Vi som temper!

Du kan le du...

Du skulle sett mannen når jeg nevnte at det kan være 10% sjangs for at det er to... (jeg turte slett ikke nevne 20 eller 30....)

Nå er det sånnsett sikkert 90% sjangs for null inni her nå, men om han tillater meg å ta de neste.... Om jeg klarer å overtale ham til aktive, hyppige aksjeinnlegg i forkant av el, slik vi bommet på nå....ja si det...

Måtte le når jeg så det, men tenker fortsatt at det er mest sannsynlig med én om gangen. Og det er det jo. ;)

* Taster på app på mobilen *

Ja, det er jo heldigvis mest trolig med en om gangen. Også må man jo i det hele tatt BLI gravid da for at det skal være slike prosenter. og det.... det tviler jeg på at jeg er.

Vil dere tippe? Temp opp i morgen, da følger den mønsteret fra april 13, når jeg faktisk var gravid.
Temp lik eller nedover i morgen, ja da følger den det vanlige mønsteret.

Siden jeg har observert et par bloddråper, og bare vaaaaaaagt håper på at jeg kan skylde på at jeg prøvde divacup, så tror ikke jeg på baby, hverken en eller to, dessverre.

Ja, det er jo heldigvis mest trolig med en om gangen. Også må man jo i det hele tatt BLI gravid da for at det skal være slike prosenter. og det.... det tviler jeg på at jeg er.

Vil dere tippe? Temp opp i morgen, da følger den mønsteret fra april 13, når jeg faktisk var gravid.
Temp lik eller nedover i morgen, ja da følger den det vanlige mønsteret.

Siden jeg har observert et par bloddråper, og bare vaaaaaaagt håper på at jeg kan skylde på at jeg prøvde divacup, så tror ikke jeg på baby, hverken en eller to, dessverre.
Krysser fingrene for at den stiger i morgen. Da svir du av en test vel. ;)

Sent from my SM-T900 using BV Forum mobile app

Stiger den, uten forklaring grunn som "lå en varm unge under dyna mi" i morgen, så blir et test ja, men mer trolig blir det vel ikke sånn

Krysser fingrene for at den stiger :)

Håper jeg får krysset i morgen, men er sannelig ikke sikker. Fikk den vertikale streken for to dager siden, men nå er den borte igjen. Hjalp ikke å legge inn en haug med "falske" temper heller.

Rote natt og oppstykket søvn.

Men ikke opp

fra app

Jeg har jo ikke begynt å spotte enda. Det begynner normalt 11 eller 12 dpo, så vi får se.

fra app

Jeg har jo ikke begynt å spotte enda. Det begynner normalt 11 eller 12 dpo, så vi får se.

fra app
Hvor mange dpo er du da? Dumt at det ble en urolig natt slik at tempen er usikker. Du har jo tatt pergo, så kan jo være at syklusen din er litt annerledes også. Godt tegn at du ikke har begynt å spotte. Krysser fingrene.

Så kjedelig at tempen din gikk ned i dag Sara. Jeg krysser likevel fortsatt fingrene, siden du ikke spotter.

Håprt spottingen holder seg vekk denne gangen Sara.
Hadde ned og oppgang i på tempen i mai, da jeg var gravid. Men vi vet jo hvordan den historien endte

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(

10 dpo.

fra app

Sniket litt på grafene dine. Du har jo hatt mange hakkete grafer tidligere også, men skjønner at du ikke er optimistisk. I første innlegget ditt trodde jeg du mente at tempen ikke hadde steget noe, men skjønte etter hvert at den hadde sunket.

Håper virkelig at tempen din går opp igjen og at spottingen holder seg unna, Sara!

Nei. Nå spotter jeg også

fra app

Back
Topp