Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis jeg nå har hatt to positive EL-tester etterfulgt av en negativ i dag, når burde tempen min stige da? I dag eller i morgen?
Har du lange sykluser fra før? Jeg har ca 30-32 dagers syklus. Fikk el på cd16 på første pp med pergo. Andre pp kom el på cd19. El testene mine var like svake hele pp helt til el plutselig kom satser på det ikke blir så mange dager til du får elOg vi venter og vi venter.
Kanskje dag 15 eller 16 sa gyn. Dag 15 nå. Et par timer til el test.
fra app
Satser på du får en mer stabil syklus med pergo!Alt fra 28 til 50 ca...
fra app
Hvis jeg nå har hatt to positive EL-tester etterfulgt av en negativ i dag, når burde tempen min stige da? I dag eller i morgen?
Tid.
Gi det tid.
Og fortell deg selv at det som skjer i kroppen din, det skjer. Om du klarer å lese det av grafen eller ei.
Og aksepter at noen ganger går det ikke.
I dag er jeg kanskje 1 dpo. Kanskje ikke. Tempen er ubrukelig, den er tatt klokka fire. To timer før. Justerer jeg blir den høyt. Men jeg vet ikke. Vi får se i morgen.
Tid, det har tatt tid å komme hit. Jeg har hatt en periode med dårlig søvn fordi jeg skulle Tempe. Det er det ikke verd.
fra app
Tid.
Gi det tid.
Og fortell deg selv at det som skjer i kroppen din, det skjer. Om du klarer å lese det av grafen eller ei.
Og aksepter at noen ganger går det ikke.
I dag er jeg kanskje 1 dpo. Kanskje ikke. Tempen er ubrukelig, den er tatt klokka fire. To timer før. Justerer jeg blir den høyt. Men jeg vet ikke. Vi får se i morgen.
Tid, det har tatt tid å komme hit. Jeg har hatt en periode med dårlig søvn fordi jeg skulle Tempe. Det er det ikke verd.
fra app
Ikke håp på mai?jeg skal inn på juni, dermed basta!