Vi som temper!

Jeg har lest at mange som opplever habituell abort anbefales å ikke ha sex frem til uke 12. De har ingen dokumentasjon/grunnlag for å si det, men det er også vanskelig å forske på da. Så jeg også er litt bekymret for sexlivet frem til uke 12 neste gang. På den annen side, om jeg blir like kvalm, så blir det vel omtrent ikke aktuelt med sex uansett. :p Fordeler og ulemper med alt gitt. ;)
Godt å høre at jeg ikke er helt på jordet :P Vi får vel kanskje helst håpe at du ikke blir så kvalm som sist, og at dere heller får tøyle sexlysten litt hvis det skulle bli slik. Hehe. Jeg husker jeg kunne ønske jeg var mer kvalm (var kvalm toppen to dager) jeg, bare for å få noen symptomer. Hehe. Sikkert like greit å slippe det. Og hvem vet, kanskje jeg blir kvalmere neste gang med en spire som forhåpentligvis er frisk helt fra starten :) Den tid, den sorg! :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Godt å høre at jeg ikke er helt på jordet :p Vi får vel kanskje helst håpe at du ikke blir så kvalm som sist, og at dere heller får tøyle sexlysten litt hvis det skulle bli slik. Hehe. Jeg husker jeg kunne ønske jeg var mer kvalm (var kvalm toppen to dager) jeg, bare for å få noen symptomer. Hehe. Sikkert like greit å slippe det. Og hvem vet, kanskje jeg blir kvalmere neste gang med en spire som forhåpentligvis er frisk helt fra starten :) Den tid, den sorg! :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vel. Kvalme sier ikke nødvendigvis noenting om hvordan spiren har det, så ikke ønsk deg kvalme du! ;)

Men ja, den tid den sorg - det viktigste er spiren, frisk og fin og 9 måneder!

Det holder ofte med hver tredje dag også, sånn egentlig. De sier jo at om man har sex ENTEN to dager før, dagen før eller samme dag som EL - så er sannsynligheten for befruktning like stor, og "maksimal". Så det betyr egentlig sex hver tredje dag. Faktisk. ;)

Vi har ikke like mye sex dpo, siden jeg bruker griseri-medisiner, så derfor har vi et ganske aktivt sexliv mellom tr og EL uten at det blir så mye plikt. :p Fordelen med å ta progesteron tydeligvis. *Fnis*

Må nok trappe ned litt og ikke stresse med det. Vi har jo en tenåring og toåring, så er ikke lett å være spontan alltid. Tror ikke gubben har noe imot det, men jeg har ikke lyst at timingen rundt det skal bli stresset og krampaktig.

Sent from my SM-T900 using BV Forum mobile app

Hei:). Joiner dere jeg da jeg har begynt med temping. Har funnet ut at jeg har gjordt litt feil, så må begynne å gjøre det riktig fra nå:).

Jeg jobber turnus, men stiller kl til 06 for å ta temp. Men jobber også en del natt, noen andre som har tips ang temp da?:).

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Hos meg går det greit med tempen bare jeg har fått nok søvn. Så har ingenting å si for meg om jeg temper klokka 13 eller om temper klokka 7. Bare jeg har sovet minst 3 timer.

Hos meg går det greit med tempen bare jeg har fått nok søvn. Så har ingenting å si for meg om jeg temper klokka 13 eller om temper klokka 7. Bare jeg har sovet minst 3 timer.
Oki:). Takk for svar:). Går på natt i morgen og har da 4 netter, så greit p få tempet, da EL test ikke har vært pos enda:).

Men siden tempen har vært så som så vet jeg jo faktisk ikke om EL har vært:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Kjenner jeg begynner å bli irritert på meg selv.. Vanligvis så synker tempen min i dag.. Men nå så har den steget.. Det gir meg forhåpninger. Og jeg VET jo at det er falske forhåpninger, som hver eneste gang.. Skulle ønske man bare klarte å være rasjonell innimellom...

Kjenner jeg begynner å bli irritert på meg selv.. Vanligvis så synker tempen min i dag.. Men nå så har den steget.. Det gir meg forhåpninger. Og jeg VET jo at det er falske forhåpninger, som hver eneste gang.. Skulle ønske man bare klarte å være rasjonell innimellom...

Håper det er grunn til å ha forhåpninger! :Heartred

Du VET jo ikke at det er falske forhåpninger?

Du VET jo ikke at det er falske forhåpninger?

Nja... Selvfølgelig kan man ikke være helt sikker, men troen på mirakler har jeg ikke. Men kjennes veldig ut som om tr kommer som den skal, så noe annet ville overrasket meg. Men selvfølgelig. Fasiten får jeg på lørdag/søndag. :)

Det hadde vært uvirkelig, men hyggelig.

Hvordan går det med deg? Ser at tempen din har steget enda ett hakk? :D

Nei, er bare kroppen som er ustabil etter progsteronslutt, den gjorde det for to sykluser siden også da jeg slutter på Lutinus. Ramler nok ned i morgen. Forventer tr i morgen eller i overimorgen. Jeg har sluttet på Lutinus pga. negativ test fortsatt.

Det kan du da ikke vite :) Heier på deg!

Nei, er bare kroppen som er ustabil etter progsteronslutt, den gjorde det for to sykluser siden også da jeg slutter på Lutinus. Ramler nok ned i morgen. Forventer tr i morgen eller i overimorgen. Jeg har sluttet på Lutinus pga. negativ test fortsatt.

Så kjedelig.. Jeg som øynet et håp om at det var noe på gang. :(

Hei :) er i pp1 denne måneden og venter IKM neste uke - brukte EL tester. Da jeg nok er litt skeptisk av meg så har jeg hamstret inn EL tester og øretermometer til neste pp. Jeg har skjønt man må ta temperatur på morgen samme tid hver dag - men hvilken dag i syklusen begyner man? Dag 1? Eller når man er ferdig med tr?

Sent from my iPhone using BV Forum

Hei :) er i pp1 denne måneden og venter IKM neste uke - brukte EL tester. Da jeg nok er litt skeptisk av meg så har jeg hamstret inn EL tester og øretermometer til neste pp. Jeg har skjønt man må ta temperatur på morgen samme tid hver dag - men hvilken dag i syklusen begyner man? Dag 1? Eller når man er ferdig med tr?

Sent from my iPhone using BV Forum

Du kan begynne når som helst i syklusen. Jeg anbefaler å lese innlegg nummer 3 eller 4 i starten av denne tråden, på første siden. Der har jeg skrevet en slags bruksanvisning. :)

Neida.. Kan jo ikke det... ;) Men hele kroppen min skriker ikke-gravid.. Hadde flere "symptomer" for 2 dager siden, men.. Får vel prøve å holde humøret oppe. :p

Har du fått ringt lege? :)
Nei, det har vært så sykt travelt på jobb... Kanskje jeg får gjort det i morgen :)

Tenker du å teste, eller venter du til mensen er forsinket? :)

Back
Topp