 36,93 viste den nå. Men da har jeg vært våken en del siden fire, og fått en klegg (treåringen) under dyna mi.

Vi får se.

fra app

Noen som har råe tips for god temping, jeg merker at jeg får veldig oppstykket søvn av denne tempingen...denne mnd har jeg satt klokken på 08 for å teste, men etter en uke eller så endte d med at jeg våkner 1-2 timer før (og man skal jo sove min 3 timer i strekk før man tester) dette resulterer i en MEGET hakkete kurve...også om jeg kompanserer med å legge til hvis jeg temper for tidlig. Noen som tester f.eks midt på natta? Eneste jeg er "bekymret" for er at kroppen da blir vant til d også etterhvert og begynner å klusse til søvnen rundt d klokkeslettet også...

Sent from my iPhone using BV Forum

Tid.

Gi det tid.
Og fortell deg selv at det som skjer i kroppen din, det skjer. Om du klarer å lese det av grafen eller ei.
Og aksepter at noen ganger går det ikke.

I dag er jeg kanskje 1 dpo. Kanskje ikke. Tempen er ubrukelig, den er tatt klokka fire. To timer før. Justerer jeg blir den høyt. Men jeg vet ikke. Vi får se i morgen.

Tid, det har tatt tid å komme hit. Jeg har hatt en periode med dårlig søvn fordi jeg skulle Tempe. Det er det ikke verd.

fra app

Tid.

Gi det tid.
Og fortell deg selv at det som skjer i kroppen din, det skjer. Om du klarer å lese det av grafen eller ei.

I dag er jeg kanskje 1 dpo. Kanskje ikke. Tempen er ubrukelig, den er tatt klokka fire. To timer før. Justerer jeg blir den høyt. Men jeg vet ikke. Vi får se i morgen.

Tid, det har tatt tid å komme hit. Jeg har hatt en periode med dårlig søvn fordi jeg skulle Tempe. Det er det ikke verd.

fra app

:)
Dette er andre perioden jeg temper, første periode gikk sånn nogenlunde greit (tempet da 06.30)...der klarte FF å trekke konklusjon om el, men er litt mer usikker denne perioden. Kanskje hele tempingen blir for mye, at jeg heller bare burde la alt gå sin gang så d blir mindre "stress":p Får se hva jeg finner på neste gang, men bra å høre man ikke er alene;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Da er jeg tom for el tester og blir bare å tempe ut denne syklusen. Stoler ikke helt på tempingen i morges pga. At jeg er syk og har våknet mye i natt. Fremdeles mye slim og tempen er ikke steget nok til at el har vært iallefall. Så frustrerende at denne syklusen ikke ble normal. :(

Bitte litt lys rosa/brunt i utfloden i dag 5dpo. Kan det vær festeblødning tro. Skummelt å få for store forhåpninger.

Sent from my iPad using BV Forum

Tid.

Gi det tid.

fra app

Det er så spennende om du er dpo nå. Jeg er glad dere fikk til litt torsdagskos. ♡ Pergo-Bonusen.

* Taster på app på mobilen *

Back
Topp