Skulle helst hatt litt før i uka og, men dette kan bli bra det. Usikker på om jeg er dpo daDet er så spennende om du er dpo nå. Jeg er glad dere fikk til litt torsdagskos. ♡ Pergo-Bonusen.
* Taster på app på mobilen *
fra app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle helst hatt litt før i uka og, men dette kan bli bra det. Usikker på om jeg er dpo daDet er så spennende om du er dpo nå. Jeg er glad dere fikk til litt torsdagskos. ♡ Pergo-Bonusen.
* Taster på app på mobilen *
Har ikke lagt inn noen aksjer. For har jo vært dårlig denne uka. Men har jo massevis av el slim enda så kroppen har uansett ikke hatt el. Men får se om det blir noe etterpå så er vel ikke helt umulig men forventer ikke at det skal bli maiIkke håp på mai?
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2
Nei, håper EL er forsinket. klemHar ikke lagt inn noen aksjer. For har jo vært dårlig denne uka. Men har jo massevis av el slim enda så kroppen har uansett ikke hatt el. Men får se om det blir noe etterpå så er vel ikke helt umulig men forventer ikke at det skal bli mai
<3februar 2011<3
exu mai 2014
Skulle helst hatt litt før i uka og, men dette kan bli bra det. Usikker på om jeg er dpo da
fra app
Krysser fingrene for at det ikke blir noen neste runde.Dpo.
Jeg menger max 2 da, ff blir enig i det om tempen i morgen er på samme nivå. Jeg håper det, for jeg vil ikke være 3 dpo i dag. Da begynte vi for sent...
Neste runde skal vi være tidligere. Vi skulle det denne mnd også. Men hunden... Og negative el tester. Jeg trodde vi hadde litt tid de dagene det var mest kritisk med hunden. Jeg tok feil.
fra app
Dpo.
Jeg menger max 2 da, ff blir enig i det om tempen i morgen er på samme nivå. Jeg håper det, for jeg vil ikke være 3 dpo i dag. Da begynte vi for sent...
Neste runde skal vi være tidligere. Vi skulle det denne mnd også. Men hunden... Og negative el tester. Jeg trodde vi hadde litt tid de dagene det var mest kritisk med hunden. Jeg tok feil.
fra app
Spennende kan jo vær noe annet en tr smerter du kjenner når tenker du å teste?Lik temp som i går. Kjennes ut som om tr er på vei, men har aldri hatt så høy temp 11 dpo...
På mandag, hvis den ikke synker. Er bortreist i helgen, så har ingen test her.Spennende kan jo vær noe annet en tr smerter du kjenner når tenker du å teste?
Sent from my iPad using BV Forum
Vi går håpe det blir pergo babyer på oss begge i maiFlott!
Da er vi ca likt da, jeg er jo 2 dpo mener jeg
Håper du legger gullegget nåHer er det bare å vente, vente, vente på at EL skal dukke opp om.. Tja.. 2-3 uker? Neppe noe tidligere enn om 2 uker. Hvis denne pp er lik som sist pp, er det ikke før om 3 uker. Død over lange sykluser! Superkort besøk av tanta. Bare et par dager med lite/medium blødning, og så litt spotting. TR var jo så kraftig som jeg aldri har hatt den de tidligere syklusene, mens nå er den nærmest ikke-eksisterende. Rart det skal være så voldsom endring. Dessverre betyr det ikke at EL kommer kjappere for denne kroppen her gitt. Følger spent med på dere andre her
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Håper!Vi går håpe det blir pergo babyer på oss begge i mai
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2
Håper du får en positiv test på mandagPå mandag, hvis den ikke synker. Er bortreist i helgen, så har ingen test her.
Ser jeg skrev 11 dpo, men mente egentlig 12 dpo. Har til vanlig 11 dagers lutealfase, så ikm er i dag. Kjenner litt forhåpninger nå, og det er litt skummelt...
Det var jo lovende da. Krysser fingrene.På mandag, hvis den ikke synker. Er bortreist i helgen, så har ingen test her.
Ser jeg skrev 11 dpo, men mente egentlig 12 dpo. Har til vanlig 11 dagers lutealfase, så ikm er i dag. Kjenner litt forhåpninger nå, og det er litt skummelt...